nord1991 Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Får vondte stikkinger i underlivet når jeg røyser meg og går. Er i uke 39. Noen som vet om dette er normalt og hva det kan være?
Gjest annemor30 Skrevet 18. januar 2013 #2 Skrevet 18. januar 2013 Det begynner vel og strekke litt på seg ettersom terminen nærmer seg;) Mest sannsynlig er dette helt normalt,kanskje kynnere som er forløperen til rier;) Masse lykke til med fødsel
ara Skrevet 18. januar 2013 #3 Skrevet 18. januar 2013 Nedpress kanskje? Jeg hadde masse sånn "stikking" på slutten av mitt svangerskap. Lykke til med innspurten
Citrus Skrevet 18. januar 2013 #4 Skrevet 18. januar 2013 Jeg er plaget med stikkinger i underlivet, har startet denne uken, var det samme forrige graviditet. Stikker noe ordentlig til når jeg går, så jeg må stoppe opp, kjenner ut som om ungen skal komme ut omtrent - og kommer gjerne samtidig som kynnere. Hadde så mye plager sist også, at jeg glemte helt noen gang å spørre lege/jordmor hva dette var, men det er ikke behagelig.
Teriyaki Skrevet 18. januar 2013 #5 Skrevet 18. januar 2013 Dette hadde jeg fra uke 34, og kom mer og mer hyppig fram til fødsel (fem dager over). Det er helt normalt, men ganske vondt! Jeg klarte ikke å gå eller gjøre noe når det begynte.
Sovefugl Skrevet 18. januar 2013 #6 Skrevet 18. januar 2013 Jeg har vært til jordmor i dag (er 35 uker) og hun spurte om jeg hadde stikkinger i underlivet. Babyen ligger godt nede i bekkenet og er nesten festet og så vidt jeg skjønte var det grunnen til at jeg også kjenner slike stikkinger. Altså - tydeligvis helt normal.
Stinja Skrevet 18. januar 2013 #7 Skrevet 18. januar 2013 Er 38 uker på vei og har det samme. Jordmor sa vi har mange nerver som strekker seg ned til underlivet, så det var helt normalt å kjenne stikk
Citrus Skrevet 18. januar 2013 #8 Skrevet 18. januar 2013 Spurte jordmor i dag og hun sa at det nok var noen nerver som kommer noe i klem nedover i underlivet, og det derfor blir slik stikking - helt normalt visstnok, men vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå