AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Prøvde å kaste opp men klarte ikke. Det var trangt å stikke to fingre i halsen og nå føles det ut som om halsen er utvidet og i tillegg føler jeg meg helt jævlig. Jeg vil ikke spise mer hjelp Anonym poster: b5c4f3aaf7f8a648c454987a0f687926 1
Anoia Skrevet 18. januar 2013 #2 Skrevet 18. januar 2013 Ikke lek med ilden! Hvis du sliter i forhold til det med mat må du søke hjelp, f.eks hos fastlegen din.
PepsiMax Skrevet 18. januar 2013 #3 Skrevet 18. januar 2013 Vær glad du ikke fikk til! Det er ingenting å leke med!!!! Hvis du har problemer i fht krop/ mat så ta det på alvor og kontakt lege evt helsesøster hvis du går på skole mandag morgen! Iks har støttetelefon som du kan ringe på hverdagene hvis du bare trenger noen å snakke med. http://iks.no/iks/tilbud/informasjo/ Her er tlfnr og åpningstider. Hvis du trenger noen å snakke med nå eller i helga har jo feks mental helse også tlf som du kan ringe. Vet ikke hva du ønkser å oppnå med dette innlegget, men håper du tar tegnene på alvor før dette får utvikle seg noe mer. Ønsker deg masse lykke til! (men er nok redd denne tråden blir stengt ganske snart)
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #4 Skrevet 18. januar 2013 Vær glad du ikke fikk til! Det er ingenting å leke med!!!! Hvis du har problemer i fht krop/ mat så ta det på alvor og kontakt lege evt helsesøster hvis du går på skole mandag morgen! Iks har støttetelefon som du kan ringe på hverdagene hvis du bare trenger noen å snakke med. http://iks.no/iks/tilbud/informasjo/ Her er tlfnr og åpningstider. Hvis du trenger noen å snakke med nå eller i helga har jo feks mental helse også tlf som du kan ringe. Vet ikke hva du ønkser å oppnå med dette innlegget, men håper du tar tegnene på alvor før dette får utvikle seg noe mer. Ønsker deg masse lykke til! (men er nok redd denne tråden blir stengt ganske snart) Det er så dyrt å ringe til IKS ... Anonym poster: b5c4f3aaf7f8a648c454987a0f687926 1
FrøkenOK Skrevet 18. januar 2013 #5 Skrevet 18. januar 2013 (endret) Ikke bra, ikke bra! Slutt å spis søppelmat, og begynn å spis ordentlig sunn mat. Jeg selv prøvde ut det der, men fant ut at jeg ville rett og slett ikke synke så lavt å måtte spy opp maten fordi jeg hadde dårlig samvittighet eller hadde en dårlig periode følelsesmessig. Det er bare en ond sirkel, og dessuten går det fort til å gjøre det "av og til", til å gjøre det oftere. Og tilslutt sitter du der med BULIMI. Er litt nysgjerrig på hvor høy du er og hvor mye du veier, jeg. De fleste som driver på sånn er normalvektige, med store angst for fedme og vektfiksert til de grader. Endret 18. januar 2013 av FrøkenOK
PepsiMax Skrevet 18. januar 2013 #6 Skrevet 18. januar 2013 Det er så dyrt å ringe til IKS ... Anonym poster: b5c4f3aaf7f8a648c454987a0f687926 Seriøst?? du kan jo tenke over hva feks lege/ psykologtimer osv koster etterhvert med en sf. Hvor mye penger man vil legge i en sf til mat/trening/medisiner osv osv... Send dem en mail da hvis du mener det er så dyrt å ringe. Kontakt lege du...
Sulosi Skrevet 19. januar 2013 #7 Skrevet 19. januar 2013 (endret) Kjære Gjest Jeg har ryddet tråden og stenger den den nå. Jeg vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS]http://www.iks.no/tilbud/"]IKS[/url ], 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Vennlig hilsen Sulosi (mod) Endret 19. januar 2013 av Sulosi
Anbefalte innlegg