Gelica Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Jeg har enten BHer som er for små eller for store. Nå har jeg tenkt til å gå i en butikk hvor jeg faktisk kan få hjelp til å finne en BH som passer perfekt og som løfter litt ;-) Spørsmålet er: Hvor bør jeg gå? Finnes det noe i Eidsvoll, Jessheim, Strømmen, Lillestrøm, Lørenskog e.l. Om ikke er det noen butikker i Oslo som kan anbefales? Jeg ønsker å kjøpe en sort og en hvit BH for det passer stort sett til det meste. Er det veldig dyrt å kjøpe BHer i slike butikker? Takker for tips
Gjest loren Skrevet 18. januar 2013 #2 Skrevet 18. januar 2013 Jeg har fått god hjelp på Triumphs butikk på Metrosenteret. Og så finnes det en på Byporten som jeg aldri husker navnet på hvor jeg var for noen år siden og også fikk god hjelp. Min erfaring etter å ha begynt å kjøpe BH'er på slike butikker istedet for HM/Cubus osv er at jeg får en som sitter bedre og har bedre kvalitet, lit mer koster de, men ikke så mye at det ikke er verdt det mener jeg. De jeg har kjøpt på de butikkene koster mellom 400-600, og de sitter som de skal. Jeg bruker heller 500,- på en BH som siter godt enn 150,- på en som gnager, sklir og har dårlig kvalitet Lykke til, BHshopping er en utfordring, men det hjelper veldig å få målt ordentlig
SmallTalk Skrevet 18. januar 2013 #3 Skrevet 18. januar 2013 I Oslo så har de ihvertfall LaLina. De har nettsider, så dersom du googler dem, så vil du finne beliggenheten deres. Dersom du tror du må ha mindre enn 70 i omkrets, så er ikke Triumph tingen. Ellers så kan jeg signere Loren på at det er bedre å bruke 500 kr på en BH som sitter godt og er god å ha på enn å bruke 150 kr på en som definitivt ikke passer. 1
Belle de Jour Skrevet 18. januar 2013 #5 Skrevet 18. januar 2013 Kan også anbefale LaLina. Ble sendt inn i prøverommet, målt, og så kom hun med ulike bh'er jeg kunne prøve, basert på hva jeg så etter. Fikk forøvrig en liten aha-opplevelse på hvilken størrelse jeg faktisk var, og hvordan den skulle justeres for å sitte best mulig. 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2013 #7 Skrevet 23. januar 2013 Amore på Jessheim storsenter. Anonym poster: 76a9954ac558cd6be96c9eed6fd6f1f7
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2013 #8 Skrevet 23. januar 2013 Beklager skrivefeil, mente Amour. Anonym poster: 76a9954ac558cd6be96c9eed6fd6f1f7
Dallandra Skrevet 23. januar 2013 #9 Skrevet 23. januar 2013 Jeg har også veldig god erfaring med LaLina. Noen anbefaler Change, etter å ha brukt Change i noen år gjør ikke jeg det lenger. Ja, du får bh som passer omtrent uansett hvilken størrelse du trenger, men den er ikke GOD. Change er supert om man trenger undertøy til en spesiell anledning (la oss si en knallgul BH som matcher en selskapskjole), men jeg synes ikke de duger til hverdagsbruk. 3
Perelandra Skrevet 23. januar 2013 #10 Skrevet 23. januar 2013 Auds Undertøysalong på Strømmen Storsenter Ellers anbefaler jeg som flere andre å dra til Lalina
minienthe Skrevet 23. januar 2013 #11 Skrevet 23. januar 2013 change har merkelige størrelser... hos de må jeg opp i 80 G men handler jeg f.eks hos kapp ahl så passer 85D like fint og når jeg sammenligner så er de som oftest dønn like (litt bedre løft i kappahl sine faktisk). kunne tenkt meg å testet la lina, må bare få surret meg dit.
heidiheidiheidi Skrevet 25. januar 2013 #12 Skrevet 25. januar 2013 Change majorstuen og triumph i bogstadveien! de er flinke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå