Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Smågalgal jente/kvinne på 23 her! Absolutt ikke kjerring icon_biggrin.gif

12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 31 år gammel/ung ... alt ettersom icon_smile.gif

Uansett 18 eller 60, det er det mentale som teller.

Gleder meg over mangfoldet her inne!!

Skrevet

kvinne/jente på 24 her. Av og til synes eg at eg har allereie mykje livserfaring å bære på, andre gongar føler eg mest for å pludre som en baby! dada!12

Skrevet

Mens jeg er en liten gutt på 15, snart 16. icon_smile.gif

Men liker å være her, lærer egentlig masse nyttige ting og tang, og jentevennene mine synes det er bra at jeg er her icon_smile.gif

Skrevet

er 25 år, men føler meg yngre nå enn på lenge. icon_smile.gif12

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg er 21 og som nicket sier... kvinne/jente

Synes det er flott at det er folk ialle aldre her jeg! Da får vi mange synspunkter og erfaringer!

Skjønner ikke poenget med å rakke ned på de aller yngste eller eldste. Vi lærer nok litt av hverandre allesammen!12

Skrevet

Ser at det er veldig mange _kvinner_ her, i alle aldre. Selv er jeg ei _jente_ som blir 31 om en uke. Er kanskje "gammel" i skinn, men ung i sinn! icon_biggrin.gif12

Skrevet

Hvem jeg er ?

Jeg er en snerten stoor jente med beina godt planta neddi jorda icon_biggrin.gif

Jeg raker høøyt over jordskorpa, og kan se mye mange andre ikke kan se..

Jeg er Predeline.

Predeline med stoooooor P !

En dag skal predeline bli sjørøver..

Mulig jeg ikke skjønte spørsmålet, men dere er vel mer enn alder vel ? icon_smile.gif

12

Skrevet

jente på 18 her, helt ny bruker faktisk. Men syns det er kjempeintresangt å lese svar på alle mulige spørsmål, og i tilegg kommer svara fra menn/kvinner i alle aldre:) flott flott:)12

Skrevet

Jente-25 år en liten stund til. icon_rolleyes.gificon_smile.gif)12

Skrevet

Hunnkjønn (iallefall sist jeg sjekka, regner med at statusen fortsatt er den samme, ingen drastiske endringer foretatt det siste kvarteret)

21 år på papiret, føler meg som jeg er seksti icon_smile.gif

Skrevet

Jente på 21 år. Synes det er bra med folk i alle aldre her, det er en del av mangfoldet.

Klems,

Julie

Skrevet

Lasse er 32 snart. Hallo alle sammen!

Ellers er det mest 20-åringer som har svart til nå? Trodde dere var eldre jeg.... - DET var et kompliment!... icon_smile.gif

Skrevet

Jeg har egentlig svart allerede jeg da.... icon_rolleyes.gif men jeg må liksom bare svare en gang til....

FOR I DAG HAR JEG BURSDAG!!!!!!!!!!

28ÅR IDAG 11.JUNI!! icon_biggrin.gif

(og jeg fryyyder meg, åpnet pakker på senga til morgenen i dag, og har tenkt å gå å kjøpe meg bursdagsmuffins i lunsjen! icon_lol.gif )12

Skrevet

Jeg er også en kvinne med stor K!

Føler meg som det hvertfall, selv om mange sikkert vil betrakte meg som en ung pike. icon_wink.gif

21 år er jeg, og meget fornøyd med det!

Syns det er kjempebra at det er så stort alderssprik her jeg! Blir så mange forskjellige vinklinger. Vi har mye å lære av både unge og gamle, mener nå jeg. icon_smile.gif

|Maria|

Skrevet

Jeg er jente på 22. Har vært medlem i en måneds tid. Har ikke postet så veldig mye, men det er jo veldig spennende (eller interessant) og lese andres innlegg....

Ellers synes jeg som de fleste at det er bra vi har folk i alle aldrer her, både unge, gamle og de midt i mellom!

Majken

Skrevet

Jeg er ei jente på 22 år fra Oslo. Har lest endel på KG som anonym, men nå har jeg endelig fått registrert meg icon_biggrin.gif

• 4 uker senere...
Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Jeg er en 17 år gammel jente som ligner på en 15-åring grunnet min lavhet. Men jeg tar det med ro, da blir det bare lengre til jeg få rynker :oops: Har forresten aldri hatt kviser heller! :hoho:

Og til den som spurte: "Er dere ikke mer enn bare alder?" Jo, jeg er MYE mer enn "Jente, 17 år, Oslo", men noe må da være privat? *fnise*

Skrevet

Et guttebarn :hoho: på 34 enda en stund til 8) Men den tiden...hvor ble den av :-?

Skrevet

Lille meg er bare 23 og føler seg mest som jente.

Fremdeles like snodig å bli omtalt som "ung dame"...:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...