Gjest Eurodice Skrevet 19. januar 2013 #21 Skrevet 19. januar 2013 Hva med en neglelakk som matcher lebestiften? Det blir siste hånd på verket når hender og negler er stelt, vet du .
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2013 #22 Skrevet 19. januar 2013 Det blir siste hånd på verket når hender og negler er stelt, vet du . Ja, ser for meg at Isadora matt lebestift og matchende neglelakk i fargen Femme Fatale kan bli genial til brudene vi følger her på forumet.
Gjest Eurodice Skrevet 19. januar 2013 #23 Skrevet 19. januar 2013 Ja, ser for meg at Isadora matt lebestift og matchende neglelakk i fargen Femme Fatale kan bli genial til brudene vi følger her på forumet. Jeg googlet og fant denne fargen, nydelig!
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2013 #24 Skrevet 19. januar 2013 Jeg googlet og fant denne fargen, nydelig! Glad for at du synes det.
Gjest Eurodice Skrevet 19. januar 2013 #25 Skrevet 19. januar 2013 (endret) Glad for at du synes det. Det er den du har brukt på noen av bildene du har lagt ut, ikke sant? Og Summer breeze fra Clinique? (Nå sporer vi av tråden ) Endret 19. januar 2013 av Arabella
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2013 #26 Skrevet 19. januar 2013 Det er den du har brukt på noen av bildene du har lagt ut, ikke sant? Og Summer breeze fra Clinique? (Nå sporer vi av tråden ) Stemmer. Jeg bruker den endel.
pusla Skrevet 19. januar 2013 #27 Skrevet 19. januar 2013 Takk for tips! Leppestift ja, jeg må vel ha det og
Gjest Adriane Skrevet 20. januar 2013 #28 Skrevet 20. januar 2013 Bruk en god neglebåndsfjerner først. Myk gjerne opp neglene neglebåndene på forhånd i varmt vann tilsatt litt olje. Tilføyelse: Jeg bruker dessuten solarolje for å styrke neglene. Eh... jeg skjønner at jeg har null peiling på manikyr... Neglebåndsfjerner?!? (ja, og litt flau er jeg også... )
Gjest Eurodice Skrevet 20. januar 2013 #29 Skrevet 20. januar 2013 (endret) Eh... jeg skjønner at jeg har null peiling på manikyr... Neglebåndsfjerner?!? (ja, og litt flau er jeg også... ) Her er en type. Søk på google. Det er flere typer av disse. Du får kjøpt dem i parfymerier og på enkelte apotek. Cuticle Away - Neglebåndsfjerner Mykgjør og fjerner eponychium, er fuktgivende. Pensle på neglebåndet og skyv det forsiktig tilbake, ha neglene i et varmt manikyrbad. Skyv neglebåndet tilbake igjen, utvokst neglebånd (eponychium) har nå forsvunnet! Kan også brukes uten varmt manikyrbad. Flaske med 15 ml. Endret 20. januar 2013 av Arabella
Gjest Adriane Skrevet 20. januar 2013 #30 Skrevet 20. januar 2013 Takk, Arabella. Jeg googlet det, og fant den du har lagt inn her. Men jeg forsto ikke hvorfor man skal fjerne neglebåndene - ganske enkelt fordi jeg ikke er så inne i dette manikyrgreiene antakelig Jeg bare klipper, filer og smører negler og neglebånd jeg...
Anglofil Skrevet 20. januar 2013 #32 Skrevet 20. januar 2013 Jeg valgte å ha kunstige negler på den store dagen siden jeg generelt ikke liker å ha lange negler til hverdags. Men, til den store dagen valgte jeg det, og jeg ble meget fornøyd, selv om enkelte her kanskje vil gjøre narr av nettopp det. Jeg brukte derimot ikke særlig med penger på det, kjøpte en av disse dealene via SweetDeal (akkurat som jeg fant deal på brudebuketten min der), så jeg betalte vel 200 kr for nye flotte negler. Ble superfornøyd. Jeg hadde derimot ikke neglelakk annet enn blank, siden jeg ikke liker å gjøre så mye ut av neglene. De så naturlige og flotte ut, og fikk mange hyggelige kommentarer på det. Mvh Yvonne
Gjest Adriane Skrevet 20. januar 2013 #33 Skrevet 20. januar 2013 Jeg gjorde det pga mine var ujevne. Okei, da forstår jeg bedre. Mine er ganske jevne, og ikke tørre eller noe, så jeg tror kanskje ikke jeg trenger å gjøre det da (Føler meg komplett idiot som ikke har greie på dette, hehe)
Ea_ Skrevet 20. januar 2013 #34 Skrevet 20. januar 2013 Takk, Arabella. Jeg googlet det, og fant den du har lagt inn her. Men jeg forsto ikke hvorfor man skal fjerne neglebåndene - ganske enkelt fordi jeg ikke er så inne i dette manikyrgreiene antakelig Jeg bare klipper, filer og smører negler og neglebånd jeg... Hm. Jeg også. Fortsetter med dumme spørsmål jeg, uopplyst som jeg er når det kommer til negler. Skal det gjøre vondt å fjerne neglebåndene? Jeg har bare tatt manikyr 1 gang og jeg synes det var utrolig ekkelt når hun drev og dyttet på neglebåndene, blødde litt gjorde det også. Usj. Æsj. Etter det har jeg bare stelt neglene selv..
Gjest Eurodice Skrevet 20. januar 2013 #35 Skrevet 20. januar 2013 Takk, Arabella. Jeg googlet det, og fant den du har lagt inn her. Men jeg forsto ikke hvorfor man skal fjerne neglebåndene - ganske enkelt fordi jeg ikke er så inne i dette manikyrgreiene antakelig Jeg bare klipper, filer og smører negler og neglebånd jeg... Neglebåndene i seg selv blir ikke fjernet, men det overflødige, det som vokser opp på neglene. Det smelter vekk og løsner når du bruker neglebåndsfjerner, og det blie en jevn og glatt profil rundt neglene.
Gjest Eurodice Skrevet 20. januar 2013 #36 Skrevet 20. januar 2013 Hm. Jeg også. Fortsetter med dumme spørsmål jeg, uopplyst som jeg er når det kommer til negler. Skal det gjøre vondt å fjerne neglebåndene? Jeg har bare tatt manikyr 1 gang og jeg synes det var utrolig ekkelt når hun drev og dyttet på neglebåndene, blødde litt gjorde det også. Usj. Æsj. Etter det har jeg bare stelt neglene selv.. Uffda, det skal selvfølgelig ikke gjøre vondt. Du må ha vært ute for en uprofesjonell behandler. Poenget er jo at neglebåndet skal mykes opp, slik at det blir lett å fjerne det overflødige.
Ea_ Skrevet 20. januar 2013 #37 Skrevet 20. januar 2013 Uffda, det skal selvfølgelig ikke gjøre vondt. Du må ha vært ute for en uprofesjonell behandler. Poenget er jo at neglebåndet skal mykes opp, slik at det blir lett å fjerne det overflødige. Det var på et kjent negleakademi, men jeg tror hun var relativ fersk. Hun hadde hendene mine i vann med noe oppi en stund først, men det virket ikke som det myket opp så mye akkurat. Æsj. Får grøsninger når jeg tenker på det.. Men takk, da skal jeg gi det en ny sjanse (hjemme i første omgang)!
Gjest Eurodice Skrevet 20. januar 2013 #38 Skrevet 20. januar 2013 Det var på et kjent negleakademi, men jeg tror hun var relativ fersk. Hun hadde hendene mine i vann med noe oppi en stund først, men det virket ikke som det myket opp så mye akkurat. Æsj. Får grøsninger når jeg tenker på det.. Men takk, da skal jeg gi det en ny sjanse (hjemme i første omgang)! Det er lurt, så styrer du hele prosessen selv . Fyll en bolle med passende varmt vann og ha for eksempel litt mandelolje oppi. Hvis du har olivenolje, kan du bruke det også. Det bare lukter så deilig av mandelolje. Sitt med hendene (neglene) i vannet 5-10 minutter og bruk deretter neglebåndsfjerner og skyv neglebåndene forsiktig ned. Når du er ferdig med alt dette, filer du neglene i en passende fasong, og som kronen på verket tar du på neglelakk, gjerne blank hvis du foretrekker det.
Gjest kiara_pusen Skrevet 20. januar 2013 #39 Skrevet 20. januar 2013 Takk for masse tips Arabella! Jeg er jo fullstendig blank på negler...
Gjest Eurodice Skrevet 20. januar 2013 #40 Skrevet 20. januar 2013 (endret) Takk for masse tips Arabella! Jeg er jo fullstendig blank på negler... Koselig å kunne gi tips og hjelp . Det er vel unødvendig å si det, men det er bra å gjøre det til en god vane å bruke håndkrem daglig for å ta vare på hendene. Endret 20. januar 2013 av Arabella
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå