AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 ..men det er ikke lett å finne dem. Har da vært singel i en årrekke. Avbrutt av korte forhold der ting ikke har stemt. Jeg har datet over en lav sko, så jeg skal ha for forsøket, men altså ikke funnet denne snille mannen jeg ønsker meg. Har ingen lang sjekkliste på hvordan han skal være, så er ikke kresen. MEN, er da i et forhold nå..et destruktivt sådan. Jeg er hektet! Vi har hatt mye frem og tilbake, og jeg er fryktelig sjalu på hans venninner. Fine damer, som får hemmelige meldinger av han (dette ver jeg fordi jeg snoker på en nettside der han sender sms fra, og ser han har brukt 1-5 sms men de er borte i arkivet der). Jeg er inne i en ond sirkel der jeg snoker og han sletter. Av og til får jeg med meg hva han skriver til dem (er ikke ofte det slettes mld, men sånn et par i uken), og det han skriver får jeg vondt i magen av da han klart gir uttrykk for at han finner det spennende å ha kontakt med de på en litt seksuell måte. Mon tro om venninnene synes jeg er heldig som har denne kompisen deres? At han er en kjernekar og en snill mann som han selv påstår..Hadde de likt om deres kjæreste skrev slikt til sine deilige venninner? Det tror jeg neppe! Jeg fatter og begriper ikke hva som foregår i hodet hans når han skriver de mld, som han VET må slettes fordi jeg ikke hadde likt hva som stod der. WHY? Uansett; dette var den fisken jeg fanget og som jeg har så vanskelig å kvitte meg med. Litt fordi jeg vet det er så vanskelig å finne noen, og tar til takke med han her. Er voldsomt tiltrukket av han, men misliker så mangt ved personligheten hans. Det værste av alt er at min datter som bor hos meg hele tiden, ikke klarer å trives i hans selskap. Hva er det jeg driver med? Hvor lavt kan man egentlig synke? Anonym poster: dfc3b16779f47b3c09d6a566e6b67fbc
Jodi Skrevet 18. januar 2013 #2 Skrevet 18. januar 2013 Det værste av alt er at min datter som bor hos meg hele tiden, ikke klarer å trives i hans selskap. Det der burde vel si deg det meste. Du må, for både din egen og din datters skyld, komme deg unna den mannen. Jeg tror du vil få det mye bedre med deg selv da! Jeg husker min mor var sammen med en fyr når jeg var tenåring, som jeg ikke klarte å like. Han var ikke slem eller noe, vi bare hadde ingen kjemi overhode. Hun droppet ham til slutt, og har innrømmet i ettertid at det var mye pga. meg. Kan ikke akkurat si jeg ble lei meg for det, det var lite trivelig å være hjemme når han var på besøk.
Hecubaa Skrevet 18. januar 2013 #3 Skrevet 18. januar 2013 Det er masse fisk i havet - og om det ikke hadde vært en eneste en så har du det likevel mye bedre alene enn sammen med han du er med nå
Steinar40 Skrevet 18. januar 2013 #4 Skrevet 18. januar 2013 Ikke godt å begripe hva TS driver med her, nei Må jo være en form for selvplaging, vil jeg tro. Hvorfor ville seg selv så vondt når hun heller kan være fri og frank, og bruk tiden på datteren og andre fornuftige saker og ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå