AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Vi sier ikke at vi er fuckfriends. For å være ærlig vet jeg ikke hva vi er egentlig. Vi snakker sammen mange ganger i uka, og det er nesten alltid han som har tatt kontakt med meg og prater om alt mulig rart. Vi har begge sagt til hverandre at vi er åpen for et forhold, så da dater vi, eller er det feil å si? Han overnattet med meg fra onsdag til i dag. Jeg studerer og var på forelesning frem til 3-4 tiden på torsdag. I helgen skal jeg jobbe sånn at jeg har ikke tid til å være sammen med han. Han er for øyeblikket mellom to jobber så derfor kunne han være hos meg. Vi bor et godt stykke fra hverandre. Saken er at når jeg kom hjem i går, så overrasket han med en fantastisk middag han hadde brukt lang tid på å lage. Han hadde også tatt oppvasken og ryddet og tent stearinlys osv. Dette er vel ikke noe en typisk fuckfriend ville gjort? Eller hva tror dere? Jeg vil ikke spørre han enda, da vi nylig ble mer enn bare venner, så derfor lurer jeg på hva dere tror? Anonym poster: 564aca1f92adf5386bf81830e25a6688
Quijote Skrevet 18. januar 2013 #3 Skrevet 18. januar 2013 Dette kan faktisk ingen andre enn han egentlig si noe om... Det kan bety at han ville ha en hyggelig kveld med deg fordi han liker å ha sex med deg, og det kan være det var fordi han er interessert i noe mer. Dersom du ikke vil spørre ham om intensjonen nå, må du nesten bare smøre deg med tålmodighet. Jeg tror jeg ville spurt. 1
Gjest enmann Skrevet 18. januar 2013 #4 Skrevet 18. januar 2013 Hvis forholdet deres ikke er definert enda, er det vel dumt om du bare går ut i fra at det er "fuckfriends" dere er. For noen er det mer naturlig å ha sex fra første stund, og fra en manns side tror jeg absolutt ikke det utelukker romantiske tanker om den andre personen. La deg flyte med strømmen og se om du er interessert i han også på den måten. :-)
I Grosny Skrevet 18. januar 2013 #5 Skrevet 18. januar 2013 Jeg tror han kurtiserer deg. Det er noe annet enn fuckfriend. Noe annet og mer romantisk. Hvordan det går til slutt er det ikke godt å si. Dere kan bli lykkelige til døden, eller lykken kan dø før. Du framstår ikke som noe fuckfriendemne, men heller som noe mye mer romantisk.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #6 Skrevet 18. januar 2013 Jeg tror han kurtiserer deg. Det er noe annet enn fuckfriend. Noe annet og mer romantisk. Hvordan det går til slutt er det ikke godt å si. Dere kan bli lykkelige til døden, eller lykken kan dø før. Du framstår ikke som noe fuckfriendemne, men heller som noe mye mer romantisk. Okei Nei, jeg er absolutt ikke noe fuckfriendemne.. Menn faller for meg som fluer på grunn av personligheten min (virker selvgod nå, og det er jeg ikke, men det er sant), men han her er en hard nøtt og jeg synes det er vanskelig å lese han.. Men takk! -TS Anonym poster: 5721cb7b26ff1efd0ff79d8f76afb754
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #7 Skrevet 18. januar 2013 Hvis forholdet deres ikke er definert enda, er det vel dumt om du bare går ut i fra at det er "fuckfriends" dere er. For noen er det mer naturlig å ha sex fra første stund, og fra en manns side tror jeg absolutt ikke det utelukker romantiske tanker om den andre personen. La deg flyte med strømmen og se om du er interessert i han også på den måten. :-) Ja, men jeg gjør det kanskje for å "beskytte meg selv" om du skjønner. Takk! -TS Anonym poster: 5721cb7b26ff1efd0ff79d8f76afb754
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #8 Skrevet 19. januar 2013 Hvis forholdet deres ikke er definert enda, er det vel dumt om du bare går ut i fra at det er "fuckfriends" dere er. For noen er det mer naturlig å ha sex fra første stund, og fra en manns side tror jeg absolutt ikke det utelukker romantiske tanker om den andre personen. La deg flyte med strømmen og se om du er interessert i han også på den måten. :-) Ja, men jeg gjør det kanskje for å "beskytte meg selv" om du skjønner. Jeg synes også det blir rart å gå ut fra at man er "fuckfriends" hvis noe annet ikke er avtalt. Er dette blitt såå vanlig, mens det gode gammeldagse forholdet er blitt unntaket? Og så undrer jeg meg hver gang jeg ser en slik tråd på kg (det er maaange av dem), hvorfor finner dere ikke ut av slikt på forhånd? Istedenfor å hoppe rett til køys og håpe det beste? Er dere redd for å miste dem? Og er de da i tilfelle noe å samle på uansett, hvis de takker for seg og går? Anonym poster: a7582b47159c60494e40cfd70a9701b5 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #9 Skrevet 19. januar 2013 Er ikke dette bare vennskap? Ikke sikkert han legger noe i matlaginga, annet enn å være grei - slik venner er mot hverandre. Men dette må du spørre ham om..... Fantastisk med forhold uten forpliktelser, kun gjensidig glede og kos :-) Nyt det!! Anonym poster: 575736618e9e378b85f3541d135114a8
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #10 Skrevet 19. januar 2013 Er dette en du har vært venn med lenge sånn at du kjenner han litt som person eller er det en du har møtt tilfeldig på nettet eller lignende? Og hvordan er fremtidsutsiktene hvis du sier at dere bor et stykke unna hverandre? Hvis han bor såpass langt unna pga. jobb at et forhold er lite ideelt er det sikkert større sjanse for at han ikke tenker forhold.. Anonym poster: 197999e74589d1f767f555593b594742
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #11 Skrevet 19. januar 2013 Hvor gamle er dere? Anonym poster: 197999e74589d1f767f555593b594742
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2013 #12 Skrevet 19. januar 2013 Tror dere han vil være mer enn en fuckfriend? Niks.
Envy Skrevet 19. januar 2013 #13 Skrevet 19. januar 2013 Vi kan ikke vite det. Du får spørre, eller vente og se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå