Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Emmanuelle

Hvorfor alle bildene som ble postet i denne tråden ble fjernet.

Er det et forbud mot å poste bilder i denne tråden?

Lurer jeg også på...synes ikke det var noe galt med bildet jeg posta heller...var et påkledd bilde på en offentlig blogg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer jeg også på...synes ikke det var noe galt med bildet jeg posta heller...var et påkledd bilde på en offentlig blogg?

Jeg tror ikke det er lov å poste bilder i det hele tatt, kun linker. Med mindre bildene er dine egne og du har lastet det opp fra maskinen. Copyright og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor alle som tar bilde av seg selv i speilet må tilte hodet på skrå og lage fiske-lepper???

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Skjønner ikke hvorfor alle som tar bilde av seg selv i speilet må tilte hodet på skrå og lage fiske-lepper???

Fordi det er på mote. Du burde prøve.

Og ellers, jeg skjønner ikke hvorfor fiskelepper er på mote nå for tiden?

Anonym poster: 3c3e0dc0d210bc2066c7aa39866f0677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke minst, hvorfor ser de inn i kameraet istedenfor speilet når de gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og ikke minst, hvorfor ser de inn i kameraet istedenfor speilet når de gjør det?

Og jeg skjønner meg ikke på brukere som blokkerer for ABere, du og de andre går glipp av mye moro, ettersom vo er en gjeng moroklumper, jeg og mine med ABere, minus de som er kjipe, da, de teller vi ikke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsvin, fugler.. dyr i bur generelt. Ikke er det hyggelig for dyra og ikke er de artige heller. Og så skjønner jeg ikke greia med BS-skilt på bilen.

BS-skilt på bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymbruker

BS-skilt på bilen?

Folk som reiser langveis fra til Asker/Bærum for å kunne få BS-skilt på bilen, fordi det virker mere høyklasse. Huseieren min er fra Bærum og har BS-skilt. Han får telefoner rett som det er fra folk som vil kjøpe bilen hans. Enkelte forhandlere selger de dyreste bilene sine med BS-skilt for at da kan de presse prisen enda litt høyere. Noen folk kjøper bilen i Bærum så den skal få BS-skilt fordi da blir bilen lettere å selge brukt og man kan ta litt ekstra penger for den. Folk som melder bilskiltene sine for stjålet sånn at de kan ta ut BS-skilt til bilen istedenfor.

OSV OSV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er på mote. Du burde prøve.

Og ellers, jeg skjønner ikke hvorfor fiskelepper er på mote nå for tiden?

Hahah, jeg kler ikke fiske-lepper :)

En annen ting, hva er greia med å sende melding til en jente om at du vil såååå gjerne møte henne, og det var såååå koselig å treffe deg, og det var det...ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Hahah, jeg kler ikke fiske-lepper :)

En annen ting, hva er greia med å sende melding til en jente om at du vil såååå gjerne møte henne, og det var såååå koselig å treffe deg, og det var det...ingenting...

Samme greia som "vi må ta en kaffe en dag!".

Ikke hold pusten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raggy

Hentesveis er teit.. trenger vel ikke si noe mer om den saken ;)

Skjønner ikke vitsen med sinte folk, folk som gir seg over å babbler ivei pga bagateller, eller bittre folk som bare skal være sinte å klage over alt og alle, snakk om bortkastet tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som reiser langveis fra til Asker/Bærum for å kunne få BS-skilt på bilen, fordi det virker mere høyklasse. Huseieren min er fra Bærum og har BS-skilt. Han får telefoner rett som det er fra folk som vil kjøpe bilen hans. Enkelte forhandlere selger de dyreste bilene sine med BS-skilt for at da kan de presse prisen enda litt høyere. Noen folk kjøper bilen i Bærum så den skal få BS-skilt fordi da blir bilen lettere å selge brukt og man kan ta litt ekstra penger for den. Folk som melder bilskiltene sine for stjålet sånn at de kan ta ut BS-skilt til bilen istedenfor.

OSV OSV.

Begriper ikke hvorfor folk vil ha "BullShit" på bilen sin.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

OSV OSV.

dette er det mest latterlege eg har høyrt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke greia med Two and a half men! Har ikke så mye som trukket på smilebåndet engang av den serien.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Skjønner ikke greia med Two and a half men! Har ikke så mye som trukket på smilebåndet engang av den serien.

Jeg bruker sånne serier om morgenen...lett å våkne til mens jeg sminker meg og spiser frokost i senga, må ikke følge med hele tiden og når den er ferdig vet jeg at jeg har så og så mye tid før jeg må gå. Så for meg er det greit at den er på lufta :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymbruker

Jeg bruker sånne serier om morgenen...lett å våkne til mens jeg sminker meg og spiser frokost i senga, må ikke følge med hele tiden og når den er ferdig vet jeg at jeg har så og så mye tid før jeg må gå. Så for meg er det greit at den er på lufta :fnise:

Jeg og :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...