Miapia Skrevet 15. mars 2004 #1 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg skal investere i symaskin (endelig!! ) og vil gjerne ha en som er litt enkel i bruk, har ikke behov for massevis av funksjoner, men betaler gjerne litt ekstra for god kvalitet... Noen som har noe å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2004 #2 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg tenker på det samme, og tror at hvis man holder seg til de kjente merkene som f.eks Bernina og Singer så er man "safe". Ser at Expert (!) selger en symaskin for under 1700, men det merket har jeg aldri hørt om. De mere "proffe" syerne jeg kjenner sier at jo mindre elektronikk og duppedingser jo mer pålitelig symaskin. Rettsøm og sikksakk og knapphullsøm så kommer man langt. Og så revers da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 16. mars 2004 #3 Del Skrevet 16. mars 2004 Anbefaler Pfaff. Utmerket kvalitet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå