Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei så en video på youtube, og de på videoen begynte å danse ganske morsomt på slutten og jeg syntes det var morsomt og sa at de så ut som aper -på en morsom måte, ved at det danset rart og oppførte seg morsomt.

Men så viser det seg at de på videoen er svarte og jeg blir beskyldt for rasisme (til og med når jeg rett før hadde sagt at jeg misliker rasisme og mener at vi alle er mennesker uavhenig av farge). Var det rasistisk av meg? Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, jeg tenkte over at de var svarte på noen måte, jeg ser ikke noen forskjell på de forskjellige hudfargene.

Anonym poster: c9e42001f6e9b8a540d8bba137c7f157

Videoannonse
Annonse
Gjest nuaMofe
Skrevet

er selv svart.Det der er no big deal.....skriv det du vil:) feel free!!!

Skrevet

What? Gad! Sånne mennesker er sånne som er livredde for å bli oppfattet som rasister så de skriker rasisme for alt. Han fyren som oppfant Street Running er helt syk i "The Tornament" og det første jeg sa var "Fy flate for en apekatt!" Han beveger seg helt sykt og hopper og spretter i syk fart fra vegger og tak som en apekatt gjør.

Har ingenting med at han var svart. Hadde brukt akkurat samme setning om han var hvit eller gul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...