AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Hei. Kort sagt. Kjærsten/samboer gjennom to år har vært(i mine øyne) utro. Jeg ønsker å gå fra ham. Har tidligere følt på det å ville gå fram ham men aldri tatt motet til meg. Hva vil skje da, hvor skal jeg bo osv? Han vil nok ikke miste meg, og legger seg paddeflat. Men jeg vil ikke mer etter det han gjorde. Håper noen kan dele sine erfaringer. Trenger en klem Hva fikk dere til å ta steget, hvordan gikk det i ettertid og med hus? Klem... Anonym poster: cef0381e4c3d9b947e02a1241bc6e1b9
Nettinettet Skrevet 18. januar 2013 #2 Skrevet 18. januar 2013 Har du noen nære venninner du kan være hos noen dager og få snakket litt ut? Det å oppleve å bli sviktet av noen man er glad i er tungt, men ofte lar man følelsene styre mer enn man burde når en slik situasjon oppstår. Helheten mellom dere er viktig å vurdere. Samtidig så sier du at du tidligere har tenkt på å gå fra han, og det er jo også viktig å ta i betraktning. Har dere barn sammen? Har dere en samboeravtale?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 Ta her. Vi har ikke samboeravtale men det går fint mtp på deling av ting. Ikke barn sammen. Jeg har SÅ lyst å si det er slutt, og håper han innser hva han har gjort. Men er redd for at han da ikke vil bo her i noen mnd som venner til vi finner leil. Jeg kan ikke bo her med så høy leie og er ikke lett å finne leil om man har tre dyr. Han har vel mulighet til å flytte til gamle hybelen fordi han kjenner de så redd jeg går på en smell. Men jævlig å si jeg må "tenke på det" ang forholdet når jeg har lyst å skrike at det er SLUTT. Ja, det er flere ting før dette, og har vel bare trengt enn unnskyldning for å gjøre det. Dessverre. Anonym poster: cef0381e4c3d9b947e02a1241bc6e1b9
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #4 Skrevet 19. januar 2013 Du må uansett gjennom en overgangsfase økonomisk og hvis han ikke er mann nok til å betale ut kontraktstiden er han i hvert fall ingenting å samle på. Kan noen hjelpe deg økonomisk i 3 mnd om nødvendig? Jeg brukte også nokså lang tid på å gå ut av et forhold, men når det var gjort følte jeg stor lettelse og frihet! Er det feil, så er det feil! Du fortjener 99% (ingen forhold er perfekte). Jeg kastet bort altfor mange år på min. Ikke gjør det samme! Anonym poster: 200a994c65a8c991d58fcbabefe8e998
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå