Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Euforia
Skrevet

Jeg har nettopp kommet hjem fra frisøren. Idet jeg skulle gå spurte jeg om prisen på et produkt som jeg har hjemme, som jeg hadde bestilt på nett. Prisforskjellen var selvfølgelig ganske stor. Frisøren sa da at jeg ikke måtte stole på noooe som ble solgt på nett, og at det beste er å kjøpe i salong fordi de kjøper rett fra leverandøren. Så fortalte hun flere skrekkhistorier om kunder som hadde kommet med helt rød hud etter å ha brukt hårprodukter kjøpt på nett, blant annet fra Blush og Blivakker.

Jeg synes jeg stadig vekk leser om frisører som sier dette. Er dette noe de får beskjed om å si til kundene sine? Jeg skjønner at de gjør "hva som helst" for å tjene mest mulig penger, men historiene har vært veldig troverdige. Synes også det er rart fra frisørene sin side å kjøpe alt i salong (jeg spurte om det også, og hun sa at hun fikk 25 % rabatt, men likevel) når de kan få det veldig mye billigere på nett. Selv kjøper jeg ikke fra Blush eller Blivakker, men jeg er veldig fornøyd med Feelunique, HQhair, Lookfantastic osv. Hvordan kan vi vite at produktene er ekte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel har jeg kjøpt et produkt jeg har blitt anbefalt hos frisøren, og hvis jeg liker det, så kjøper jeg det på nettet siden. Skulle det da lukte veldig annerledes eller at flasken er rar, så skjønner jeg jo at det er noe muffens.

Men har ikke opplevd noe merkelig til nå, hverken fra BliVakker eller FeelUnique :)

• Liker 1
Skrevet

Frisøren taper mye penger på å ikke selge produkter. Ja, man kan få falske produkter, men tror de fleste får ekte til en lavere pris. Og selvfølgelig, ser du en nettside som selger et produkt til en myyye lavere pris enn de andre, så er det nok uekte..

Har du lommebok til det, så kjøp hos frisøren :)

Skrevet

At det er useriøse nettbutikker der ute er det jo ingen tvil om, det er vel flere som har fått utgåtte produkter fra blant annet Blivakker? Mener jeg har lest om det tidligere her på KG (har ikke handlet fra hverken Blush eller Blivakker selv).

Men feelunique har jeg handlet mye fra, og det er i alle fall en seriøs nettbutikk.

Skrevet

Jeg har hvertfall aldri opplevd noe tull med feeluniqe.

Skrevet

Blivakker har jeg fått falske produkter fra, eller så var de bare gammle. Både hårkurer og balsam som luktet å var full av klumper, hårspray som stinka å var klissete, å så har jeg fått helt fine produkter. Så det spørs om man vil ta sjansen. Nå har jeg bestilt fra feeluniqe etter at Hilde Christina å mange andre har skrevet positive ting, så får vi se når varerne kommer

Skrevet

Jeg tviler på at en såpass profilert bedrift som Blush ville solgt fakes.

Selv har jeg forresten bare bra erfaringer med dem.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...