Chien Skrevet 17. mai 2013 #1121 Del Skrevet 17. mai 2013 Foreldre som gir etter for grinende unger i butikken og kjøper de godterier. Det er sikkert det dummeste en kan gjøre... da er man garantert at atferden skjer på nytt. Positiv forsterkning på sitt beste Stod ved kassen på butikken i dag der det stod ei mor med to unger som grein og hylte etter godis... Mora sa først "nei, dere har spist is", men så tok det 2 minutter og mora sa "okei da, dere kan få én hver" av noe godtegreier. Så lasser ungene på med 5-6 forskjellige godterigreier og mora betaler, pakker posene sine og gir ungene sin belønning for dårlig oppførsel. Skjønner at man som mor vil komme seg fort ut av butikken, uten skrikende barn.. men... still stupid. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 17. mai 2013 #1122 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Jeg og, men akkurat i dag hadde jeg kassen for meg selv (inntil hun kom) så jeg gadd ikke. Men se det fra motsatt side da. Hvis den som er foran deg ikke legger på skillepinnen så gjør du det vel selv? Selvfølgelig, poenget var bare at jeg ikke forventer at andre gjør det, siden det er en hel del korttenkte folk som handler mat på egenhånd. Edit: Altså, jeg skjønner heller ikke greia med det, bare så det er sagt. Var ikke meningen å klage på klagen din eller noe. Endret 17. mai 2013 av Raindrops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 17. mai 2013 #1123 Del Skrevet 17. mai 2013 Selvfølgelig, poenget var bare at jeg ikke forventer at andre gjør det, siden det er en hel del korttenkte folk som handler mat på egenhånd. Edit: Altså, jeg skjønner heller ikke greia med det, bare så det er sagt. Var ikke meningen å klage på klagen din eller noe. Ikke noe problem. Tror jeg formulerte meg litt defensivt i forrige innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red-Ruby Skrevet 17. mai 2013 #1124 Del Skrevet 17. mai 2013 Status på facebook om at dere har vært sammen i forholdet i et år, når hele facebook vet at dere har slått opp mange ganger i løpet av året. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 17. mai 2013 #1125 Del Skrevet 17. mai 2013 Jeg skjønner ikke greia med å merke annonser med "utleid" eller "solgt" på f.eks Finn.no. Kan man ikke hellelr fjerne annonsen så slipper jeg å få det opp på søket mitt når det likevel ikke er aktuelt! Det er fordi man ofte setter solgt når man har avtalt ett kjøp, men man er aldri helt sikker på om de kommer å kjøper den. Derfor man ikke sletter annonsen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red-Ruby Skrevet 17. mai 2013 #1126 Del Skrevet 17. mai 2013 Skjønner ikke greia med folk som skriver "hjelp" som innlegg tittel. enten de bare skriver "hjelp" og lesere ikke vet hva saken handler om før de klikker på, eller at de bare har det med på slutten av navnet, for å forhaste det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 17. mai 2013 #1127 Del Skrevet 17. mai 2013 Dømmende mennesker som må være bedrevitere og rakke ned på andre for å fremheve seg selv. PS: Nei, tenkte ikke på denne tråden eller klage-sutring... Tenker på folk som skal mene mye om alt og alle og gjøre en stor greie ut av det. Var med en gjeng som mente en på nattklubben så horete ut, og de brukte hele kvelden på å hetse henne for hva hun hadde på seg... "Fint for henne, nå vil jeg heller fokusere på(...)" er mer i min gate. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 17. mai 2013 #1128 Del Skrevet 17. mai 2013 De som ikke smiler på profilbildet på Facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pixie* Skrevet 17. mai 2013 #1129 Del Skrevet 17. mai 2013 Med mindre man åpner vaskemaskinen og slipper oksygen til, blir jo ikke klærne sure? Jeg pleier ofte å la klærne ligge i vaskemaskinen en dag. Det lukter akkurat like friskt og godt som nyvasket? Anonym poster: af2a9e89084337554e6c067016ecf117 Kanskje vi har en dårlig vaskemaskin da, eller at noen andre i huset åpnet døra og lukket den igjen. Hovedproblemet er likevel at man lar klærne sine ligge der til de er helt tørre, når det er flere mennesker som bruker en maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 17. mai 2013 #1130 Del Skrevet 17. mai 2013 De som ikke smiler på profilbildet på Facebook. Fordi noen av oss ikke kan smile på kommando!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 17. mai 2013 #1131 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) . Endret 15. juni 2014 av Samaysa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 17. mai 2013 #1132 Del Skrevet 17. mai 2013 De som ikke smiler på profilbildet på Facebook. Man måå jo ikke smile på Facebookbilde sitt noen ser helt merkelige ute når de tvinger på seg et smil. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 17. mai 2013 #1133 Del Skrevet 17. mai 2013 Nordmenn som skriver statuser på engelsk på Facebook og så svarer vennene, som også er norske, på engelsk. Jeg gjør ofte det. Fordi jeg har mange engelske venner og dersom det er formulert slik at jeg ønsker svar på noe synes jeg det er fint at mine norske venner svarer på engelsk slik at alle kan forstå det som blir diskutert. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 17. mai 2013 #1134 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) . Endret 15. juni 2014 av Samaysa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 17. mai 2013 #1135 Del Skrevet 17. mai 2013 Nå er det snakk om mennesker som ikke har engelske/utenlandske venner i vennelista, men i ditt tilfelle kan jeg skjønne det Hehe, enda bedre er det jo da om det er engelsk full av stave/syntaksfeil. Spesielt om det er dypt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. mai 2013 #1136 Del Skrevet 17. mai 2013 Jeg gjør ofte det. Fordi jeg har mange engelske venner og dersom det er formulert slik at jeg ønsker svar på noe synes jeg det er fint at mine norske venner svarer på engelsk slik at alle kan forstå det som blir diskutert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie! Skrevet 17. mai 2013 #1137 Del Skrevet 17. mai 2013 One direction Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #1138 Del Skrevet 17. mai 2013 Begrepene inngangsdør og utgangsdør. En ytterdør burde da være tilstrekkelig? Eller har folk en dør til å gå ut av og en dør til å gå inn av, kanskje også en trapp som går oppover og en trapp som går nedover? En manns oppoverbakke er en annen manns nedoverbakke. Anonym poster: 1d06cf9bbf9bdc8921f54a3cdb851c26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 18. mai 2013 #1139 Del Skrevet 18. mai 2013 Skjønner ikke greia med folk som skriver "hjelp" som innlegg tittel. enten de bare skriver "hjelp" og lesere ikke vet hva saken handler om før de klikker på, eller at de bare har det med på slutten av navnet, for å forhaste det. Jeg vil tro at det er for at vi lesere skal bli så nyskjerrige på hva det dreier seg om at vi må klikke oss inn. Stort sett så blir jeg bare skuffa fordi det ikke er så interesangt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red-Ruby Skrevet 18. mai 2013 #1140 Del Skrevet 18. mai 2013 Jeg vil tro at det er for at vi lesere skal bli så nyskjerrige på hva det dreier seg om at vi må klikke oss inn. Stort sett så blir jeg bare skuffa fordi det ikke er så interesangt me too kid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå