Gå til innhold

Er jeg forelska, eller bare kåt på disse mennene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå for tiden har jeg tre menn i kikkerten, men jeg aner ikke om jeg er forelska eller bare kåt? Hvordan vet man det?

Jeg føler meg forelska og ønsker å prate med disse mennene og bli kjent med de. Samtidig fantaserer jeg mye om å ha sex med de og å bare være nær de.

Han som jeg har vært forelska i lengst, eller vært kåt på, er 60 år og gift og ganske så etablert kan du si. Han er også bestefar!

Ifjor sommer ble jeg veldig interessert i en fyr som er 47 år. Han er singel, og jeg vet ikke om han har vært gift, eller om han har barn eller noe, Jeg føler meg forelska i han, men jeg vet ikke om det bare er fordi jeg er kåt?

Han siste møtte jeg på høsten ifjor. Han er like gammel som meg, 32 år, og jeg føler at jeg er forelska, men samtidig fantaterer jeg mye om sex med han også ...

Er jeg helt unormal? Jeg har forresten aldri hatt kjæreste, og har aldri opplevd noe positivt med sex med en annen person. Kun med meg selv.

Anonym poster: f49f804f8827fb64a6ebc771c3b22f91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vil svare?

Skrevet

Jeg synes det er litt unormalt å ikke hatt kjæreste når du er 32, og å være kåt på en bestefar på 60. Men, whatever rocks your world.. Kanskje du skulle prøve å innlede et forhold til 1 og så utforske sex med ham? Umulig for meg å si om du er forelska eller ikke. Kåt på: ja.

Skrevet

Jeg synes det er litt unormalt å ikke hatt kjæreste når du er 32, og å være kåt på en bestefar på 60. Men, whatever rocks your world.. Kanskje du skulle prøve å innlede et forhold til 1 og så utforske sex med ham? Umulig for meg å si om du er forelska eller ikke. Kåt på: ja.

Hallo, han er bare 28 år eldre enn meg ... Kanskje bedre med han på 47 da.

Han som er like gammel som meg virker litt barnslig, som de fleste gutter på min alder er ...

Er det veldig unormalt å ikke ha hatt kjæreste når man er 32 år? Vet om mange som er like gammel som meg som ikke har hatt kjæreste ...

Skrevet

Han som er like gammel som meg virker litt barnslig, som de fleste gutter på min alder er ...

Er det veldig unormalt å ikke ha hatt kjæreste når man er 32 år? Vet om mange som er like gammel som meg som ikke har hatt kjæreste ...

Kjenner ingen som er 32 og aldri hatt kjæreste.

Så du får ta det for det det er.

28 år er MYE! Men gudbedre, du bestemmer selv hvem du vil hørve over.

Anonym poster: 309fea4028578e094a59b40576e754c8

Skrevet

Kjenner ingen som er 32 og aldri hatt kjæreste.

Så du får ta det for det det er.

28 år er MYE! Men gudbedre, du bestemmer selv hvem du vil hørve over.

Anonym poster: 309fea4028578e094a59b40576e754c8

Men han som er 60 er jo gift og ganske så opptatt. Kunne aldri tenke meg å innlede et forhold til han om han ønsket det.

Han som er 47 år er jo singel og ledig. Jeg vet jo ikke om han har kjæreste, men vet han bor med en mann.

Gu bedre ... høvre over? Jeg ønsker jo ikke å bare høvre over noen. Det er jo viktig at følelsene er der også.

En gang må jo bli den første, og selv om jeg aldri har hatt kjæreste, betyr ikke det at jeg er jomfru. :P

Gjest Darthoven
Skrevet

Ja, herregud. 30 år eldre er jo ingenting. 50-60 år eldre, da begynner vi å snakke om at det kanskje er en anelse unormalt. 80 år eldre..njaaa..det hadde blitt litt rart ja. Kjør på med han på 60 du! Han kommer jo bare til å være knapt nok 100 (ingen alder!) når du pensjonerer deg.

Skrevet

Han gamle som er gift bør du ikke røre.

Jeg synes du skal kysse den av de to andre som du liker deg best sammen med, og som du føler at trives godt med deg.

Skrevet

Han gamle som er gift bør du ikke røre.

Jeg synes du skal kysse den av de to andre som du liker deg best sammen med, og som du føler at trives godt med deg.

Jeg liker han som er 47 år best. Føler kjemien stemmer, men kjenner han ikke godt nok enda.

Han som er 32 er veldig koslig og liker han veldig godt, men men ikke om jeg er interessert eller om jeg bare vil være venner.

Eneste problemet er at jeg ikke vet om de liker meg ... og jeg er redd jeg ikke er pen/bra nok.

Skrevet

Det er stor nok forskjell på å være kåt og å være forelsket til at du burde vite det allerede. Men begge deler er også god nok grunn til å gjøre et fremstøt, så det betyr kanskje ikke så mye for valgene dine. Det er vel bare å sende ut litt signaler på at du er interessert, er det ikke? Send noen lange blikk, kast litt på håret ditt, spør hva han liker å gjøre på fritiden og vis litt ekstra interesse, så tar han nok hintet. Jeg vil tro at den du er mest keen på, den 47-åringen, ikke vil ha noe i mot å date en 15 år yngre kvinne.

Skrevet

Eg ville ha satsa på ein yngre mann - ikkje så langt unna din eigen alder. Skal du finne deg ein mann så er det vel ein som du vil dele livet med for nokre år framover? Synest kanskje at ein på rundt 60 kan bli litt mykje forskjell i alder når du sjølv er 32 (...men det er mi meining som du ikkje treng bry deg om). Uansett - lykke til. ;)

• Liker 1
Skrevet

Da tror jeg dere lever i et veldig spesielt miljø. Det er vanlig å være etablert med partner og barn når man er 32. Eller at man har hatt flere kjærester og samboere.

Det er heller ikke vanlig at man sier GUTT om en mann på 32. Han er da voksen forlengst!

Anonym poster: bd4b86947741a08f15dc9d06f0906536

Skrevet

Prøv å bli bedre kjent med han på 32 og se om han er noe å satse på.

Og glem de 2 andre.

EN og bare EN av gangen!

Skrevet

Jeg liker han som er 47 år best. Føler kjemien stemmer, men kjenner han ikke godt nok enda.

Han som er 32 er veldig koslig og liker han veldig godt, men men ikke om jeg er interessert eller om jeg bare vil være venner.

Eneste problemet er at jeg ikke vet om de liker meg ... og jeg er redd jeg ikke er pen/bra nok.

Ikke tenk på pen/bra nok, men det er ett faktum at ikke alle passer med alle. Du er nødt til å møte ett visst antall menn som du liker før du finner en der godfølelsen går riktig begge veier. Sånn er det. Det kan klaffe i første forsøk, og det kan tenkes at du kommer i mål med nr 14.

Slapp av, kos deg , og vær deg selv. Og prøv deg først på han ene. Går det så går det. Går det feil, så går du til din neste. (Jeg tror en mann fra Galilea eller deromkring en gang uttalte at du skal elske din neste).

Skrevet

Man VET det når man er forelska. Jeg trodde jeg hadde vært forelska mange ganger, helt til jeg møtte en fantastisk mann. Da skjønte jeg at jeg nok aldri hadde vært forelska før.

Anonym poster: c94ee4703c8dbd9bade72f371c4f809b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...