Gå til innhold

Liker han, men han liker ikke meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne mannen har jeg vært forelsket i ca i 2 år. Skjønner ikke hvordan det er mulig. Han bor langt unna for øyeblikket, og jeg savner ham.

Har ringt han et par-tre ganger når jeg har drukket. Siden vi er venner fra før av, så har det ikke blitt pinlig, har kun plumpet ut med kommentarer som ikke egentlig er så farlige, annet at han er klar over at jeg liker han på en måte..

Vi kan snakke med hverandre om ganske mye, sex, følelser og mye mer. Han har sagt han er lei seg for at han ikke liker meg på samme måte.

Eneste jeg føler jeg ikke kan si noe om er hvordan jeg har det nå. Jeg tenker på han hele tiden, og jeg savner han altfor mye.

Jeg sliter mye pga dette, og er veldig utenfor på en måte.

Har slitt en del psykisk, og føler at dette er på vei tilbake. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke tenke på han, men jeg gjør det likevell. Jeg vil bare ha han her med meg, og at begge skal like hverandre.

Han er så snill, og har utrolig gode verdier.

Var med han en dag i juleferien da, vi gikk en tur her i byen. Snakket en del og jeg ble så glad for at samtalen fløt lett. Men det kommer ikke til å bli noe mer, det vet han, og det vet jeg. Og det er dette som gjør så vondt, jeg savner han virkelig..

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre..

Anonym poster: 19506c6510c207aafc89190243988737

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutt kontakten med ham.

• Liker 2
Skrevet

:hug:

Been there, done that. Kjipt, men sånn kan skje. Hold ut - plutselig er det over, og en dag er det glemt.

Skrevet

Jeg greier ikkeå la være å tenke på han, har gått i et år uten og snakke sammen, men tror dere det hjalp? Nei, dessverre. Jeg vil at alt skal bli bra, glemme han. Men det går ikke, han er idealmannen min. Åhh, jeg greier ikke dette.

Anonym poster: 19506c6510c207aafc89190243988737

Skrevet

Hvis du går rundt og tenker på at du ikke skal tenke på han, da er det naturlig at du faktisk tenker på han, slik fungerer hjernen. Så lenge du er oppmerksom på han (eller den tingen du tenker på), så vil det være der. Prøv istedetfor å flytte fokus på noe annet, la noe annet eller noen andre få ta plassen hans mentalt, uten at du ser for deg han ;) Ellers blir dette bare en langvarig pine, dessverre.

Skrevet

Ryddet for innlegg skrevet på sms-språk.

Tekola, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...