AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Hvilken pris er normalt å ligge på? Tenker rundt 800-1000. Er det for lite? Har ikke så god råd, samtidlig så kjøper man jo ikke dåpsgave så ofte heller da. Tenkte litt på barnebibelmog noe i tillegg. Smykke kanskje, barnehagesekk, armbånd eller noe. Tar gjerne i mot tips! Anonym poster: d244ac452cea19dfea47d593b7a48172
kaprifolen Skrevet 18. januar 2013 #2 Skrevet 18. januar 2013 Er ørten slike tråder her! Google dåpsgave fra fadder, så får du en del linker hit også... 500-1000 tenker jeg, alt etter hvor nære man er, økonomien, gaveskikk i kretsen etc. Gode forslag du har der! Ellers kan jeg bidra med: -barneservise -barnebestikk -spilledåse -smykkeskrin -små møbler: stol, lekekiste med navn på e.l -sparebøsse Jeg foretrekker ting som kan både brukes og vare gjerne livet gjennom, f.eks smykker og barnebibel, som du sier! Og styr gjerne unna "pjus" som holder til dåpsattest, skrin til første tann og hårlokk etc.
ViljaH Skrevet 18. januar 2013 #3 Skrevet 18. januar 2013 Jeg liker også best gaver som varer hele livet, som foreslått over. Smykke, mansjettknapper, gyldendals store hvite. Barnehagesekk er mer jul/bursdagsgave. Også enig i at dingser som egentlig er bare støvsamlere, dåpsattestholder og hårlokkholder og min-første-tann holder godt kan skippes. Sølvbestikk er alltid fint også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå