Gjest plysj Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Jeg er på vei inn i et forhold (tror jeg... eller kanskje ikke?) med en fyr. Vi har datet tidligere også. Den gang trakk han seg tilbake uten å gi beskjed hvorfor. Jeg tok tausheten som et tegn på manglende interesse, og avsluttet det hele. Likevel hadde vi jevnlig kontakt på fb i vennskaplig tone. Tiden gikk, og etter hvert (gjennom fylleringing stort sett) kom det frem at han savnet meg, og ville gi oss et nytt forsøk. Noe jeg sa ja til. Jeg var ærlig, og sa at følelsene jeg hadde hatt for han nok hadde bleknet litt, men at de helt sikkert ville komme tilbake. 3 uker har gått, vi har truffet hverandre 3-4 ganger. Kost oss sammen. Jeg var hos han i går, hadde nok en koselig kveld. Rett før jeg gikk hjem, sa han "du kommer vel til meg i morgen også?" Jeg svarte at selvfølgelig kom jeg da også. For et par timer siden la han ut status på fb, hvor han søkte etter sjåfør. Han skulle på byen med en kompis Syter kanskje nå... men hva med meg da? Vi treffes ALDRI to dager på rad. Max to kvelder i uken. Ellers tar han ALDRI kontakt. Ikke søte meldinger elle noen meldinger i det hele tatt egentlig. Er i det siste (etter vi skulle prøve på nytt) kun jeg som har tatt kontakt. Dette er en impulsiv fyr som har lett for å hive seg på turer og kompiskvelder her og der. Blir jeg glemt oppi alt som skjer? Eller Tror dere han kanskje ikke er så interessert? Noen tanker?
Gjest *Maja* Skrevet 18. januar 2013 #2 Skrevet 18. januar 2013 (endret) Var det ikveld han ville du skulle komme? Måten du skrev på så virket det som om du gikk fra han for et par timer siden. Om det var i kveld så ville jeg ringt og spurt: trodde du inviterte meg over i kveld, men ser nå at du skal på byen. Hva er greia? Endret 18. januar 2013 av *Maja* 3
Gjest sosi Skrevet 18. januar 2013 #3 Skrevet 18. januar 2013 Det høres vel ikke akkurat ut som at han er forelsket i deg. Først trekker han seg, og så etter en stund sier han at han savner deg (i fylla?), men så trekker han seg fra en avtale igjen etter bare noen få dates. Jeg sier ikke at han er uærlig, for hvis dere har hatt det hyggelig sammen kan det godt hende at han savnet deg nok til å ta kontakt igjen, men en som er forelsket eller i det minste betatt ville prøvd å tilbringe mest mulig tid med deg. Jeg ville ikke investert for mye følelser i ham før du ser hvor interessert han virkelig er. Det er kanskje en liten mulighet for at han bevisst tenker at han ikke skal tilbringe for mye tid med deg, og holde litt avstand, slik at han beholder muligheten til å endre på valgene sine uten at du kan si så mye på det. Men er det en slik mann du vil ha?
Gjest plysj Skrevet 18. januar 2013 #4 Skrevet 18. januar 2013 Oi, beklager dårlig formulering. Jeg var på besøk hos han i gårkveld ja, da spurte han om jeg ville komme i dag også. Lurer på om det kan ha vært en form for koseprat... At jeg har misstolket han rett og slett. Derfor tør jeg ikke ringe å spør. Blir litt i overkant intenst.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #5 Skrevet 18. januar 2013 Tror nok jeg bare ville sendt han en sms av typen "kommer bortom i xx-tida jeg da!" Eventuelt spurt åpent under fb-statusen om han ikke lengre tar imot besøk i dag slik dere avtalte. Fins ikke det spor masete noen av delene spør du meg... Anonym poster: 2d0e022cc5ce41cefd73eaf5f7e78d8d
Gjest *Maja* Skrevet 18. januar 2013 #6 Skrevet 18. januar 2013 Oi, beklager dårlig formulering. Jeg var på besøk hos han i gårkveld ja, da spurte han om jeg ville komme i dag også. Lurer på om det kan ha vært en form for koseprat... At jeg har misstolket han rett og slett. Derfor tør jeg ikke ringe å spør. Blir litt i overkant intenst. Det er ikke masete å finne ut hvor skapet står. For min del ville svaret hans avgjort om han er interessert eller ikke. 1
Gjest brutal mann Skrevet 18. januar 2013 #7 Skrevet 18. januar 2013 Han er ikke SÅ interessert i deg. I beste fall vil han bare ligge med deg.
Gjest LonelyAngel Skrevet 19. januar 2013 #8 Skrevet 19. januar 2013 Ja, han virker ikke så ivrig desverre. Se på handling fremfor ord.
Jodi Skrevet 19. januar 2013 #9 Skrevet 19. januar 2013 Enig med noen over her, send ham en melding så får du svar. F.eks. "når skal jeg komme over i kveld?", så vil du vel forhåpentligvis få svar på om han skal ut eller ikke. Dersom han prioriterer å gå ut med gutta selv om han har invitert deg over, så hadde jeg nok tatt det som et tegn at han ikke er seriøst interessert....
Heisanndu Skrevet 19. januar 2013 #10 Skrevet 19. januar 2013 Jeg synes også du skal spørre. Du kan vel ikke ha misforstått invitasjonen, kun hvis du har dårlig hørsel.... Ikke vis deg feig. Du kan ende opp med å lure hva ville ha skjedd, hvis jeg spurte osv osv. La ting bli avklart, så slipper du å lure og bruke mer energi på ham dersom svaret er negativt.
Gjest plysj Skrevet 19. januar 2013 #11 Skrevet 19. januar 2013 Takk for svar folkens! Jeg gav ikke lyd fra meg i går. Det gjorde ikke han heller. I dag morges ringte han kl 9 (!) og spurte om jeg kunne hente han, han hadde ikke kommet seg hjem fra byen. Makan til frekk idiot!! Jeg var jo på jobb, så sa nei til det. Har ikke hørt noe etterpå. Hva gjør jeg nå? Hva sier jeg? Har litt lyst til å la han smake sin egen medisin. Nemlig bare slutte å kontakte han. Det gjorde jo han første gang vi dreiv og datet. Samtidig vet jeg jo at han liker meg litt. Jeg liker jo han også, og vi trives godt sammen. En sak har alltid flere sider... Men jeg ville jo bli tatt med storm. Her får jeg ikke en gang en koselig melding. Er det verdt å vente, å se om han kanskje får følelser etterhvert? Det var jo tross alt han som ønsket å prøve en gang til!
Gjest LonelyAngel Skrevet 19. januar 2013 #12 Skrevet 19. januar 2013 Er dette seriøst? Gjorde han virkelig det? Nei, fy fader. Glem han. Han er ikke ute etter noe annet enn sengekos.
Gjest SmartA Skrevet 19. januar 2013 #13 Skrevet 19. januar 2013 Hør her, jenta mi: Det er godt mulig at han er interessert. Spørsmålet er bare: I hva? Og når han først avlyser avtalen dere hadde (at du skulle komme over) uten egentlig å engang gjøre det (hva er galt med vanlig folkeskikk, liksom???), og deretter fylleringer deg klokka kjempetidlig fordi han trenger skyss hjem (finnes det ikke taxier der dere bor...?) - da lukter det kåt, umoden dust lang vei, spør du meg. Som en annen bruker her sa: Se på hva han faktisk gjør, fremfor å høre på hva han lirer av seg. Menn (og damer, bevares...) av dette kaliberet sier mye rart hvis de tror at de kan få det som de vil. Men handlinger forteller faktisk mye mer. Så spør deg selv nå, høyt og tydelig: Er du ikke verdt mer enn dette? Fortjener du ikke en gang en lusen sms der han forteller deg noe i retning av at "XX (kompisens navn) ringte og ville ha meg med ut for å ta noen øl i kveld. Håper at vi kan treffes og gjøre noe hyggelig på Xdag i stedet!". Bottom line: Finn deg en fyr som i det minste har manerer/vanlig høflighet. Det er minimumsstandard her i gården, i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå