AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Min venninne ble sammen med en fyr for noen mnd siden. Han virker som en søt fyr, og får intrykk av at de har det fint sammen. Hun fortalte meg for en stund siden at han hadde fortalt henne om en fortid med utroskap (han har vært utro), flere jenter på en gang, generelt dårlig behandling av andre jenter (kastet en ut mitt på natta fordi han syntes hun var for tykk, osv), han har sagt han ikke er sånn lenger og at dette var grunnet mye andre dumme ting som skjedde på den tiden. Alle mine alarmer ringte og tenkte at han her er ikke bra for henne. Da jeg har dårlig erfaring med å blande meg i andres guttevalg (og selv ikke synes det er så kult med venninner som skal finne feil ved den utkårede) valgte jeg å holde kjeft, men kommenterte at det var da voldsomt. Nå har det gått en stund og jeg fikk et nytt inntrykk av han, han virket søt. Da jeg bor med venninnen min her er han her ofte. Alt gikk som det pleide, men plutselig dukket en tanke opp i hodet mitt "flørter han med meg?" jeg slo det fra meg og tenkte at jeg sikkert at han bare ville bli kjent da jeg bor med hans kjæreste, og han er her såpass ofte. Men som dagene har gått så har jeg skjønt at dette må kunne regnes som flørting, han holder blikkene lenge (lenger og lenger for hver gang, akkurat som at han søker en reaksjon hos meg) stiller MYE spm, og hvis hun, han og jeg er sammen så henvender han seg om oftest til meg, og her merkr jeg at min venninne legger litt merke til det, for hun avbryter meg mye når jeg svarer og henvender seg kun til han for at han skal rette sin oppmerksomhet mot henne (og det forstår jeg godt) men tror hun velger å overse det/fortrenge det da hun er veldig glad for å ha kjærste. Han pleier å stå opp hver gang jeg skal inn i dusjen eller ut på kjøkkenet etter at alle har lagt seg, for å si hei eller slå av en prat, osv. Jeg er hyggelig tilbake men veldig forsiktig med kroppsspråk og oppfører meg slik jeg oppfører meg mot alle. Jeg vet jo at det aldri vil skje noe med meg og han, men er ikke dette en indikasjon på at han nok gjør dette med flere jenter? Jeg er ikke hans type og nok egentlig ikke hans smak, (meg og min venninne er også veldig forskjellige) så det handler nok ikke om at han er betatt eller noe virker mer som det er spenninngen eller noe. Virker jo ikke som at han har noen grenser på det. Han er mye ute i helgene, og han har noen kamerater som er VELDIG single, jeg kan ikke se for meg at han IKKE flørter med jenter ute, og noen jenter er jo veldig pågående tilbake. Og misstenker faktisk at han er utro/kommer til å være utro mot min venninne. Noen som har vært borte i lignende? Jeg vet jeg sikkert ikke kan gjøre så mye, men hater å se på dette og at hun kanskje blir såret veldig, når jeg går rundt og føler s sterkt at han går bak hennes rygg, hvordan håndterer man slikt ? Anonym poster: c4c536b0bf72b01bfc5b76b5cb66e3c2
Frk.Tyttebær Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 Jeg syns ikke du skal gjøre noe så helst, han har ikke rørt deg, eller noe. Kan jo være han bare er hyggelig med deg? Og kan jo være han er flørtete av person, men ikke klar over det selv? Jeg er av den typen, at jeg tydeligvis flørter vilt og uhemmet med gutter som jeg ikke kjenner godt, eller dvs det er slik det tolkes, mens i mitt hodet er jeg bare hyggelig, jeg ler, og spør masse og viser interesse for den andre personen, men som en venn. Men noen gangen blir det mistolkes som om jeg flørter med den andre personen. Jeg ville ikke lagt for mye i denne situasjonen, og heller sagt noe om han faktisk legger an på deg fysisk eller sier ting som upassende når man er i ett forhold. Eller om du ser han gjør det med andre, fram til det skjer ville jeg bare vært hyggelig tilbake og tatt han som en som vil bli bedre kjent med venninna til damen!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 det kan jo godt hende, men jeg er slik selv. Jeg blir ofte tatt for å flørte selv, når jeg kun er hyggelig. Derfor kjenner jeg igjen de som gjør det samme, og dette er egentlig en ganske stille fyr, som ikke er slik til vanlig, derfor legger jeg merke til det. Har prøvd å ikke legge mer i det i flere uker nå. Og vet jo som du sier at jeg ikke kan gjøre noe med det, men jeg føler et ganske sterkt ubehag når han er her. Føler ikke jeg kan være meg selv, smile, være glad, eller ta meg godt ut, da jeg er redd for at jeg skal sende feil signaler. Jeg merker jo også at min venninne helst ikke vil ha meg der i det hele tatt når han er her (altså jeg er jo ikke mye sammen med de, de skal jo få rom for seg selv til å være sammen), men vi har f.eks. alltid lagd kaffe til hverandre om morgenenen ( den som står opp først), og nå har hun sluttet med det om han er her, så jeg ikke skal komme inn i stuen og drikke kaffe med de. Dette er bare et eksempel, vi spiser heller aldri fellesmiddag når han er her (hvilket vi gjorde alltid når jeg hadde kjæreste og også gjorde i starten av deres forhold), og det blir tungvint da det ender med at vi må lage dobbel middag 3-4 ganger i uken, og jeg som oftest ender opp med å måtte spise alene på rommet mitt. Jeg vil ikke gjøre dette til en stor greie, men jeg synes det er utrolig dumt hvis dette skal gå utover vennskapet vårt. trenger bare å få det litt ut. jeg vil virkelig ikke trampe inn i hennes forhold, og heller ikke se på at hun blir såret. Anonym poster: 135775831f9089693765282bc3e66a2b
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #4 Skrevet 19. januar 2013 Kanskje venninna di trekker seg tilbake fordi hun føler at du ønsker oppmerksomhet av typen. Anonym poster: 3127297129978bd648f0edb494392ef9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå