Gå til innhold

Negler

Fremhevede innlegg

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Koselig å kunne gi tips og hjelp :). Det er vel unødvendig å si det, men det er bra å gjøre det til en god vane å bruke håndkrem daglig for å ta vare på hendene.

Tydeligvis ikke. For den tanken har ikke slått meg. *roter frem håndkremen fra mørket* :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lurt, så styrer du hele prosessen selv :). Fyll en bolle med passende varmt vann og ha for eksempel litt mandelolje oppi. Hvis du har olivenolje, kan du bruke det også. Det bare lukter så deilig av mandelolje. Sitt med hendene (neglene) i vannet 5-10 minutter og bruk deretter neglebåndsfjerner og skyv neglebåndene forsiktig ned. Når du er ferdig med alt dette, filer du neglene i en passende fasong, og som kronen på verket tar du på neglelakk, gjerne blank hvis du foretrekker det.

Takker! :blomst: Det skorter ikke på neglelakk og neglefiler her i huset akkurat.. hehe.. Men da skal neglebåndene til pers også, jeg som har hatt neglebåndskrekk i årevis.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Tydeligvis ikke. For den tanken har ikke slått meg. *roter frem håndkremen fra mørket* :)

Enda et tips :). Hvis du har veldig tørre, ru eller såre hender, er det lurt å smøre dem inn med en god, fet krem og la den virke over natten. Bruk bomullshansker så du ikke søler til sengetøyet.

Endret av Arabella
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Enda et tips :). Hvis du har veldig tørre, ru eller såre hender, er det lurt å smøre dem inn med en god, fet krem og la den virke over natten. Bruk bomullshansker så du ikke søler til sengetøyet.

Det har jeg faktisk gjort, samme med føttene med en krem fra Body shop. Hendene ble jo silkemyke! Absolutt verdt en gjentakelse før den nervepirrende dagen.

Men jeg har egentlig ikke lyst på fransk manikyr i det hele tatt, men heller en vanlig neglakk, kan jeg ha det når jeg er brud? eller vil det bare se teit og misplassert ut.

Gjest Eurodice
Skrevet

Det har jeg faktisk gjort, samme med føttene med en krem fra Body shop. Hendene ble jo silkemyke! Absolutt verdt en gjentakelse før den nervepirrende dagen.

Men jeg har egentlig ikke lyst på fransk manikyr i det hele tatt, men heller en vanlig neglakk, kan jeg ha det når jeg er brud? eller vil det bare se teit og misplassert ut.

Her er det snakk om smak og behag. Jeg synes disse kritthvite, firkantede neglene er stygge. Etter min mening kan du absolutt ha en vanlig neglelakk. Til en slik dag ville jeg ha valgt en dus farge, ikke knallrød. Men som sagt, det er smak og behag :).

• Liker 1
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Nei, nei jeg skal jo ikke ha røde lepper heller. Lyst til å ha slik sminke ca det synes jeg er delikat og pent. (bare mine farger)

266697609155212280_w9RuIjIU_c.jpg

Men jeg kunne godt tenkt meg å hatt duse negler som dette feks, ikke sånne med hvite tipper. Det er jo bare velstelte negler med en ordentlig lakk.

46443439877548662_spQvZTcn_c.jpg

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Nei, nei jeg skal jo ikke ha røde lepper heller. Lyst til å ha slik sminke ca det synes jeg er delikat og pent. (bare mine farger)

Men jeg kunne godt tenkt meg å hatt duse negler som dette feks, ikke sånne med hvite tipper. Det er jo bare velstelte negler med en ordentlig lakk.

Disse fargene var meget delikate og diskrete. Et godt valg :).

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Disse fargene var meget delikate og diskrete. Et godt valg :).

Tusen takk.:)

Da kan den anonyme kritikeren i sminketråden bare se at det mulig å se pent sminket ut i en ivory brudkjole. :ler:

Gjest Eurodice
Skrevet

Tusen takk. :)

Da kan den anonyme kritikeren i sminketråden bare se at det mulig å se pent sminket ut i en ivory brudkjole. :ler:

Du kommer til å bli en meget vakker brud :). Hvis du skal gifte deg i nærheten av der jeg bor, skulle jeg gjerne ha kommet og sett deg. Gode ønsker for dagen!

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Tusen takk. :rodme: Blir helt satt ut av slike kommentarer men.

Gjest Eurodice
Skrevet

Tusen takk. :rodme: Blir helt satt ut av slike kommentarer men.

:klem:

Skrevet

Jeg har alltid lange negler med neglakk og i bryllupet hadde jeg lange negler med rød farge som matchet lebestiften.

Skrevet

46443439877548662_spQvZTcn_c.jpg

Sånne negler jeg også vil ha! Ikke noe hvite tupper, det er virkelig ikke meg.

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Sånne negler jeg også vil ha! Ikke noe hvite tupper, det er virkelig ikke meg.

Ikke sant!

Dette er jo enkelt å få til hjemme! Bare følge Arabella sine råd om neglbånd etc å så legge på et lag med helt vanlig negllakk til slutt. :)

Skrevet

gel-negler-22e71.jpg

hi hi disse var søte

Skrevet

130028-8-1307990309998.jpg

me liiiiiiike !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...