Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Apropos........

Jeg skjønner IKKE greia med pr-kåtheten til Hanne Sørvaag! Hun stiller opp i AAAAALT, og jeg aner ikke en gang hvem hun er?! (altså: hva hun gjorde for å bli kjendis).

Hun irriterer meg skikkelig.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Emmanuelle

Apropos........

Jeg skjønner IKKE greia med pr-kåtheten til Hanne Sørvaag! Hun stiller opp i AAAAALT, og jeg aner ikke en gang hvem hun er?! (altså: hva hun gjorde for å bli kjendis).

Hmmm...lenge siden jeg har hørt noe om hun er singel eller ikke? Men stemmer det, hun stilte jo opp i VG for å snakke hvordan man dealer med kjærlighetssorg.

Jeg tror hun er den siste jeg ville ha tatt råd i fra :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos........

Herregud, etter å ha lidd meg igjennom det verste Hanne Sørvaag-perioden (i fjor, var det ikke?), så var jeg i ferd med å glemme henne, ah! Fred! Og så dukker hun jammen meg opp igjen! :grine:

Livet er så brutalt! :grine:

Og jeg skjønner ikke greia med at livet MÅ være så brutalt.

Anonym poster: ab9fe0dde9314fbd1bfcb4759c6f3ffb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er å få fram at hun er singel :opplyser:

:fnise:

Ja..bra å ha tilgang til riksmedier med tanke på å skrive en (veldig!) offentlig kontaktannonse..

Anonym poster: ab9fe0dde9314fbd1bfcb4759c6f3ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Det viktigste er å få fram at hun er singel :opplyser:

Og jeg skjønner ikke hvorfor, hun der må jo være en drøm å være i forhold med? Ikke oppmerksomhetssyk, ikke high-maintenance og ikke overfladisk i det hele tatt. What a catch!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Hanne er stort sett låtskriver. Hun jobber for et av de store bolagene i Sverige som eksporterer musikk til store internasjonale stjerner

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det øyebryn man kan lime på, og er det faktisk noen som bruker dem? :sjokkert:

Hadde i alle fall en venninne som brukte det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Skjønner ikke greia med extensions, løsvipper, hold in-undertøy, øyenbryn man limer på, innlegg i bh-en, falske negler og jeg vet ikke hva.. Det må være et mareritt å få alt av og på, og ikke minst veldig rart å se seg selv i speilet uten alle disse duppedittene.

Hadde vært interessant å sett hvordan det ser ut i køya etter en runde eller to, et øyenbryn klistra på puta, et ekstra hår i fotenden...? Får meg i det minste en god latter hver gang noen annonserer på blogger og alle mulige steder at de har fått tilsendt nytt hår i posten. :fnise: Hjelpes..

og ikke MINST hvor skuffa gutten som du tilfeldigvis dro med deg hjem må bli når du drar av deg hele det kostymet! :sjokkert: Plutselig så ser du jo ut som en helt annen person enn den han i utgangspunktet fant attraktiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

og ikke MINST hvor skuffa gutten som du tilfeldigvis dro med deg hjem må bli når du drar av deg hele det kostymet! :sjokkert: Plutselig så ser du jo ut som en helt annen person enn den han i utgangspunktet fant attraktiv!

Hva er greia med extentions? jeg skjønner jo viss du er model og skal se en speiselt måte ut for et show og ikke har tid til å gro 10 cm med hår liksom, men vanlige damer har da vel ikke så dårlig tid? eller er det en epidemi av skallethet blandt kvinner?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med extentions? jeg skjønner jo viss du er model og skal se en speiselt måte ut for et show og ikke har tid til å gro 10 cm med hår liksom, men vanlige damer har da vel ikke så dårlig tid? eller er det en epidemi av skallethet blandt kvinner?

Gutta vil jo ha damer med langt hår, så om man ikke har det må man skaffe seg det. Og mange bruker det for å få tykkere hår.

Anonym poster: da8e2676238b6b8dd266ae63b5e43a65

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

jeg personlig ser mange poeng med det, og jeg synes det er kjempefint, men da kreves

det at man får gjort det skikkelig hos frisøren!

Men dette blir off topic..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke forstå at neste uansett hvilken tråd jeg er innom så har gunfreak hvert der før meg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Jeg kan ikke forstå at neste uansett hvilken tråd jeg er innom så har gunfreak hvert der før meg

Fordi du er forelska i meg og stalker meg ubevist :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...