AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Postet dette i "Samliv og relasjoner" sent i går kveld, men det passer vel egentlig bedre her... I kveld møtte jeg "flørten" (?) min igjen. Han komplimenterte meg opp til flere ganger, tok meg rumpa, kalte meg prinsesse osv...Hvordan vil dere tolke dette? Det er vel tydelig flørting? Jeg fikk en meget lang og god klem av han, og da "gikk vi rundt i ring" (ala "roligdans") før vi stoppet opp. Han ledet an. Når jeg tenker på det nå, virket det som om han ville ha ansiktet vendt mot kompisen som da ble sittende bak meg. Hva vil dere tro de kommuniserte om? Vet jeg er veldig overanalasyrende nå, men er så usikker. Han betyr så mye for meg. På vei hjem, sendte jeg ham en melding der jeg skrev at han var utrolig kjekk i kveld. (Med et "kyssesmilefjes" bak). Da fikk jeg til svar: "Prøvde å matche deg da vettu" (uten smilefjes). Da svarte jeg: "Er jeg kjekk? ". Fikk ikke svar med det første, så på oppfordring fra venninnen min, sendte jeg et hjerte. Da fikk jeg bare et "" tilbake. Hva skal det bety? Er jeg overanalasyrende, barnslig og prippen som syntes det var et dårlig tegn med bare et ""? Liker han meg, eller liker han meg ikke? Bør jeg heller tenke over hvor fantastisk god han var da vi møttes, enn at han var noe "kort" på sms? Anonym poster: 2e4735663a0c5f035e9ed0a41019708d Anonym poster: dd59cfc310a941b754571984c672e254
Gjest annemor30 Skrevet 18. januar 2013 #3 Skrevet 18. januar 2013 Kan du ikke bare ta det for det det er? En flørt og se hvordan ting utvikler seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå