Gå til innhold

Eksotisk reise-vinterferie

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, da var allerede planlegningen av juleferien 2013 i gang. De eneste kriteriene jeg har er at stedet skal være tilgang til strandliv. Prisen for flybillettene burde ikke komme på mer enn maks 6500 kr per person t/retur, dessverre. Er det noen som har noen forslag?

Anonym poster: 2211c58cb76ad3e188bbf667c0e3a1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Horfor så opptatt a prisen på flybillettene. Det er totalprisen som teller, og noen steder det er litt dyrere å fly til er mye billigere med tanke på hotell og mat/drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horfor så opptatt a prisen på flybillettene. Det er totalprisen som teller, og noen steder det er litt dyrere å fly til er mye billigere med tanke på hotell og mat/drikke.

Fordi jeg får et stipend som kun kan brukes på flybilletter :) Men kom gjerne med steder der flybillett+opphold blir relativt billig uansett!

Anonym poster: 505adc6647bf53b84ec1b0662715fde5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det mulig i jula, for da er jo alt svinedyrt, men ellers så ville jeg foreslå Dubai.

Herregud, er det mulig! *facepalm* Jeg mente selvfølgelig vinterferien :) Takk for forslaget forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kapp verde kanskje? Sri Lanka er populært nå. Mexico? Gode gamle Thailand? Momondo.com og reisbillig.no er gode søkemotorer på flybilletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Jeg har litt lyst til å dra til Karibien, noen som har noen spesielle øyer å anbefale meg? Har nemlig sett flybilletter dit til en meget billig penge og moren min sa også at hun kunne tenke seg å dra dit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...