Gå til innhold

Ikke spise på to uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

går jeg ned i vekt?

Anonym poster: 8b386624e3cfc88c66ff7b4085ea2bd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men kroppen din vil gå i sparemodus og kvitte seg med mindre enn du vil gjøre av å spise flere mindre men sunne måltider.

Skrevet

Klart du vil gå ned i vekt. Men du vil også føle deg syk, slapp og elendig.

• Liker 1
Skrevet

Ja, midlertidig. Du vil gå rett opp i vekt igjen når du begynner å spise igjen, og da er det ikke usannsynlig at du legger på deg litt mer enn du gikk ned i utgangspunktet.

Spis sunne, varierte og regelmessige måltider. Det er mye lurere.

Anonym poster: 77de1dfbf53988069c4b5b7d047a0eb0

Skrevet

Jepp, men du går RETT opp igjen med en gang du spiser normalt igjen. Løsningen vil være å prøve å kutte på kalori inntaket istedet og trene.

Jeg har vært der, gikk ned masse i vekt, men konsentrasjonen gikk rett vest siden jeg ikke spiste noe. Da jeg nådde ideal vekta mi, begynte jeg å spise igjen, litt etter litt. Men la på meg det dobbelte :/ Så jeg sverger til sunn kost og fysisk aktivitet!!

Anonym poster: 6c0d039d8e36ba72243053af2f3d4fc5

Skrevet

Men kan dere forklare meg hvorfor dere mener at man går RETT OPP IGJEN når man spiser normalt igjen?

Anonym poster: 8b386624e3cfc88c66ff7b4085ea2bd7

• Liker 1
Skrevet

Kjære Gjest

Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS]http://www.iks.no/tilbud/"]IKS[/url ], 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien.

Vennlig hilsen Sulosi (mod)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...