Gjest Odessa Skrevet 15. mars 2004 #1 Del Skrevet 15. mars 2004 Hei Noen som vet om noen arrangerer ustilling for blandingskatter? Har en hunnkatt som er blanding av perser og vanlig huskatt. Hun er alldeles nydelig, ligner mest perser. Har en sjelden fargekombinasjon. Har så lyst og vise henne fram. Bor i Rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 15. mars 2004 #2 Del Skrevet 15. mars 2004 Nå har jeg bare erfaring med hundeutstilling, og det er jo i og for seg noe helt annet, men: Jeg har i alle fall aldri vært borti at en blandingshund får stilles ut. Selv om han/hun er aldri så vakker. Hvilke kriterier mener du at katten din skulle man dømme etter? Det finnes jo "en million" ulike blandinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 15. mars 2004 #3 Del Skrevet 15. mars 2004 Prøv å sjekk med NORAK (Norsk rasekattklubb). Kanskje finnes det noe som heter "åpen klasse" på enkelte store utstillinger? Ellers så er det jo egen "huskatt"-klasse på de fleste utstillinger, men jeg tror ikke pusen din får stille der siden den har "rasekatt" i seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
achillea Skrevet 27. mars 2004 #4 Del Skrevet 27. mars 2004 Du må melde deg inn i en rasekattklubb. På utsillinger er det som oftest egene klasser for huskatter, men min erfaring fra noen år tilbake er at de går mer etter ordentlige huskatter og at rasetypiske katter ikke kommer høyt opp i denne klassen. Det kan riktig nok ha forandret seg de siste 5 årene. Uansett kan det jo være gøy å stille pus ut og kanskje etterhvert blir du bitt av basillen og får deg rasekatt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå