Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella

Jeg skjønner ikke helt hvorfor enkelte jenter og damer klipper håret sitt kort, for så å ombestemme seg og peise på med extensions. Når de endelig sparer til langt hår igjen, skal de på død og liv klippe håret i en eller annen kort motesveis, og så er det på'n igjen med anger og ny ladning med extensions.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi alle på russere som skriver på iherb, på forskjellige facebooksider og på vkontakte bruker akkurat den type smilefjes. Har ikke sett at folk fra andre land bruke det.

Det er vel ikke akkurat smilefjes, da, bare selve smilet, men det blir det samme fordet. Ser at mange utelater nesa :) men jeg må ha den med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spekulasjoner som dette.

Hvis det der ser ut som gravid mage er det ikke rart folk sliter med dårlig selvbilde..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spekulasjoner som dette.

Hvis det der ser ut som gravid mage er det ikke rart folk sliter med dårlig selvbilde..

Herregud.. en helt vanlig mage!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke at folk liker å se alle disse sangprogrammene på tv.

Kjedelig og kleint. Pluss at det er irriterende når alle skal komme med en grinehistorie, og er ikke det minste underholdnene når det kommer en "idiot" på scenen som synger dårlig.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva poenget er med at kjendiser skal fortelle om "min tid med spiseforstyrrelser". Det virker som om de nyter, på en syk måte, å fortelle at de hadde spiseproblemer, det er blitt mote å ha hatt spiseforstyrrelser blant kjendiser.

Anonym poster: ab9fe0dde9314fbd1bfcb4759c6f3ffb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Hva poenget er med at kjendiser skal fortelle om "min tid med spiseforstyrrelser". Det virker som om de nyter, på en syk måte, å fortelle at de hadde spiseproblemer, det er blitt mote å ha hatt spiseforstyrrelser blant kjendiser.

Anonym poster: ab9fe0dde9314fbd1bfcb4759c6f3ffb

for å bidra til å allmenn akseptere psykiske problemer og for å understreke at

ikke livet er perfekt og problemfritt selv om en er kjendis? :vetikke:

eller som en forklaring hvorfor personen har vært borte fra rampelyse en stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fargesortering av bøker i bokhyller. En interiørtrend jeg ikke forstår.

Jeg tror de som faktisk har det som trend, er mer tjent med sånn juksebøker man bruker på ikae ol, der bøkene egentlig bare et stykke papp.

Anonym poster: 1d06cf9bbf9bdc8921f54a3cdb851c26

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg tror de som faktisk har det som trend, er mer tjent med sånn juksebøker man bruker på ikae ol, der bøkene egentlig bare et stykke papp.

er et stykke papp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sykling til jobb - uavhengig av vær.

Må være kjipt å føle seg svett og ekkel hele dagen, og for de som dusjer på jobb, må vel ta med ekstra skift til bruk på jobb.

Anonym poster: e62124c78479cc4a17f591788cd4ca89

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...