AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Jeg er i ett forhold med en fyr som er super, vi har det strålende sammen og har samme humor og koser oss i hverandres selskap. forholdet vårt er fint 90% av tiden, men... de siste 10% av forholdet vårt går til krangling, og som regel er det fordi han prater til meg som om jeg var søppel! Han banner til meg " skal du faen meg ta hele jævla dag på å bli klar eller?" Så klager han på så utrolig mye som jeg gjør som ikke er rett "hvorfor er det så mye dritt på bordet her, hvorfor er den jævla pynten oppe enda, hvorfor kan du ikke ha ett jævla glass du drikker av hele tiden istedenfor 5? hvorfor er det faen meg ikke mat i kjøleskapet" Og om jeg gjør noe klumsete eller noe som ikke har noen betydning egentlig så må han klage på det også. Han trykker selvtilliten min ned så grusomt på disse tidene, jeg føler jeg bare krøller meg sammen i den skjøre lille skallet mitt.. Om jeg prøver å snakke med han om dette, og fortelle han hvordan jeg føler, så blir det verre, da blir jeg sutreungen som klager og at han aldri gjør noe feil, jeg er problemet. Han kan ALDRI inrømme feil, men å stå å være stabukk over at han selv mener han er rett, det kan han, om jeg beviser han tar feil så nekter han.. Det er så drit når forholdet ellers er så fint, og disse få gangene skal han være så utrolig drittsekk! Måtte bare få blåse ut! Anonym poster: 9e7795a738e8336fbcb3c441c752480a
Gjest badeand1 Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 (endret) Herregud, for en fyr. Her kommer det vanligste rådet på hele KG og nå er jeg faktisk enig: Dump han! Han trykker deg bare ned, TS. Kan ikke tenke meg at forholdet - eller han - kommer til å bli bedre. Endret 19. januar 2013 av Mortem 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 Du kaller ham super og sier dere har det strålende sammen????? Anonym poster: 114930402320d1d12cf12034b134e503 4
Meridian Skrevet 19. januar 2013 #4 Skrevet 19. januar 2013 Og du er sammen med han fordi?? ... Hadde han sagt en sånn setning til meg, hadde jeg gått på sekundet, men det er meg da. Jeg finner meg ikke i sånne ting. 2
Gjest singel nå Skrevet 19. januar 2013 #5 Skrevet 19. januar 2013 Her kommer et råd fra en som har levd med en mann som har kjeftet på meg for bagateller i årevis, riktignok uten å banne: Gå før du blir helt ødelagt! Han kommer ikke til å endre seg. De 10% kommer gradvis til å øke og øke, og til slutt veier ikke de gode timene opp for de vonde lengre. Da har dere kanskje fått barn også, som han kjefter på på samme måte. Dette mener jeg virkelig: Gå fra han!
Gjest Lille-pus Skrevet 19. januar 2013 #6 Skrevet 19. januar 2013 Er det et slikt forhold du kaller 'supert' TS ? I så tilfellet følger jeg ikke med. Jeg synes ikke det høre spesielt 'supert' ut. Det høres nedbrytende ut, og ikke spesielt bra.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #7 Skrevet 19. januar 2013 Min første tanke er at dere har forskjellig måte å snakke på. For noen er det vanlig å banne i hver setning, noen blir fortere sint og andre holder seg seriøse og banner sjeldent. Hvis du føler at det blir for røft for deg at han snakker sånn, så syns jeg at du skal snakke med han om det. Du skal ikke føle deg "skjør" i et forhold,men trygg! Men siden han kaller deg "sutreunge" hvis du snakker om det, så vil jeg vææææær så snill be deg revurdere dette forholdet. Det er så ekstremt frekt og manipulerende at jeg ikke har ord. Anonym poster: de14cef747654f97a26affa2b192cf7d 2
Gjest annemor30 Skrevet 19. januar 2013 #8 Skrevet 19. januar 2013 Prøv og snakk med han om hvordan du har det når han snakker til deg på den måten. Hjelper ikke det,finn deg en annen kær;)
Gjest Sunheart Skrevet 19. januar 2013 #9 Skrevet 19. januar 2013 Gå nå , før du blir psykisk nedbrutt og enda mer tullet inn i galskapen.
Steinar40 Skrevet 19. januar 2013 #10 Skrevet 19. januar 2013 Må bare si at jeg lurer på hvorfor folk er i sammen når de ikke klarer å kommunisere. Det er jo bare et slit. Og når man heller ikke må - pga felles barn - så blir det rimelig verdiløst.
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 19. januar 2013 #11 Skrevet 19. januar 2013 Ordet super betyr noe helt annet i min omgangskrets!
Gjest Elissima Skrevet 19. januar 2013 #13 Skrevet 19. januar 2013 Hvorfor gidder du være sammen med han egentlig? Jeg hadde ikke akseptert at kjæresten min bannet til meg på den måten og oppførte seg sånn. Det skal ikke du heller! Her må du sette hardt mot hardt. Blir han sur, så er det hans problem.
Gjest SunBee Skrevet 19. januar 2013 #14 Skrevet 19. januar 2013 Kjære du. Vær så snill å gå ut av det her nedbrytende forholdet! Det blir bare verre og verre, og ikke lite sannsynlig vil han bli fysisk voldelig mot deg etterhvert. Har vært i et slikt forhold i flere år, håpet hele tiden at han skulle endre seg, men ting ble til slutt et mareritt. Gråt, tryglet, overså og mildnet han hele tiden, men alt fortsatte, bare værre. Tok et kjempeoppgjør med meg selv i sommer, og gikk. Ettervirkningene er enorme, men framtiden min med en flott mann er sikkert her snart. Jeg skal bli den jenta jeg var da jeg møtte han, strålende, flott og selvsikker Ønsker deg masse lykke til
Kine28 Skrevet 19. januar 2013 #15 Skrevet 19. januar 2013 Her kommer et råd fra en som har levd med en mann som har kjeftet på meg for bagateller i årevis, riktignok uten å banne: Gå før du blir helt ødelagt! Han kommer ikke til å endre seg. De 10% kommer gradvis til å øke og øke, og til slutt veier ikke de gode timene opp for de vonde lengre. Da har dere kanskje fått barn også, som han kjefter på på samme måte. Dette mener jeg virkelig: Gå fra han! Denne kan jeg skrive under på i bøtter og spann. Dette er en helt uaktuell måte å kommunisere på, og hvis han ikke kan se noe galt med det, vel ... 1
Gjest womenadmirer Skrevet 19. januar 2013 #16 Skrevet 19. januar 2013 Så et lignende par engang der jeg jobber. De skulle kjøpe et teppe og mannen skjelte henne nesten ut bare fordi hun var usikker på hvilken type hun ville ha og trengte litt tid på å bestemme seg. Dette var et godt voksent par i begynnelsen av 40 årene Syntes synd på den stakkars kvinnen selv om hun bare smilte tilbake til han. Kvinner skal alltid behandles med respekt! Det skjønner tydeligvis ikke denne typen din.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #17 Skrevet 19. januar 2013 Han blir sikkert en super pappa! Anonym poster: ce18670dfbcc9a351935ec9c6fa2ab8a
Gjest Eurodice Skrevet 19. januar 2013 #18 Skrevet 19. januar 2013 Dette høres ut som supermannen himself
Havbris Skrevet 19. januar 2013 #19 Skrevet 19. januar 2013 "Jeg er i ett forhold med en fyr som er super, vi har det strålende sammen og har samme humor og koser oss i hverandres selskap. forholdet vårt er fint 90% av tiden, men... de siste 10% av forholdet vårt går til krangling, og som regel er det fordi han prater til meg som om jeg var søppel!" Hvordan er det mulig å ha det så strålende sammen med det du antyder her? Hvor kommer han fra? Det er dialekter som innebærer mye banning etc.
Gjest Lille-pus Skrevet 19. januar 2013 #20 Skrevet 19. januar 2013 Jeg kjenner ingen dialekter som i sin natur er slik at det er naturlig å snakke til andre som om de er søppel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå