Gjest ts Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 jeg og sambo har en tøff periode, vi er begge slitne og irriterte pga jobb. Mest han. Alt jeg sier er feil.. I begynnelsen av forholdet var jeg perfekt i hans øyne,nå eg jeg negativ og grinete. Jeg jobber med dette.. Alt jeg sier er galt,og han blir sur for mye.. Jeg prøver å ha sex, kose med han, kysse osv men han er trøtt og avvisende. Når jeg tok det opp med han ble han sur..vi har snakket ut hver dag de siste to ukene,men rett etter at v har ordnet opp,blir det dårlig stemning. Han er fraværende på makeupsex, som om han gjør det kun for meg.. Jeg sier jeg trenger mer nærhet,han lover å skjerpe seg.. Men det blir ikke slik.. Jeg blir så lei meg at jeg trekker meg bort..føler meg avvist,og orker ikke gi mer av meg selv. Når jeg er sånn,så klager han på at jeg er sur,og bruker andre episoder mot meg,selv om vi har lovd hverandre å la være... Jeg er sliten:( råd?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #2 Skrevet 18. januar 2013 Dere har det tydeligvis ikke så bra sammen. Tror du dette kommer til å gå over hvis jobbene blir bedre? Hvis ikke betyr det nok at forholdet snart er slutt.. Anonym poster: 98d2cb4e0b94f8bc3879c9a864096a5c
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #3 Skrevet 18. januar 2013 Dere har en tung periode i forholdet, og det er helt vanlig at man har. Det som er viktig er at denne perioden ikke varer for lenge slik at den dårlige stemningen og kommunikasjonen setter seg. Søk hjelp og snakk sammen om forholdet. Det du kan gjøre er å fokusere på hvordan du er, og håpe at din samboer våkner litt når han ser at han har en fin jente. Lurt å ikke være konfronterende og masete, men heller slappe av litt og være hyggelig og blid. Anonym poster: a1f02a1ae399eac4ab470876eecb280d
Gjest R88 Skrevet 18. januar 2013 #4 Skrevet 18. januar 2013 Huff, jeg skjønner deg så godt.. Jeg har det akkurat likt.. Følger deg i denne tråden, og håper du får noen gode råd som jeg også kan bruke..
Havbris Skrevet 18. januar 2013 #5 Skrevet 18. januar 2013 Snakk om hva som skal til for at dere skal gjøre hverandre gode, istedetfor det motsatte. Hvilke kamper kan dere la ligge? 1
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 18. januar 2013 #6 Skrevet 18. januar 2013 Snakk om hva som skal til for at dere skal gjøre hverandre gode, istedetfor det motsatte. Hvilke kamper kan dere la ligge? Støtter Havbis her. Snakk om hvordan dere ønsker å ha det, og hva som må til for å komme dit.
Gjest fhedjhtgjk Skrevet 18. januar 2013 #7 Skrevet 18. januar 2013 kanskje dere er litt lei av hverandre? Da er det litt lett å bli irritert over alt! Prøv å være litt fra hverandre, dra mer ut med venninner osv.. så kanskje etter hvert begynner dere å savne hverandre ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå