Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre? :(

Jeg tør nesten ikke skrive hva jeg har gjort med håret mitt, men stikkordet er grusomt. Jeg ser forjævelig ut. Jeg har vært sløv på treningsfronten, sikkert lagt på meg flere kilo, sminken er gammel og oppbrukt. Jeg finner ingen klær jeg kan bruke lenger, verken i skapet, butikken eller nettbutikker.

Har ikke så mye penger, men har noe. Hva burde jeg prioitere? Håret fra helvete og noe ny sminke, eller noen nye klær? Skal få kjøpt mer til uken, men akkurat her og nå har jeg ikke mulighet til mer enn en av delene...åh..tips?:(

Anonym poster: aef5aa0eb57799b8a16a380d0b31cb5d

Videoannonse
Annonse
Gjest Euforia
Skrevet

Hvis du starter å spise sunt tror jeg du vil føle deg mye bedre med en gang. :) Men hva har du gjort med håret ditt? Det kan da umulig være så ille?

• Liker 1
Skrevet

Fiks håret, uten tvil. Fint hår har mye å si, har du stygt hår, hjelper det ikke med all sminken i hele verden. Dessuten tror jeg du vil føle deg mye bedre med en gang, du vasker ikke av håret på kvelden liksom. Så begynner du å gå tur og spise mindre. Etter det kan du kjøpe ny sminke, og når du har kommet til den vekten du trives med, kjøper du klær.

• Liker 2
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Bruk pengene du har lagt av til mat de neste to ukene på klær og hår så slår du tre fluer i en smekk :fnise:

• Liker 9
Skrevet

Jeg ville begynt med å kjøpe inn god og sunn mat og betalt for trening på treningssenteret. Ikke kjøp nye klær, slank deg heller tilbake til de klærne du passet før. Begynner du å kjøpe nye klær når du går opp i vekt kan det gå riktig gale.

Snu det nå som du er klar over det! Hud og hår vil bli bedre når du spiser bedre også :)

Anonym poster: c40b8ac89b1880954545c7586e777e71

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke gått opp noe særlig, sjekket..har gått opp 1,5 kilo, men det på kort tid. Det er ikke bare vannvekt tror jeg, kan virkelig se at jeg ser slappere ut, for jeg trente hver dag før...

Det jeg har gjort med håret mitt, ja...har faktisk gjort alle mulige feil på kort tid. Skulle sette i tape extension SELV (bak, foran, sider og LUGG) resultatet ble mindre pent...etter to dager floket det seg, så jeg så meg nødt til å fjerne det, dette gjorde jeg også selv. Tok saksen der jeg ikke klarte å få av uten...resultatet ble at jeg så ødelagt ut...så jeg skulle fikse dette selv ved å klippe det likt over alt, greit nok, akkurat der gjorde jeg det rette...men så toppet det hele seg med å farge håret RØDT. Jeg tenkte at siden håret for øyeblikket er for kort til å bruke extension, så skal jeg hvertfall ikke ha brunt, kort hår...nei da slår vi på stortrommen å kjører ny stil. Åh :(

Det er ikke synd på meg en gang, hvordan er det mulig? Jeg er alt for implusiv når jeg har en dårlig periode, jeg gjør alltid noe som forverrer.

Men dere har nok rett med håret, jeg får kjøpe noen gode hårkurer, LUER og sminke nå, så tar jeg klær til uka når jeg får inn penger...

Har treningsapparater hjemme, så vil ikke melde på meg treningssenter. Eller jeg vil, men føler meg ikke komfortabel på sånne steder...

Kan noen her trøste meg med at dere også har gjort noe dumt med utseendet?:)

Skrevet

Noen ganger er det bare for jævlig; og det som hjelper best her er ganske enkelt å begynne å gjøre ting ordentlig. Ta en tur til frisøren; deretter matinnkjøp. Plei hår og hud, tren og spis sunt, masse frisk luft, husk tran og nok søvn.

Skrevet

Jeg har ikke gått opp noe særlig, sjekket..har gått opp 1,5 kilo, men det på kort tid. Det er ikke bare vannvekt tror jeg, kan virkelig se at jeg ser slappere ut, for jeg trente hver dag før...

Det jeg har gjort med håret mitt, ja...har faktisk gjort alle mulige feil på kort tid. Skulle sette i tape extension SELV (bak, foran, sider og LUGG) resultatet ble mindre pent...etter to dager floket det seg, så jeg så meg nødt til å fjerne det, dette gjorde jeg også selv. Tok saksen der jeg ikke klarte å få av uten...resultatet ble at jeg så ødelagt ut...så jeg skulle fikse dette selv ved å klippe det likt over alt, greit nok, akkurat der gjorde jeg det rette...men så toppet det hele seg med å farge håret RØDT. Jeg tenkte at siden håret for øyeblikket er for kort til å bruke extension, så skal jeg hvertfall ikke ha brunt, kort hår...nei da slår vi på stortrommen å kjører ny stil. Åh :(

Det er ikke synd på meg en gang, hvordan er det mulig? Jeg er alt for implusiv når jeg har en dårlig periode, jeg gjør alltid noe som forverrer.

Men dere har nok rett med håret, jeg får kjøpe noen gode hårkurer, LUER og sminke nå, så tar jeg klær til uka når jeg får inn penger...

Har treningsapparater hjemme, så vil ikke melde på meg treningssenter. Eller jeg vil, men føler meg ikke komfortabel på sånne steder...

Kan noen her trøste meg med at dere også har gjort noe dumt med utseendet? :)

Beklager, men jeg synes faktisk ikke veldig synd i deg. 1,5 kg er IKKE mye, og ut fra det du beskriver er du ikke en storvokst dame, så du burde ikke ha så forferdelige problemer med å finne deg klær i butikk. Det virker som om du prøver å gjøre ting verre enn de er. Ta deg en tur og to på treningssenter, så er vektoppgangen sikkert borte igjen. Også får du stikke til frisør i steden for å sitte her og syte over hvor forferdelig du har det.

Kjenner jeg blir smålig irritert.

• Liker 5
Skrevet

Vel, jeg kan trøste deg med at i fjor fikk jeg lyst på pannelugg, og gadd ikke å dra til frisøren for noe så lite. Pannelugg kan da ikke være vanskelig å klippe selv?... Vel, det var det. Jeg kan absolut ingenting om frisørteknikker, og har aldri klippet hår før. For å gjøre det enda verre hadde jeg ikke noen saks i riktig størrelse. Så jeg byttet på å bruke en svær kjøkkensaks, og en sånn bitteliten sølvfarget som man kan bruke til neglene.

Den ble kjempeskjev og hakkete, og ble kortere og kortere for hver gang jeg prøvde å fikse den. Til slutt måtte jeg innse at dette var gått til helvete, og måtte gå med luggen oppsatt framover. Og jeg kler ikke lue, og jeg har virkelig ikke panne til å ha håret oppsatt bakover... Det var noen pinlige måneder...

Så hvis du kan fikse håret ditt med en hårkur, er det ikke så ille. Vær glad for at saksearbeidet ditt fungerte. ;)

Skrevet

Beklager, men jeg synes faktisk ikke veldig synd i deg. 1,5 kg er IKKE mye, og ut fra det du beskriver er du ikke en storvokst dame, så du burde ikke ha så forferdelige problemer med å finne deg klær i butikk. Det virker som om du prøver å gjøre ting verre enn de er. Ta deg en tur og to på treningssenter, så er vektoppgangen sikkert borte igjen. Også får du stikke til frisør i steden for å sitte her og syte over hvor forferdelig du har det.

Unskyld meg, men du vet fint lite om hvordan jeg har det?

Er ikke akkurat rette plassen å "syte" om andre ting, er det vel?

Kjenner JEG blir irritert nå...

Nok om det...

Jeg har ikke problemer med å finne klær i butikk som passer, men hvordan det sitter er en helt annen sak. Når jeg er inne i en dårlig periode (som er en annen historie for seg selv) så har ting lett for å gå galt, denne gangen, gikk alt galt på en gang. Og jeg klandrer ingen, var jeg som hadde ufortjent høy selvtillitt i et pr dager...

Men dette er jo stedet for å diskutere sminke, hår osv...dette var helt seriøst fra min side, jeg HAR ødelagt meg selv, og nå skal jeg rette opp i det igjen, ferdig med det. Men tenkte noen flinke folk her inne hadde tips til hvordan. Men skjønner nå at det er viktigst at utgangspunktet eller hva jeg skal kalle det er finest. Hjelper lite med fine klær om jeg har rødt hår og er oransj i trynet liksom.

Skrevet

1,5 kg er selvsagt ikke mye, sikkert knapt synlig. Men hvis man er vant til å trene hver dag, og så får en dårlig periode som gjør at man slutter å trene er det helt naturlig og forståelig at man føler seg jævlig. Ikke er det lett å komme igang igjen når man føler seg jævlig heller.

Synes det er litt rart å bli irritert når noen ber om hjelp til noe, kjenner jeg.

• Liker 3
Skrevet

Jeg bleka håret en gang, så ut som en gulrot. Håret ble også såpass slitt at det måtte klippes ganske mye kortere. I prosessen for å bli mørkere ble ikke ting akkurat bedre, ser bilder av meg fra den gangen, så ikke bra ut. Har tatt meg en god stund å få håret tilnærmet normalt og sunt igjen.

Man får bare godta at man ser litt rar ut en periode! Er tross alt ikke det verste, man er vel ganske heldig når det er ting som så lett kan fikses på og som ordner seg selv! Alle har perioder da man føler at alt er feil, at sminke, klær og hår ser rart ut. At man ikke får det helt til sånn man ønsker. Er vel kanskje typisk damer det, man åpner klesskapet og synes ikke man har et eneste fint plagg!

Skrevet

Kan noen her trøste meg med at dere også har gjort noe dumt med utseendet? :)

Jeg skal trøste deg når jeg kommer hjem i kveld. Jeg synes synd på deg, det handler tross alt om at du føler deg fæl.

Skrevet

1,5 kg er selvsagt ikke mye, sikkert knapt synlig. Men hvis man er vant til å trene hver dag, og så får en dårlig periode som gjør at man slutter å trene er det helt naturlig og forståelig at man føler seg jævlig. Ikke er det lett å komme igang igjen når man føler seg jævlig heller.

Synes det er litt rart å bli irritert når noen ber om hjelp til noe, kjenner jeg.

Nei nei, det er ikke det. Man skal BARE be om hjelp dersom ingen har det værre enn seg selv, må vite.

Så da kan man egentlig bare slutte å be om hjelp til noe som helst :)

Skrevet

Skulle bleke håret mitt selv jeg, og endte opp med noe som lignet på orange, svidd gummi. Herregud!

Jeg begynte å grine foran speilet, men tok på meg en lue og løp over til frisøren borti gata.

Fikk den leksa og endte opp med kort hår :sinnatagg::jolie::fnise:

Skrevet

Bipolar?

Anonym poster: 5fa24502710e9d700677e29561ce5a1a

• Liker 2
Skrevet

Bipolar?

Anonym poster: 5fa24502710e9d700677e29561ce5a1a

Men herregud da.

Anonym poster: 3b4ae026c42fd185bf540bc8e50909ef

• Liker 1
Skrevet

Skulle bleke håret mitt selv jeg, og endte opp med noe som lignet på orange, svidd gummi. Herregud!

Jeg begynte å grine foran speilet, men tok på meg en lue og løp over til frisøren borti gata.

Fikk den leksa og endte opp med kort hår :sinnatagg::jolie::fnise:

Samme her, var forresten kvelden før jobbintervju:-)

Anonym poster: 8f3198cb1269875c26571bb48da182e9

Skrevet

Jeg klippet av øyenvippene mine en gang. Jeg barberte også av meg håret. Det ordnet seg til slutt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...