AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 Ser etter en ny foundation! Har normal hud, men litt urenheter og en god del aknearr. Vil ikke ha noe som gjør huden matt, men heller gir en fresh, glødende effekt. Noen som har testet denne? Er den veldig lite dekkende? Anonym poster: 042e497ba2c71783e1ed694f4177c6c1
kills Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 Jeg har den, og synes den dekker fint. Om du har veldig mørke arr etter acne så må du nok også ty til concealer, jeg får gjerne ganske røde flekker som forsvinner etter en stund, og da må jeg også bruke concealer (bruker en fra MAC). Du kan selvfølgelig også bygge opp dekkevnen, jeg bruker et tynt lag foundation til hverdags og da dekker den jo ikke all verden. Skal jeg ut på byen bruker jeg flere lag med foundation ("visker ut" ansiktet og tegner på nye konturer), og da synes jeg den dekker ganske så bra.
kills Skrevet 17. januar 2013 #3 Skrevet 17. januar 2013 Glemte å legge til at jeg er veldig fornøyd med denne foundationen. Brukte Diorskin Forever før, men skal nok hoppe over til denne permanent.
Lilje:) Skrevet 17. januar 2013 #4 Skrevet 17. januar 2013 Vet ikke hvorfor jeg skrev som anonym, var ikke meningen. Får du litt sånn "shiny" effekt av den? Ja, concealer må jeg nok ha i tillegg, både pga arr, litt urenheter og mørke ringer rundt øynene.. Bruker for tiden et mineralpudder, men synes jeg bare blir tørr og blass i huden.
AnnaKarenina Skrevet 18. januar 2013 #5 Skrevet 18. januar 2013 Den dekker lett til medium, og jeg ble ikke spesielt begeistret. For meg ble den for tørr og for lite lysreflekterende. En helt ok foundation som er lett å legge pent, men om du vil ha en foundation som gir mer fuktet og glødende effekt anbefaler jeg deg å sjekke ut Chanel Vitalumiere.
Fantomina Skrevet 18. januar 2013 #6 Skrevet 18. januar 2013 Jeg bruker den og synes den er fin. Jeg behøver ikke å dekke så mye, da jeg har fin hud fra før, så dekkevnen er for meg perfekt. Brukte Diorskin Nude tidligere, og skal prøve å få tak i den igjen og sammenligne, mener nemlig at de er ganske like. YSL er ikke så lysreflekterende som den gir seg ut for å være, men det er ikke et problem for min del.
kills Skrevet 18. januar 2013 #7 Skrevet 18. januar 2013 Vet ikke hvorfor jeg skrev som anonym, var ikke meningen. Får du litt sånn "shiny" effekt av den? Ja, concealer må jeg nok ha i tillegg, både pga arr, litt urenheter og mørke ringer rundt øynene.. Bruker for tiden et mineralpudder, men synes jeg bare blir tørr og blass i huden. Jepp! Mange som kommenterer at jeg har så fin glød i huden når jeg bruker den foundationen, men jeg må bruke transparent pudder til... Kan bli litt mye av det gode.
Gjest Borghild Skrevet 18. januar 2013 #8 Skrevet 18. januar 2013 YSL tester på dyr om du bryr deg om det. Så ville valgt noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå