Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i ett nytt forhold, og er mye hos kjæresten min som bor i leiligheten han tidligere delte med en samboer.

Det har vært slutt mellom dem i ca 5 mnd, men likevel henger det bilder hun har malt i stua, og en stor collage med bilder av de to på soverommet. Dette bildet er riktignok vendt inn mot veggen og står på gulvet, men likevel..

Jeg vil ikke fremstå som sjalu, for jeg mener er egentlig ikke er det vanligvis, men merker disse bildene plager meg. Kan jeg si noe? Kan jeg kreve de fjernet?

Anonym poster: 3096c5d57a699bc5a2a8cf63840eea5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bildet han har i stua som hun har malt - er det av dem to, eller er det av noe helt annet? I så fall syns jeg ikke du kan tvinge han til å ta det ned. Da er det jo heller ikke så nøye siden det bare er et bilde. Men skjønner godt at det er ubehagelig at han har en collage med bilder av de to på soverommet. Du kan jo fortelle han at du syns det er litt ubehagelig, og spørre om han må ha det hengende.

Skrevet

Kanskje litt rart at de henger der enda. Skjønner også at du ikke syns det er så behagelig å se bildene hver gang du er hos han. Men det kan jo bare være så enkelt som at han ikke tenker over at bildene henger der. Er ikke sikkert at det har noen betydning for han.

Spør han rett ut, så får du nok svar

Skrevet

Det er to bilder i stua, det er ikke av de to..

Anonym poster: d868a458dd2816d37c370f54413924cd

Skrevet

Bildecollagen på soverommet kan han vel fjerne, men bildene i stua kan vel henge. Kanskje henger de på veggen fordi han liker bildene i seg selv? Hva er det mest plagsomme med at de henger på veggen?

Skrevet

Et maleri er nå greit nok. Men å glane på bilder av dem sammen på soverommet mens dere har dere er ikke helt ideelt. Det kan han pakke bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...