AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Hei, jeg går på høyskole og en del fra trinnet skal til London første uken i februar. Vi er ca 50 stk som skal dra. Jeg skulle egentlig reise med to klassevenninner, men de har trekt seg.. Og problemet er at jeg ikke kjenner noen av disse 50 menneskene som skal dra og jeg er superstressa for å bli "loner" på turen.. Men samtidig vil jeg jo dra og bli kjent med folk! Har dessverre ikke blitt så kjent med så mange så dette er kanskje en fin mulighet.. Men hva om jeg ender med å traske rundt alene? :-( har noen tips/råd? Anonym poster: e0742eb13f83b797fa0615c701c844a2
Gjest LineaAlba Skrevet 18. januar 2013 #2 Skrevet 18. januar 2013 Tenk hvor morsom denne turen kan bli! Du henger deg bare med på det som skjer, så går det av seg selv. Det må jo være noen av disse 50 som du har pratet med før, så du kan jo starte med dem. Og det er ingen krise å være "loner" i London, du kan se og oppleve masse og kose deg veldig mye om du ender opp med å gå alene også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå