Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere på denne dietten? Er på dag 5 av 10 og merker fremgang! 60kg før start, idag 58,6!

Hvordan ligger DU ann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger du diett når du bare veier 60 kilo?

Skrevet

Trenger du diett når du bare veier 60 kilo?

Det kommer helt an på høyden.

• Liker 1
Skrevet

169 høy. Dette er forberedelser til beachen i Mexico!

Skrevet

Det er allerede en tråd om dette, kan du ikke heller poste innlegg der? Eller var det fordi du ikke fikk respons på innlegget ditt der at du måtte lage ny tråd?

Anonym poster: e0bc11b8e1608040121e3725ae8b8854

• Liker 1
Skrevet

Det er allerede en tråd om dette, kan du ikke heller poste innlegg der? Eller var det fordi du ikke fikk respons på innlegget ditt der at du måtte lage ny tråd?

Anonym poster: e0bc11b8e1608040121e3725ae8b8854

Det er vel ikke nødvendig og bli irriert for det. Skjønner godt at man lurer på hva resultatene til andre her ;)

Jeg gikk på psmf i 5 uker i oktober i fjor. Mistet ca 10 kg og 50 cm på kroppen!

Anonym poster: df82366ce62f198dae8d668b26c5d779

• Liker 1
Skrevet

Oi, ikke verst!:) Hvordan var tida etter dietten? Gikk du opp igjen? Hvordan var kostholdet?

• Liker 1
Skrevet

Oi, ikke verst! :) Hvordan var tida etter dietten? Gikk du opp igjen? Hvordan var kostholdet?

Rett etter diett gikk jeg opp 3 kg, men da var bare vann og mistet det etter noen uker med sunt kosthold. Har i ettertid holdt et sunt kosthold med mindre karbo en hva jeg hadde da jeg gikk opp i vekt :)

Anonym poster: f2db03761aae2804e3aecfe97e4b7fa1

• Liker 2
Skrevet

Rett etter diett gikk jeg opp 3 kg, men da var bare vann og mistet det etter noen uker med sunt kosthold. Har i ettertid holdt et sunt kosthold med mindre karbo en hva jeg hadde da jeg gikk opp i vekt :)

Var du stor i fra før av, i og med at du gikk ned så mye som 2 kg i uken? Veldig imponerende, hvert fall! :) Hvor mange kalorier lå du på, ca., og trente du ved siden av?

Anonym poster: d9f6347ec22a6f32172624e2d558fab1

Skrevet

utrolig imponerende! hvordan ser en dag for deg ut? sånn kostholdsmessig?:)

Skrevet

Var du stor i fra før av, i og med at du gikk ned så mye som 2 kg i uken? Veldig imponerende, hvert fall! :) Hvor mange kalorier lå du på, ca., og trente du ved siden av?

Anonym poster: d9f6347ec22a6f32172624e2d558fab1

Var ganske stor fra før. Veide 100 kg så hadd eveldig mye og ta av. Er enda ikke helt ferdig, men nå bruker jeg ikke PSMF, men vanlig underskudd og sundt kosthold :) Lå på ca 800 kcal og trente styrke 3 ganger i uken sånn som du skal på psmf.

Skrevet

Okei, det høres veldig bra ut! Spent på hvor mye jeg tar av/legger på/stabiliseres ;)

Hadde et greit kosthold før jeg startet, men jeg tror oppskriften for meg er å spise ofte! Før ble det bare to kanskje tre måltider om dagen..og da gjerne mye av gangen! Når man trener 5 til 7 ganger i uka blir det for lite mat!

Har vel et kosthold som kan ligne på lavkarbo, men med mye protein og mindre fett!

Høres ut som du har funnet det som passer deg, høres veldig fornuftig ut hvertfall! :) Stå på!!

Skrevet

Dag 7 og jeg klarer meg fint på diett! :) 3 dager igjen før jeg går over på et mer moderat kosthold, med fokus på mye protein, moderat med karbo og sunt fett!!

Skrevet

Jeg er på dag 19 på PSMF og det har gått helt fint så langt. Veide meg på onsdag, og etter 14 dager så hadde jeg gått ned 3,7 kg. Har tenkt til å holde på til 31 januar. Så får jeg se hva jeg skal gjøre videre :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er på dag 19 på PSMF og det har gått helt fint så langt. Veide meg på onsdag, og etter 14 dager så hadde jeg gått ned 3,7 kg. Har tenkt til å holde på til 31 januar. Så får jeg se hva jeg skal gjøre videre :)

Bra;) Jeg har siste dagen imorgen! Hva veide du når du starta, om jeg kan spørre? Fett%?

Skrevet

Dag 10 av 10 på PSMF! Tror ikke jeg kommer til å veie meg før om et par dager..la vekta stabilisere seg først!

Imorgen skal jeg begynne å spise mer normalt igjen! Gruer meg faktisk litt.. for har nå vært så fornøyd med kostholdet mitt på PSMF, fornøyd med kroppen generelt, så jeg er nesten litt redd for å legge på meg igjen (vet at jeg har mistet mye vann og det er det som fylles på!).

Så får se hva jeg gjør. Imorgen blir det nok ekstra med karbo, men skal holde igjen på fettet. Prøve å spise noe sånt som søtpotet, snack a jacks, frukt og bær.. kanskje lage meg noe sukkerfritt/glutenfritt bakst..

Fortsatt prøve å ha et høyt proteininnhold i hvert måltid.. men blir nok ikke "middag" til alle dagens måltider..

Noen forslag??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...