Gå til innhold

Jeg var ute på shopping idag

Jegern Puahate

Anbefalte innlegg

Helt riktig, en middels\stygg mann som skriver noe som helst som kan sette kvinner i dårlig lys = Provoserende troll.

En kjekk mann som kaller damer horer og har null respekt ellers = Frekk, freidig, spennende, dristig sjarmør.

Feil.

Mann som hoverer på pua-forum om provoserende tråder = troll.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Feil.

Mann som hoverer på pua-forum om provoserende tråder = troll.

Eneste troll move jeg har gjort = Å poste sannheten på forum som dette.

Innlegget mitt = 100% genuint

Den stalkeren som fant meg på Puahate kan bekrefte at det er sånn vi har det, eller se selv.

Puahate = ANTI-Pua

Orgus = Hvit ridder incel

Endret av Jegern Puahate
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stalkeren som fant meg på Puahate kan bekrefte at det er sånn vi har det, eller se selv.

Puahate = ANTI-Pua

Hva? Er ikke dette dn mesterlig parodi av bitterpikker United? :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Er ikke dette dn mesterlig parodi av bitterpikker United? :sjokk:

Nei, jeg er fra Puahate, et incel støtteforum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er fra Puahate, et incel støtteforum

Jada, jeg har fått med meg at du er utsendt på trolletur fra et jallaforum.

Men jeg HAR lært noe av denne tråden, at selverklærte PUAer og selverklærte Anti-PUAer ironisk nok er nøyaktig like latterlig. Og begge er like langt ute på bærtur i sandtak.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

Klart du blir "incel" når du bare sikler etter 10er damer. Hva med å plukke opp noen nær-"incel" kvinner? Finnes i bøttevis de. Men de er vel ikke god nok for deg? Nei du er ingen "incel", situasjonen du er i er frivillig. Deal with it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, dette var spessielt.. Skremmende verden

Anonym poster: 95a35d5eb05591960ad05ccd6f3e6f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puahate = ANTI-Pua

Hva er det du snakker om? Puahate er et trolleforum for folk som har lite å gjøre på (ref. Lefty, Puapua, osv). Det er nok av folk på Puahate som er ripped og har ikke problem med å få damer.

Anonym poster: 66c0f55acd42d9fa70823bbe5c8e07db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du snakker om? Puahate er et trolleforum for folk som har lite å gjøre på (ref. Lefty, Puapua, osv). Det er nok av folk på Puahate som er ripped og har ikke problem med å få damer.

Ikke helt riktig.

Det VAR ett primært trolleforum for incels som feilet PUA, etter at alle svindlere var avslørt og latterliggjort forlot de fleste orginale medlemmene og etterlot seg et vakum. Dette tomrommet ble fylt av sannhetssøkende incels fra hele verden som etter omfattende tester og sammenligninger konkluderte med at utseende = alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Haha, bare jeg som synes dette var morsomt?? :-D

Kjempefin lesing på lørdagsmorgen! Humret litt over kaffekoppen, og levde meg godt inn i historien!

Var faktisk ganske mange fine hverdagseksempler der da. Hvem har ikke møtt på den uhøflige personen som ikke engang gidder å flytte på seg? Og den perfekte modellen på prøveromsveggen kjenner jeg godt igjen! For ikke å snakke om at man bare treffer på sure folk når man så desperat trenger et smil, eller ser forelskede par overalt når man er ensom. Det beste var forsåvidt den stakkars butikkansatte. Jeg kunne lett se for meg ansiktsuttrykket hennes i den situasjonen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt riktig.

Det VAR ett primært trolleforum for incels som feilet PUA, etter at alle svindlere var avslørt og latterliggjort forlot de fleste orginale medlemmene og etterlot seg et vakum. Dette tomrommet ble fylt av sannhetssøkende incels fra hele verden som etter omfattende tester og sammenligninger konkluderte med at utseende = alt.

Haha, nei. Samme gjengen er der ennå å lager tråder om alle typer guru`er (f.eks Mehow tråd nettopp opprettet).

Hvis du for et lite sekund er seriøs, så har alltid utseende teller veldig mye, so just deal with it. En gang i tiden sprang du og opp og ned på Karl Johan og skulle lære daygame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Ei ung (og meget søt) jente som var butikkansatt kom spørrende bort og lurte om jeg trengte hjelp.

Som om ikke det var åpenbart..

Du fremstår som paranoid og svært negativ. Det er ikke utseendet ditt som er problemet, men personligheten. Det oser negativitet av deg.

Hun spurte om du trengte hjelp fordi det er det man gjør når man jobber i en slik butikk. Da kan kunden enten spørre om de han eller hun trenger hjelp til, eller takke nei. Ikke alle ønsker eller trenger hjelp.

"Jeg ser etter en skjorte som utstråler mannlig dominanse" forklarte jeg henne,

hennes umiddelbare reaksjon var å se litt rart på meg..

Først trodde jeg hun smilte men det var selvsagt bare et hånlig flir.

Selvsagt så hun rart på deg. Dette er jo helt sykt å si, og tyder på en person som ikke akkurat er i vater. Du fremstår rett og slett ikke som helt tilstede i virkeligheten.

Jeg fikk lettere panikk, rev av meg skjorta og stormet ut i vinterkulda.

Jeg spasserte så i hurtig gange, vekk, vekk fra butikken. Nok et sted jeg aldri kan vende tilbake til.

:rolleyes: Og du skjønner ikke hvorfor du ikke får deg dame?

Resten av det du skriver er like sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun meg som bare leste 2-3 setninger i førsteposten?

Nope!!

Anonym poster: f70424c865e71f1e78c6b2247533f38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...