AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 I kveld møtte jeg "flørten" (?) min igjen. Han komplimenterte meg opp til flere ganger, tok meg rumpa, kalte meg prinsesse osv...Hvordan vil dere tolke dette? Det er vel tydelig flørting? Jeg fikk en meget lang og god klem sv han, og da "gikk vi rundt i ring" (ala "roligdans") før vi stoppet opp. Han ledet an. Når jeg tenker på det nå, virket det som om han ville ha ansiktet vendt mot kompisen som da ble sittende bak meg. Hva vil dere tro de kommuniserte om? Vet jeg er veldig overanalasyrende nå, men er så usikker. Han betyr så mye for meg. På vei hjem, sendte jeg ham en melding der jeg skrev at han var utrolig kjekk i kveld. (Med et "kyssesmilefjes" bak). Da fikk jeg til svar: "Prøvde å matche deg da vettu" (uten smilefjes). Da svarte jeg: "Er jeg kjekk? ". Fikk ikke svar med det første, så på oppfordring fra venninnen min, sendte jeg et hjerte. Da fikk jeg bare et "" tilbake. Hva skal det bety? Er jeg overanalasyrende, barnslig og prippen som syntes det var et dårlig tegn med bare et ""? Liker han meg, eller liker han meg ikke? Bør jeg heller tenke over hvor fantastisk god han var da vi møttes, enn at han var noe "kort" på sms? Anonym poster: 24bec1f3d2a636f865ac65a05a8335eb
Gjest Katten. Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 I kveld møtte jeg "flørten" (?) min igjen. Han komplimenterte meg opp til flere ganger, tok meg rumpa, kalte meg prinsesse osv...Hvordan vil dere tolke dette? Det er vel tydelig flørting? Jeg fikk en meget lang og god klem sv han, og da "gikk vi rundt i ring" (ala "roligdans") før vi stoppet opp. Han ledet an. Når jeg tenker på det nå, virket det som om han ville ha ansiktet vendt mot kompisen som da ble sittende bak meg. Hva vil dere tro de kommuniserte om? Vet jeg er veldig overanalasyrende nå, men er så usikker. Han betyr så mye for meg. På vei hjem, sendte jeg ham en melding der jeg skrev at han var utrolig kjekk i kveld. (Med et "kyssesmilefjes" bak). Da fikk jeg til svar: "Prøvde å matche deg da vettu" (uten smilefjes). Da svarte jeg: "Er jeg kjekk? ". Fikk ikke svar med det første, så på oppfordring fra venninnen min, sendte jeg et hjerte. Da fikk jeg bare et " " tilbake. Hva skal det bety? Er jeg overanalasyrende, barnslig og prippen som syntes det var et dårlig tegn med bare et " "? Liker han meg, eller liker han meg ikke? Bør jeg heller tenke over hvor fantastisk god han var da vi møttes, enn at han var noe "kort" på sms? Anonym poster: 24bec1f3d2a636f865ac65a05a8335eb *sukk* 9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #3 Skrevet 17. januar 2013 *sukk* Høh? Er det innlysende, mener du? Anonym poster: 24bec1f3d2a636f865ac65a05a8335eb
Gjest Katten. Skrevet 17. januar 2013 #4 Skrevet 17. januar 2013 Høh? Er det innlysende, mener du? Anonym poster: 24bec1f3d2a636f865ac65a05a8335eb Yesh. 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #5 Skrevet 17. januar 2013 Yesh. Du som er mann; Hvis du hadde vært han, hvorfor ville du ha ønsket blikkontakt med kameraten din under en klem med ei jente? Jeg vet bare jenters motiv... (Jeg vet ikke om det var det ha ville, men det er liksom nærliggende de å tro. Hvorfor skulle vi ellers "snurre rundt"?!) Anonym poster: 24bec1f3d2a636f865ac65a05a8335eb
pratsom Skrevet 17. januar 2013 #6 Skrevet 17. januar 2013 Tok deg på rompa, eller i rompa, vesentlig forskjell Fra spøk til revolver, han er sikkert keen på deg, men jeg ville roet ned på hjertemeldingene så du ikke skremmer han bort. 2
Ferny Skrevet 17. januar 2013 #7 Skrevet 17. januar 2013 Hjerte sender jeg bare til gode venninner eller gutter som absolutt bare er kompiser - eller til en faktisk kjæreste. Tror jeg ville droppet hjertene til en person jeg bare holder på med altså. Men har skjønte det sånn at mange født på nittitallet er veldig raus med hjertene. Men det er ikke et språk jeg snakker i så fall... 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #8 Skrevet 17. januar 2013 OMG.... Ikke for å være frekk men du virker meget desperat når du sender hjerte til en person som bare tar deg på rompa... Som sagt, hjerter er til gode venner, kompiser eller kjærester. Det kan hende at han liker å flørte med deg, å han liker deg kanskje' men pass på at du ikke skremmer han bort. " Jeg føler at han avviste deg når du skrev det hjerte, ta heller å virk litt tilbaketrukken så ser du om han sender deg en melding Lykke til =) Anonym poster: d594bbe9991541553fd8b513a9586e31
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #9 Skrevet 17. januar 2013 OMG.... Ikke for å være frekk men du virker meget desperat når du sender hjerte til en person som bare tar deg på rompa... Som sagt, hjerter er til gode venner, kompiser eller kjærester. Det kan hende at han liker å flørte med deg, å han liker deg kanskje' men pass på at du ikke skremmer han bort. " Jeg føler at han avviste deg når du skrev det hjerte, ta heller å virk litt tilbaketrukken så ser du om han sender deg en melding Lykke til =) Anonym poster: d594bbe9991541553fd8b513a9586e31 Vi har flørtet en god del de siste månedene, og det er han som som regel er mest frempå, både når det gjelder sms, og "live". Han har også sendt meg hjerte tidligere. Anonym poster: 24bec1f3d2a636f865ac65a05a8335eb 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #10 Skrevet 18. januar 2013 Jeg har prøvd å være litt tilbaketrukken.. Ikke vær for "der" hele tiden.. Det er utrolig vanskelig å la være, jeg vet.. Om han er interessert nok, he will make it happen.. La han ta neste steg, han vet jo at du er interessert Anonym poster: 7f1e8b55fc1a530f46524464d313ba53
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2013 #11 Skrevet 18. januar 2013 bare fordi en gutt flørter og sender mld så er ikke det ensbetydende med at han er oppriktig interessert. mulig han bare vil feie over deg.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #12 Skrevet 18. januar 2013 bare fordi en gutt flørter og sender mld så er ikke det ensbetydende med at han er oppriktig interessert. mulig han bare vil feie over deg. Kan en gutt holde på slik med ei jente over lang tid, det kan gå uker mellom hver gang vi ses, selv om han overhode ikke er interessert?! Dessuten har det hendt flere ganger at det er han som har sendt sms. I blant med hjerte. Hvorfor bruker han i så fall tid og "krefter" på å flørte med meg?! Anonym poster: 24bec1f3d2a636f865ac65a05a8335eb
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #13 Skrevet 18. januar 2013 Kan en gutt holde på slik med ei jente over lang tid, det kan gå uker mellom hver gang vi ses, selv om han overhode ikke er interessert?! Dessuten har det hendt flere ganger at det er han som har sendt sms. I blant med hjerte. Hvorfor bruker han i så fall tid og "krefter" på å flørte med meg?! Anonym poster: 24bec1f3d2a636f865ac65a05a8335eb Fordi han vil ha deg til sengs. Når han klemte deg lagde han nok noen "sex ansiktsuttrykk" bak ryggen din. Og når du var gått snakket de nok om deg, type; hun er så giret nå, får nok knulle snart. Anonym poster: ad4b2fc8836393a3f9c30a5b2170bfd2
Trivia Skrevet 18. januar 2013 #14 Skrevet 18. januar 2013 Alle mennesker liker å få oppmerksomhet og mange flørter med mennesker kun for å få det, ikke fordi de er oppriktig interessert. Det gjelder begge kjønn.
Gjest Ts Skrevet 18. januar 2013 #15 Skrevet 18. januar 2013 Fordi han vil ha deg til sengs. Når han klemte deg lagde han nok noen "sex ansiktsuttrykk" bak ryggen din. Og når du var gått snakket de nok om deg, type; hun er så giret nå, får nok knulle snart. Anonym poster: ad4b2fc8836393a3f9c30a5b2170bfd2 Er du mann? Jeg sliter nemlig med å forstå menns tankegang til tider. Er det helt umulig at han mimet "så søt" (eller lignende, noe som ikke er direkte seksuelt rettet) mot kameraten sin under klemmen? Jeg har jo inntrykk av at han liker meg etter som han sender slike signaler, men er det mest sannsynlig at han bare vil ha meg til sengs? Hvordan kan han i så fall være så skråsikker på at han ikke vil noe mer, og hvorfor fortsetter han i mange måneder?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #16 Skrevet 18. januar 2013 Temmelig sikker at han ikke mimet "så søt" når har krafset på deg og ga deg en klem Anonym poster: aa15830d75a398ae82e19ae1b6977401 2
Gjest Purple Haze Skrevet 18. januar 2013 #17 Skrevet 18. januar 2013 Er det bare tenåringer her inne nå for tiden? Makan til overanalysering har jeg sjelden sett. Hva med å ta litt initiativ selv? Enten så er han interessert eller så er han ikke. Så enkelt er det. 1
Gjest Ts Skrevet 18. januar 2013 #18 Skrevet 18. januar 2013 Temmelig sikker at han ikke mimet "så søt" når har krafset på deg og ga deg en klem Anonym poster: aa15830d75a398ae82e19ae1b6977401 Haha, nei, du har vel kanskje rett i det... Men bør jeg se på det som et "positivt tegn" at han mimet ett eller annet til kameraten mens han klemte og tafset på meg? Vi har holdt på slik noen måneder nå.
Gjest Katten. Skrevet 18. januar 2013 #19 Skrevet 18. januar 2013 Ett råd: Drit i å analysere alt. Det ødelegger mer for deg, enn det gjør deg godt.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2013 #20 Skrevet 18. januar 2013 Haha, nei, du har vel kanskje rett i det... Men bør jeg se på det som et "positivt tegn" at han mimet ett eller annet til kameraten mens han klemte og tafset på meg? Vi har holdt på slik noen måneder nå. Nei, det er ikke ett positivt tegn. At han i tillegg tar deg på rompen og kaller deg prinsesse synes jeg er respektløst- sett deg i respekt, en mann som virkelig er interessert er mer forsiktig i sin fremgangsmåte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå