AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Han bor i en annen by.Vi besøker hverandre ganske ofte.Sist gang han var hos meg i en hel uke..Jeg jobbet som vanlig,handlet mat hver dag og laget middag.(han laget middag 1 gang).Hvis han hadde lyst på noe eller trengte noe da pleide han å sende meg sms,sånn at jeg kan kjøpe det mens jeg handler.Jeg spanderte kino,kaffe og alle goodies.Han bare putter tingene i handlevogn,går forbi kassen og pakker varene i en pose. Har tenkt mye...Kanskje han var blakk eller noe,men å komme med egne dyre middag-ønsker er litt dumt da.Når det gjelder meg,jeg liker å betale for meg selv,spandere,men det finnes grense for alt.Inntekten min er helt ok,men han tjener dobbelt så mye.Kanskje jeg overdriver litt,men har regnet ut og har brukt ganske masse penger på en uke.Det betyr at matbudsjetten min er ganske ,,tynn,, for tiden og må tenke hver krone for å klare meg til neste lønning. Han vil besøke meg igjen,men jeg kjenner magen krymper bare av å tenke på det.Vi har det veldig koselig sammen,men jeg gidder ikke å gå i minus pga han gidder ikke å betale for seg selv.En helg er ok,men alt over det går utover budsjetten min. Vi har snakket om hvor mye vi tjener og han vet godt hvordan er situasjonen min.Har kjent fyren i nesten 4 mnd. Har lyst å si i fra,men vil ikke være slem eller at han føler seg dum... Anonym poster: 344cc1ce2d1aaa26aab7f15589d72b9b
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #2 Skrevet 18. januar 2013 "det blir koselig, håper du liker havregrøt, det er menyen for uken, jeg har litt tynt med midler" Anonym poster: 0c8b11bdcffa3332287ff9ae6004f403 9
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #3 Skrevet 18. januar 2013 Hvis det stadig er sånn synes jeg du bør si fra. Betaler han ikke når du er hos ham heller? Det blir jo helt feil... jeg må innrømme at min date/kjæreste har betalt mer enn jeg har gjort hittil, men jeg sørger for å betale av og til, tilby meg å betale eller dele, kjøper med vin osv... (og jeg betaler en del mer reisepenger). Og jeg er bevisst på at jeg vil det skal jevnes ut. Uansett - jeg tenker at dersom dette er en potensiell kjæreste bør dere jo kunne diskutere og bli enig om et slikt tema, hvis ikke vil en støte på store problemer etter hvert. Det går an å si rett fram at "denne gangen lurer jeg på om du kan betale?" når dere er i (eller skal til) butikken. Eller at du faktisk har betalt nesten alt dere har brukt penger på. Anonym poster: 338a18d3e11e952afb268f8797d8d601 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #4 Skrevet 18. januar 2013 Dra på besøk til ham og la ham stå for alt. Jeg hadde faktisk reagert om jeg måtte betale alt/det meste ved et ukes besøk. Jeg hadde ikke akseptert dyre middagønsker og at han hadde lagt ting i handlevogna som jeg måtte betale. Jeg har et rimelig stramt budsjett. Jeg kan godt være raus, men ikke så raus. Anonym poster: 2ef45c42d4d8c97972e49897f475c945
Nettinettet Skrevet 18. januar 2013 #5 Skrevet 18. januar 2013 Jeg er for likestilling, men menn som lever på damer blir jeg flau av. Sånn pute foran tryne flau! Hadde aldri klart å vært kjæreste med en mann som ikke spanderte eller tilbydde seg å betale for mat når han var hos meg i en uke.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #6 Skrevet 18. januar 2013 TS her Når jeg er hos ham(max 2 dager)da pleier vi å ta en tur på butikken sammen.Han handler mat til middag og frokost og jeg kjøper feks frukt,kake,cider,snacks,brus,godteri,film...Hvis vi går ut da betaler jeg alltid min del. Anonym poster: 344cc1ce2d1aaa26aab7f15589d72b9b
StellinaX Skrevet 18. januar 2013 #7 Skrevet 18. januar 2013 Jeg hadde mistet lysten på en sånn type...hvor gammel er han? Dersom under 20, så er han kanskje unnskyldt.. For meg hadde det vært over og ut i alle fall. Utrolig usexy å måtte be en type om å være med på å betale regningen. 1
Nettinettet Skrevet 18. januar 2013 #8 Skrevet 18. januar 2013 TS her Når jeg er hos ham(max 2 dager)da pleier vi å ta en tur på butikken sammen.Han handler mat til middag og frokost og jeg kjøper feks frukt,kake,cider,snacks,brus,godteri,film...Hvis vi går ut da betaler jeg alltid min del. Anonym poster: 344cc1ce2d1aaa26aab7f15589d72b9b Jeg blir stum jeg.. og det skjer ikke ofte!
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #9 Skrevet 18. januar 2013 Jeg hadde mistet lysten på en sånn type...hvor gammel er han? Dersom under 20, så er han kanskje unnskyldt.. For meg hadde det vært over og ut i alle fall. Utrolig usexy å måtte be en type om å være med på å betale regningen. Han er over 30 og har fast inntekt.Ja det blir nok dumpings her...På kino betalte jeg både billetter og snop.Jaaa,han kjøpte 3D briller Anonym poster: 344cc1ce2d1aaa26aab7f15589d72b9b
StellinaX Skrevet 18. januar 2013 #10 Skrevet 18. januar 2013 Han er over 30 og har fast inntekt.Ja det blir nok dumpings her...På kino betalte jeg både billetter og snop.Jaaa,han kjøpte 3D briller Anonym poster: 344cc1ce2d1aaa26aab7f15589d72b9b Hjelpemeg, jeg ville løpt for livet, du fortjener bedre enn dette! Er i grunn helt satt ut over at det er mulig å holde på sånn..
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #11 Skrevet 18. januar 2013 Over 30?! :-O Hele tråden tenkte jeg tenåringspar. Er han voksen i full jobb så er dette definitivt uakseptabelt i min bok. Anonym poster: 98cfabd0bf4b1ae2da4e34068995d79f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå