Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hankjønn, og jeg er snart 33 år gammel. Bor i Stavanger, er redd hunder og liker jordbær

Stort mer er det ikke å si om meg.

:ler:

Milo

Skrevet

Jeg er en jente på 25, blir 26 om mange mnd'er men jeg tror jeg stopper på 25 jeg... trives med det.... :ler:

Studerer flittig

Elsker katter, har selv to.

Er fra Sunnmøre

Å er ellers en alsidig og ganske snill person som elsker å le....

Det er vel mye mer å skrive men jeg stopper her jeg.... :)

Skrevet

Har faktisk blitt en kvinne på 30..

Flott det..

Skrevet

Jeg er jente/kvinne på 27 år, gift med mannen i mitt liv. Er fra Østfold og lever og bor der.

Skrevet

Til Veslejenta og Hege(moderator).

Et spørsmål ang flyttinga dere klarte å utføre.

Veslejenta greier da å spørre om hva dette tema gjør her inne.

Jeg håper virkelig at dere ikke lurte på det. Kan grunnen være at jeg lurte på hvem personene er her inne og ikke på hobby, eller noen av de andre gruppene, derfor så håper jeg virkelig at den blir flyttet tilbake.

JEg regner også med at hvis dere lurer på noe, så spør dere i det forumet dere lurer på det, ikke et annet.

Takk

Skrevet
:enig: Jeg er 31 år og resten er konfidensielt :hoppe:
Skrevet

Dette er da ingen tråd om seksualitet og den passer helt ypperlig på Generell debatt. Skulle den ligget noe annet sted ville dte i så fall vært på snikk-snakk eller personlig.

Skrevet

Grunnen til at den ble lagt der er jo fordi jeg lurte på hvem de personene som er inne på seksualitet er og ikke inne på hus og hage. Det forstår du vel. Så den passet veldig fint inn der, når det er derfra jeg ville ha info.

Skrevet

Støttar vl800. Det er ikkje alle som er rundt på fleire/mange/alle fora. Slike trådar bør ligge under det temaet dei er plassert. Målet er å "bli betre kjent" med dei som er der, ikkje dei som er på andre fora.

Skrevet

trenger vel ikke si noe mer

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...