Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Noen gode råd. Har to par sko som gnager. Har prøvd det meste fra våte sokker til å bøye p åhælkappen for å myke den opp. Har brukt "tonnevis" med gnagsårplaster.

Skoene er relativt dyre skinnsko(ca 800kr), så jeg har ikke så lyst til å kaste dem heller

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Gå til en skomaker, og forklar hvor det er problemet ligger. H*n kan blokke ut skoene slik at de ikke lenger gnager. Tipper det koster litt over hundrelappen.

Skrevet

Det hender det kan hjelpe å smøre skoene inni i hælen med vaselin. Da bør man imidlertid bruke sokker det ikke er så nøye om blir litt grisete.

Gjest gjest1
Skrevet
Gå til en skomaker' date=' og forklar hvor det er problemet ligger. H*n kan blokke ut skoene slik at de ikke lenger gnager. Tipper det koster litt over hundrelappen.[/quote']

Skoene gnager i hælen, og da hjelper ikke blokking.

Gjest Ethereal
Skrevet

Kan han lime på noe slik at det ikke gnager? Jeg fikk engang limt på ekstra polstring på hælkappa på noen ekle sko.

Skrevet

For meg hjelper det noen ganger å banke med en hammer i dem, så kanter blir helt jevnet ut, ellers så må man noen ganger bare bruke de litt og litt av gangen tilslutt blir de gode!! Jeg har også satt gnagsår plaster rett i skoen noen ganger, da varer de lenger og jeg får ikke gnagsår!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...