Gå til innhold

Tips til dere som sliter med å legge på dere:

Anbefalte innlegg

Gjest SpaceBaby
Skrevet

Smultringer!

Kjøp de pakkene med 12 smultringer som dere finner i alle dagligvarebuttikker (eller enda bedre: de med 30 stykker eller noe sånn, i en plastikkboks).

Sett ovnen på 150 grader og la smultringene varme seg i ca. 5 min.

Selv har jeg spist en haug med sånne den siste tida, og på under en måned har jeg lagt på meg 8 kilo!

For det første er de sinnsykt gode, for det andre består de av bare fett og sukker og for det tredje blir man overhodet ikke mett av dem i det hele tatt. Man kan LETT gofle i seg en hel pakke med sånne på under 5 minutter, og vips så har du fått i deg omtrent det dobbelte av daglig anbefalt kalori-inntak. I og med at man ikke blir mett av dem, kan man spise dem i tillegg til det man vanligvis spiser også.

Tenkte bare jeg skulle dele denne informasjon, i tilfelle det finnes noen der ute som vil finne det her nyttig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir faktisk ganske mett av en smultring, men kanskje det er annerledes med smultinger man kjøper fra baker.

Uansett, usunt råd. :gjeiper:

Anonym poster: b9eb23e3bd5dde239a733c45ff20e454

• Liker 2
Skrevet

Passer litt dårlig å få diabetes akkurat nå, men takk for tipset! :jepp:

• Liker 3
Skrevet

Jeg leste tittelen som "Tips til dere som sliter med å legge dere." Ante ikke hvorfor smultringer ble trukket inn, om det mettede fettet og sukkeret liksom skulle gjøre folk trøtte...

• Liker 5
Gjest SpaceBaby
Skrevet (endret)

Jeg leste tittelen som "Tips til dere som sliter med å legge dere." Ante ikke hvorfor smultringer ble trukket inn, om det mettede fettet og sukkeret liksom skulle gjøre folk trøtte...

Har et tips til dere også:

Legg fra dere laptopen/iPhonen, legg hodet på puta og lukk øynene.

Noen flere som trenger tips? Om hva som helst, egentlig?

Endret av SpaceBaby
Skrevet

HEHE, jeg også...

Tror faktisk SpaceB sitt tips angående vektøkning funker veldig bra :D

Slettes ikke verst tips.

Gjest SpaceBaby
Skrevet

Tips til dere som sliter med å ta av:

Kutt ut smultringene!

Etter å ha kuttet ut smultringene, har jeg nå tatt av 4 kilo igjen på ei uke.

• Liker 2
Skrevet

Du er så sykt smart! :nigo:

• 9 år senere...
Skrevet

Er trådstarter fortsatt på forumet? 🍩 :marley:

Anonymkode: b2940...8a6

Skrevet

Mitt beste tips er å lage en kakao på 2 dl kremfløte og resten melk og kokesjokolade det tilsammen blir ca 800 kcal. Og å lage rømmegrøt uten å skille ut fettet, smaker likt og er ca 1200 kcal for en porsjon!

Anonymkode: dcaf7...3a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...