Gå til innhold

Tegne tatovering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det en snill sjel her inne som er flink til å tegne, og kunne tenke seg og gjøre en annen sjel svært lykkelig? :fnise: jeg skulle gjerne tatovert min datters navn, men jeg vil gjerne prøve å gjøre litt mer ut av det enn bare den standargreia som alle har :) skal ha med litt flere detaljer, og forhåpentligvis fått bygd det inn i en tidligere tatovering, selvom jeg skjønner at det kanskje kan bli vanskelig :)

Skriv gjerne her så sender jeg en pm :)

Anonym poster: ff1da72f4310d799edad254e9a2160e3

Skrevet

Hvis du vet hvilken tattovør du skal gå til så skal dette være inkludert i prisen :) De ser jo også på tidligere tattoveringen din og tilpasser til hvilken kropsdel de er på :)

Skrevet

Jeg anbefaler også å la tatovøren tegne den utfra din ide, det er ofte med i prisen. Jeg er kjempefornøyd med min, både tegning og selve tatoveringsjobben. Bare å sende meg en PM om du vil ha tips til tatovør og bor i Oslo.

Skrevet

Joda jeg kan få tatovøren til å tegne noe for meg. men jeg synes det er enklere å få den tegnet, titte på den en stund, vurdere litt osv før jeg bestemmer meg :) "min" tatovør vil aller helst ikke levere ut tegninger på den måten, og da er jeg nødt til og bestemme meg der og da! Skjønner henne jo, hadde en periode hvor folk fikk tegnet en tegning profesjonelt, tok den med seg hjem og lot en kompis med tatoveringsutstyr på gutterommet tatovere seg. Lite kult!

Skrevet

Aha, men det er litt vanskelig å tegne slik uten videre. Om den f.eks sitter på armen er designet noe helt annet enn om den sitter på skulderen. I tillegg tels jo tidligere tattovering inn i designet og hvordan den nye passer!

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Joda jeg kan få tatovøren til å tegne noe for meg. men jeg synes det er enklere å få den tegnet, titte på den en stund, vurdere litt osv før jeg bestemmer meg :) "min" tatovør vil aller helst ikke levere ut tegninger på den måten, og da er jeg nødt til og bestemme meg der og da! Skjønner henne jo, hadde en periode hvor folk fikk tegnet en tegning profesjonelt, tok den med seg hjem og lot en kompis med tatoveringsutstyr på gutterommet tatovere seg. Lite kult!

Tilby deg å betale for tiden tattovøren bruker på å tegne og eventuelt få det i avslag om du senere bestemmer deg for å tattovere den hos henne. Er ikke værre enn som så.

• Liker 1
Skrevet

Aha, men det er litt vanskelig å tegne slik uten videre. Om den f.eks sitter på armen er designet noe helt annet enn om den sitter på skulderen. I tillegg tels jo tidligere tattovering inn i designet og hvordan den nye passer!

Jeg har jobbet på tatoveringstudio så jeg vet hvordan det fungerer ;) hadde evt sendt et bilde av den tidligere som jeg gjerne skulle bygd det inn i og forklart hvor den skal sitte. TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...