AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #821 Del Skrevet 27. april 2013 Siden toalett er nevnt: Hvorfor går jenter på do sammen? Har aldri forstått det der. Kanskje det er derfor dere er så redde for å fise? (Mann) Anonym poster: 1d06cf9bbf9bdc8921f54a3cdb851c26 Jeg har heller aldri skjønt greia med det. Men så er jeg også kvinne med mannehjerne. Anonym poster: 26231cab3742381f82125fde4be931a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #822 Del Skrevet 27. april 2013 Aaaaah, ENIG! Hva tenker de på? Blir de ikke lei av å stadig måtte flytte seg når noen kommer trampende bak dem og sier "unnskyld?" eller kremter? Skjønner de ikke at de gjør noe galt? At de faktisk bruker trappen feil? Vokste de opp i en hule? Ble de oppdratt av ulver? Stå til høyre, gå til venstre! jeg er en av de som kan stå litt sånn overalt i en rulletrapp. men det er så enkelt som at jeg tar rulletrapper så sjeldent at jeg glemmer hver gang den regelen der. Anonym poster: b21254939b8ac45562b8fcaf554a0316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 27. april 2013 #823 Del Skrevet 27. april 2013 Jeg skjønner ikke greia med at studentbyen min plutselig invaderes av russ om våren. Finn et annet sted å feste shitkids. Dere bor ikke her. http://www.youtube.com/watch?v=W2-VF9u24F4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #824 Del Skrevet 27. april 2013 Skjønner meg ikke på de som her på KG som har fått negative kommenterer om seg selv,og så har de dem videre med seg i signaturen. Hva prøver dere å si? at dere ikke bry dere? at dere hever dere over det? Virker ikke sånn når man har det i signaturen i hvertfall. Tåpelig Anonym poster: cdd776743b053e61348eee683341d127 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #825 Del Skrevet 27. april 2013 Jeg skjønner ikke greia med at studentbyen min plutselig invaderes av russ om våren. Finn et annet sted å feste shitkids. Dere bor ikke her. http://www.youtube.com/watch?v=W2-VF9u24F4 Du står fritt til å plaffe dem ned med hundrevis av vannballonger, de vil bli lei etterhvert av å oppholde seg der og flytte seg for å få fred. Vinn for deg! Ellers skjønner jeg ikke greia med folk som slavisk følger moten, bare fordi det er mote. Hva med å heller gå¨rundt i klær man faktisk liker og trives i, enn å vise hele verden "se! jeg er uselvstendig og foretrekker å tilhøre saueflokken" Anonym poster: ab9fe0dde9314fbd1bfcb4759c6f3ffb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 27. april 2013 #826 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Sykling til jobb - uavhengig av vær. Må være kjipt å føle seg svett og ekkel hele dagen, og for de som dusjer på jobb, må vel ta med ekstra skift til bruk på jobb. Anonym poster: e62124c78479cc4a17f591788cd4ca89 mange gjør det for å slippe kø mange gjør det for å få unnagjort dagens treningsøkt mange gjør det fordi de får bedre energi mens de er på jobb (omtrent) ingen reisekostnader ..og sikkert enda flere grunner, men det var dette jeg kom på i forbifarten (jeg for min del synes det er bedre å sykle langt når det er litt kjørlig eller litt regnete fremfor blå himmel og sttttttrålende sol) Endret 27. april 2013 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 27. april 2013 #827 Del Skrevet 27. april 2013 Ellers skjønner jeg ikke greia med folk som slavisk følger moten, bare fordi det er mote. Hva med å heller gå¨rundt i klær man faktisk liker og trives i, enn å vise hele verden "se! jeg er uselvstendig og foretrekker å tilhøre saueflokken" Anonym poster: ab9fe0dde9314fbd1bfcb4759c6f3ffb Å følge moten betyr ikke nødvendigvis bare "å følge strømmen", men det handler også om følelse av tilhørighet og samhold. På et litt dypere sett enn bare samme burgunderfarge på buksene Selv skjønner jeg ikke greia med mac. vs PC-diskusjonen. Jeg bruker mac, har alltid gjort det, men gidder da ikke prakke andre mennesker som bruker PC den "vante" diskusjonen. La folk få bruke det de vil, da.... Grrrr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. april 2013 #828 Del Skrevet 27. april 2013 Selv skjønner jeg ikke greia med mac. vs PC-diskusjonen. Jeg bruker mac, har alltid gjort det, men gidder da ikke prakke andre mennesker som bruker PC den "vante" diskusjonen. La folk få bruke det de vil, da.... Grrrr. Åhh, den diskusjonen der irriterer meg grønn!! Hvis jeg skulle finne på å skrive på facebook en status for å få hjelp til et eller annet jeg ikke skjønner på macen får jeg tonnevis av "Apple suger", "Bytt til PC" osv.. ÅJAAA, siden du sa det skal jeg bare kaste macen min og kjøpe meg en PC i steden. Det løste problemet! Takk! (jeg bruker begge deler) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 27. april 2013 #829 Del Skrevet 27. april 2013 Åhh, den diskusjonen der irriterer meg grønn!! Hvis jeg skulle finne på å skrive på facebook en status for å få hjelp til et eller annet jeg ikke skjønner på macen får jeg tonnevis av "Apple suger", "Bytt til PC" osv.. ÅJAAA, siden du sa det skal jeg bare kaste macen min og kjøpe meg en PC i steden. Det løste problemet! Takk! (jeg bruker begge deler) ..for PC`er er jo helt problemløse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stripen Skrevet 27. april 2013 #830 Del Skrevet 27. april 2013 Skjønner ikke greia med å skrive inni det innlegget man siterer. Har sikkert bladd rett forbi flere slike, fordi jeg ikke ser at de har skrevet inni det andre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 27. april 2013 #831 Del Skrevet 27. april 2013 Skjønner ikke greia med å skrive inni det innlegget man siterer. Har sikkert bladd rett forbi flere slike, fordi jeg ikke ser at de har skrevet inni det andre. Tror det bare er latskap. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. april 2013 #832 Del Skrevet 27. april 2013 Tror det bare er latskap. Det krever mer å skrive inne i innlegget, man må trykke en ekstra gang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 27. april 2013 #833 Del Skrevet 27. april 2013 Jeg skjønner ikke greia med at man må ha både Instagram, Facebook, Twitter, Google+, Snapchat, Skype og mail. Er det ikke nok med én eller to av dem? Det er litt irriterende når man får opp bilder på Facebook som folk har delt på Twitter eller Instagram, f.eks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 27. april 2013 #834 Del Skrevet 27. april 2013 Jeg skjønner ikke greia med at man må ha både Instagram, Facebook, Twitter, Google+, Snapchat, Skype og mail. Er det ikke nok med én eller to av dem? Det er litt irriterende når man får opp bilder på Facebook som folk har delt på Twitter eller Instagram, f.eks. Enkelt. Face = chatte med folk. Twitter = skrive til folk, håpe på svar (rope i skogen-følelse, søke etter svar ) Google+ = har jeg ikke, så kan ikke si noe på det nå. Instagram = dele bilder fra hverdagen. Snapchat = dele morsomme, pikante, "in the moment"-bilder+tekst fra hverdagen til dine aller nærmeste Skype = videochatte med venner i andre byer osv (perfekt for avstandsforhold) Mail= ..... ser du ikke poenget med mail...? Jeg syns også det er irriterende når tweets dukker opp på facebookfeeden min. Men syns det er greit med instagrambilder, men irriterer meg med folk som deler HVERT eneste bilde de legger ut på instagram...... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 27. april 2013 #835 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Jojo, jeg ser poenget med alle disse tingene. Og at alle har ulike funksjoner (i hvert fall noen av de), men at ALT som deles på de forskjellige tingene må deles på hver greie, forstår jeg ikke. At om du legger ut et bilde på Instagram må du også dele det på Facebook, Google+, Twitter. Og om du sender et bilde på Snapchat til noen må du absolutt legge det på veggen din på Facebook, osv. Og sende det til en kompis på mail. Det er det som er så irriterende... At folk har alle disse tingene, er når jeg tenker meg om, greit nok. Jeg har bare 2-3 av dem. Endret 27. april 2013 av Chien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 27. april 2013 #836 Del Skrevet 27. april 2013 Jojo, jeg ser poenget med alle disse tingene. Og at alle har ulike funksjoner (i hvert fall noen av de), men at ALT som deles på de forskjellige tingene må deles på hver greie, forstår jeg ikke. At om du legger ut et bilde på Instagram må du også dele det på Facebook, Google+, Twitter. Og om du sender et bilde på Snapchat til noen må du absolutt legge det på veggen din på Facebook, osv. Og sende det til en kompis på mail. Det er det som er så irriterende... At folk har alle disse tingene, er når jeg tenker meg om, greit nok. Jeg har bare 2-3 av dem. Da er vi jo enige, jeg hater også når folk deler alt... over alt...... Twitter-meldinger fungerer liksom best på twitter. Jeg syns Instagrambilder godt kan deles en gang i blant på facebook, men ikke hveert eeeneeeste bilde, liksom. Snapchats skal jo i teorien ikke kunne deles noen steder, men det er vel mange som gjør det. Syns snaps er så gøy, fordi det er så "instant-morsomt" og så blir det borte... Ved alle de andre kan man jo gå laaangt tilbake å lese hva man har lagt ut senere. Jeg skjønner forsåvidt ikke greia med å ikke like sjokolade. Hilsen Har Spist 200 Gram Toppris-Sjokolade I Dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoop Skrevet 27. april 2013 #837 Del Skrevet 27. april 2013 Skjønner ikke greia med extensions, løsvipper, hold in-undertøy, øyenbryn man limer på, innlegg i bh-en, falske negler og jeg vet ikke hva.. Det må være et mareritt å få alt av og på, og ikke minst veldig rart å se seg selv i speilet uten alle disse duppedittene. Hadde vært interessant å sett hvordan det ser ut i køya etter en runde eller to, et øyenbryn klistra på puta, et ekstra hår i fotenden...? Får meg i det minste en god latter hver gang noen annonserer på blogger og alle mulige steder at de har fått tilsendt nytt hår i posten. Hjelpes.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #838 Del Skrevet 28. april 2013 Du står fritt til å plaffe dem ned med hundrevis av vannballonger, de vil bli lei etterhvert av å oppholde seg der og flytte seg for å få fred. Vinn for deg! Ellers skjønner jeg ikke greia med folk som slavisk følger moten, bare fordi det er mote. Hva med å heller gå¨rundt i klær man faktisk liker og trives i, enn å vise hele verden "se! jeg er uselvstendig og foretrekker å tilhøre saueflokken" Anonym poster: ab9fe0dde9314fbd1bfcb4759c6f3ffb Men prøver man for hardt å IKKE følge saueflokken blir man en hipster isteden, og det er jo ingen som vil. Anonym poster: 1d06cf9bbf9bdc8921f54a3cdb851c26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 28. april 2013 #839 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) - Endret 15. juni 2014 av Samaysa 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 28. april 2013 #840 Del Skrevet 28. april 2013 Skjønner ikke greia med extensions, løsvipper, hold in-undertøy, øyenbryn man limer på, innlegg i bh-en, falske negler og jeg vet ikke hva.. Det må være et mareritt å få alt av og på, og ikke minst veldig rart å se seg selv i speilet uten alle disse duppedittene. Hadde vært interessant å sett hvordan det ser ut i køya etter en runde eller to, et øyenbryn klistra på puta, et ekstra hår i fotenden...? Får meg i det minste en god latter hver gang noen annonserer på blogger og alle mulige steder at de har fått tilsendt nytt hår i posten. Hjelpes.. Finnes det øyebryn man kan lime på, og er det faktisk noen som bruker dem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå