Sandra Skrevet 15. mars 2004 #1 Skrevet 15. mars 2004 Jeg kjøpte en sånn ferdigblanding for å lage dansk rugbrød. Da jeg hadde eltet den ferdig så jeg at den hadde gått ut på dato 8/1-04. Det er ca. 3 md siden. Tror dere det spiller så stor rolle om den har gått ut på dato? Så ikke noe skummelt med den jeg, ingen kryp oppi der iallfall. Jeg har ikke så lyst til å bli syk, men tviler jo litt på at jeg kan bli det av så lite. :oops: Hva synes dere??
Gjest gjest1 Skrevet 15. mars 2004 #2 Skrevet 15. mars 2004 Ikke noe problem, kos deg med nybakt brød. Det er sikkert en best før dato, altså at det er mulig smaken forringes over tid, men den er holdbar lenge.
Arkana Skrevet 15. mars 2004 #3 Skrevet 15. mars 2004 Det er neppe farlig, for det første fordi det er tørrvarer og for det andre setter de best før datoen med god margin.
Piglet Skrevet 15. mars 2004 #4 Skrevet 15. mars 2004 Spis i vei. Det ville ihvertfall jeg gjort. Piglet
Sandra Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2004 Nå er de ferdigbakte, bare smakingen som gjenstår Mmmm nybakt brød lukter godt!
Gjest Starya Skrevet 15. mars 2004 #7 Skrevet 15. mars 2004 Jeg er nøye på datoer, men dette hadde jeg nok tålt. Men du? Nybakt rugbrød? Det er vel ikke så godt, eller? *erfaren*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå