shoppedilla Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Foreldrene mine tenker å kjøpe en beltestol de kan ha som reservesete i sin bil. Det blir stedatteren min som kommer til å bruke det fra nå av, så har jeg en nevø som kommer til å bruke det om noen år. Det er ikke veldig ofte vi kommer til å bruke dette setet, men når vi er på besøk er det jo greit. Hun er veldig lang og veier ca 16kg så hun er jo stor nok til å sitte i en beltestol. Jeg er selvsagt klar over at bakovervendt er anbefalt så lenge som mulig, men jeg skjønner at foreldrene mine ønsker et sete de kan ha lengst mulig. I og med at det skal være et reservesete har vi sett på Maxi-Cosi Rodi SPS og Britax Adventure som ligger på 700-800kr. Jeg har prøvd å søke etter tester og anbefalinger, men finner bare de setene som er dyrere. Er det noen som har erfaring med disse setene og kan si om de er bra eller dårlige? Jeg regner med at disse som koster 1000kr mer er mye bedre seter, men de setene blir dessverre for dyre. Hvis det er sånn at disse setene jeg har nevnt her er helt ubrukelige så dropper vi heller å kjøpe et reservesete nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå