Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Gjest Raindrops

Hun har bare mye mer sminke på seg. Ser jo at det er samme dama. Edit: I tillegg til fyll i leppene selvsagt.

Lana Del Rey - virker som om jeg er den eneste som ikke digger henne.

Jeg har ikke den fjerneste anelse om hvem det er.

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke at "etellerannet Leander" og "etellerannet Chrisander" har blitt så himla populært

Endret av sara-ellis
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sisteplass på blogg.no. Alle synes den er så utrolig bra, mens jeg synes hun prøver alt for hardt. Jeg synes ikke den er morsomt i det hele tatt.

Hvem?

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Crazycatlady

Iphone. Fatter ikke hvorfor "alle" MÅ ha det.

Paradise hotel. Meningsløst program.

Møbler laget av paller. Stygt.

Teite meme's og fenomen som grumpy cat som florerer på nett. Utrolig lite morsomt.

Samme med teite ordtak,"inspirerende" setninger eller sånn der tåpelig "lik hvis du også gjør dette" eller "lik hvis du tok den". Jada, alle tar poenget og alle gjør det så nei du får ingen likes fra meg :P

Justin Bieber. Hjelp, trynet hans er over alt. Kan ikke gå på matbutikken uten at han er der også. *Grøss*

Folk som bruker sånn smiley: : )))))))) Tenker på dobbelthake jeg når jeg ser det :)

Kommentarfeltet på YouTube. Forstår virkelig ikke hvorfor det er der. Kun piss som står der.

Endret av Crazycatlady
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lana Del Rey - virker som om jeg er den eneste som ikke digger henne.

vet ikke engang hvem det er

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"En gang for alle"-tråder. En gang for alle - Hva synes vi om penisstørrelser! En gang for alle - tykke eller tynne? Nei! Det er tråd nummer 467 om akkurat samme tema, og det kommer garantert 489 tråder til i fremtiden. Minst.

Anonym poster: 03d464f0dc2123263f3c2e2dcb1acdd9

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Artister som Alexandra Joner og Madcon :kvalm: For noe dritt

Anonym poster: 10f0277214c2c58c1de92e9ac9502fcf

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Artister som Alexandra Joner og Madcon :kvalm: For noe dritt

Enig med Alexandra Joner. Madcon har i det minste sanger som kan få folk i godt humør. Hu derre Alexandra...hva er hun kjent for egentlig? Hun er som R&B-musikkens Hanne Sørvaag! "Jeg elsker å være singel", "Jeg liker å være sexy" og "Jeg etterligner ikke Rihanna".

NOBODY CARES!!!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Jeg synes begge de mennene i Madcon virker helt utrolig ufyselige. Skulle nesten mer tro at de var unger i barnehagealder enn voksne menn i 30-årene.

Dobbeltmoralistiske er de også. Har absolutt ikke sansen for dem eller musikken deres.

Jeg er enig med deg ang personligheten deres. Men det jeg ville fram til var at jeg skjønner musikken deres bedre enn "musikken" til Alexandra Joner (kan ikke huske en tone fra en av sangene hennes).

Jeg for min del mista helt sansen for Madcon etter "Mokkamann"-oppstyret...jeg mener, hvor langt er det mulig å dra rasismekortet? Men det er en annen diskusjon ;)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Crazycatlady

Mikrofonbruk på Xbox.

Skjønner virkelig ikke greia med:

-plystring.

-småsøsken eller barn som krangler/leker i bakgrunnen. Eller noen som babler i bakgrunnen.

-kremting, hosting, raping og gjerne med etterfølgende fnising.

-høy musikk eller rare høye lyder.

Sjeldent blir mikrofonen brukt til å kommunisere med hverandre virker det som :) Folk vil ikke ha kontakt med andre. De vil bare at alle skal trykke på mute. Ja, det er min konklusjon :P

Endret av Crazycatlady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del mista helt sansen for Madcon etter "Mokkamann"-oppstyret...jeg mener, hvor langt er det mulig å dra rasismekortet? Men det er en annen diskusjon ;)

Samme her... Spesielt siden en av dem (Yosef tror jeg?) omtrent ikke klarer å si en setning uten å påpeke sin egen hudfarge. Jaaaa, du er mørk i huden, get over it.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg synes begge de mennene i Madcon virker helt utrolig ufyselige. Skulle nesten mer tro at de var unger i barnehagealder enn voksne menn i 30-årene.

Dobbeltmoralistiske er de også. Har absolutt ikke sansen for dem eller musikken deres.

ENIG ENIG+++++

Og det med ''moccamann'', når de begge klikket. OMG. Hva fader var rasistisk med det egentlig? Er bare ren sannhet. ''Du er hvit som et lik'' får man ofte høre. Hva er rasistisk med det?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Facebook- stedet for fasadegnikkere og rumpeslikkere

Anonym poster: 5f7a77ae2f78834be00aa2e4cc62d1c7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Isabel Adrian har i alle fall operert leppene. Her skriver hun at hun har operert, og hun anbefaler folk å begynne med fillers før man operer seg. Det er i alle fall ikke bare restylane hun har i leppene for å si det sånn. :http://isabeladrian....v-fragestunden/

Her er hun før operasjonen. Hun var så mye penere før, men det er min mening :)

http://pics.nattstad.se/4/900000/820000/815369/pics/2012101174329359815369_sbig.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-09s4XHIdf5c/UII3Qm_kSOI/AAAAAAAAD7M/s4PyDd4zeh8/s640/isabel-adrian.jpg

Fy f***! At hun kunne ødelegge seg selv på denne måten, hun opererte seg IKKE penere, heller tvert om!

Jeg hadde virkelig ikke kjent henne igjen om jeg hadde møtt før-utgaven kontra etter-utgaven. Dette var forferdelig. Ikke pent i det hele tatt!

Anonym poster: 3c3e0dc0d210bc2066c7aa39866f0677

Endret av Yvonne
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...