Gå til innhold

Noen erfaringer med nettbutikken Zalando?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tidligere handlet på nettet fra Hennes & Mauritz og Nelly, ønsker nå å prøve noe nytt og kom over et nettsted Zalando.no. Siden det er nytt for meg, og jeg ikke har hørt om denne nettbutikken før, så lurer jeg på om det finnes noen med erfaringer fra å ha handlet hos Zalando?

Og synes dere at utvalget er OK? Topp? Medium? Dårlig? Og hva med kvaliteten? Merke? Og så videre...

På forhånd takk! :)

Anonym poster: 95fd78a9c9d7ef0767e95e15bf5feeb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes zalando har godt utvalg i flere prisklasser og merker, og dermed også kvalitet. Har bare bestilt to ganger derfra, totalt brukt 5000,-

Er veldig fornøyd selv om de var litt treg med pakkingen denne gangen. :) Også kommer det med mypack, noe jeg ikke er så begeistret for..

Anonym poster: f2d3043c480d1103c0a25c0afd8386a0

• Liker 1
Skrevet

Jeg har handlet derfra og var veldig fornøyd med både klærne og pakketiden, men det jeg likte dårlig var at det tar dem så lang tid å se at betalingen har gått gjennom til deres konto at de sender deg tre-fire purringer selv om du har betalt for leeenge siden :/

Skrevet

Er veldig fornøyd, eneste er at jeg synes de er litt treige med å få avgårde pakkene. Genialt med fri frakt og retur! Jeg kommer nok ikke til å netthandle mer der hvor de ikke har denne ordningen. Men om du ikke liker å bli spammet med e-post, anbefaler jeg å ikke krysse av for at du vil ha nyhetsbrev - de kommer så og si hver dag!

Gjest Gjest_noon
Skrevet (endret)

Jeg syns de har et veldig godt utvalg i forskjellige prisklasser.. Men det er det.

Har bestillt der en gang og tror ikke jeg gjør det flere ganger. Grunnen til det er:

-Lang leveringstid

-Ingen returlapp med i sendingen?

-Jeg måtte bestille ny returlapp på nettsiden deres (kunne ha skrevet den ut fra nettet, men har ikke printer)

-Det var stress å returnere, fordi de sender varene i en stor pappeske. Jeg liker f.eks Nelly, som har plastpose utenpå pappesken, da er det enklere å pakke inn igjen og sende i retur

-Betalingen min ble registrert lenge etter jeg hadde betalt

-Returen ble registrert lenge etter jeg hadde returnert (typ 3 uker...)

-Jeg har ennå ikke fått tilbake pengene (450 kr) for den varen jeg returnerte. Det er snart gått en måned siden jeg returnerte :/

Altfor mye stress... jeg handler på nett for å SLIPPE stress liksom! :P

Endret av noon
  • Liker 2
Skrevet

Jeg bestilte det jeg trodde var et par svarte, glitrende skinnpumps. Fikk et par helt ordinære, svarte pumps. På bildet er de helt klart glitrende/med skimmer. Alle jeg har spurt i ettertid har vært enige om at pumpsene på bildet er skimrende/glitrende. Overraskelsen var stor da jeg pakket opp et par helt matte, svarte sko. Jeg ringte for å høre om det kunne ha skjedd en feil, alt jeg fikk beskjed om da var at jeg måtte gjøre en ordinær retur (type innøvd "gå inn på nettsiden, klikk på 'min side' øverst på siden, blablabla") og at jeg kunne sende mail til kundeservice som skulle videresende til riktig avdeling, dersom jeg ikke var fornøyd med produktet.

Utførte retur og sendte mail hvor jeg igjen spurte hvorfor bildet og produktet ikke samsvarte. Fikk en automatisk generert mail om "slik utfører du retur" tilbake.

Frister ikke å bestille på nytt.

Skrevet

Jeg synes zalando har godt utvalg i flere prisklasser og merker, og dermed også kvalitet. Har bare bestilt to ganger derfra, totalt brukt 5000,-

Er veldig fornøyd selv om de var litt treg med pakkingen denne gangen. :) Også kommer det med mypack, noe jeg ikke er så begeistret for..

Kan jeg spørre hvorfor du ikke er begeistret for mypack?

Anonym poster: 1b4a9d8ca6addc31351685aac1ca3a4c

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du ikke er begeistret for mypack?

Anonym poster: 1b4a9d8ca6addc31351685aac1ca3a4c

Utleveringsstedene her jeg bor. Ene stedet har så sege ansatte at det er skummelt, og det andre er de så pratesalige at det er vanskelig å få dratt derifra. Har også hørt fra noen her på forumet som bor mer i distriktet som må reise mye lengre for å få hentet pakkene, sammenlignet med post i butikk.

Tollpost har jeg ingenting vondt å si om, de er kjappe. Men butikkene som er valgt for utlevering er så som så, selv om jeg forstår at de ikke kan gjøre det så mye bedre ettersom de andre butikkene er erobret av posten. Når jeg tenker meg om så er mypack bare bra på den måten, posten trenger konkurransen.

Skrevet

helt ok erfaring :)

Anonym poster: 8133610886532e247261d1236f1524cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...