Gå til innhold

Langt eller kort hår, hva synes dere er peneest ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge tenkt på å klippe meg kort. Har alltid hatt langt hår så tenkte det kunne være morro med litt forandring. Nå har jeg mørkt hår til litt under bh stroppen. Tenkte å klippe meg bob så bli blond, siden jeg er mørk blond fra før av. Bli litt mer naturlig, så jeg slipper å farge etterveskt og øyenbryn hele tiden. Tenkte kanskje jeg kler bob siden jeg har lite ansikt, at ansikte kommer bedre frem.

Men hva synes dere jenter finest, langt eller kort ?

Sånn bob tenkte jeg på, hva syns dere ? :-)

post-66171-0-72009800-1358462654_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Gjest Euforia
Skrevet

Jeg synes bob er kjempekult, men langt hår ser nok bedre ut på flere :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes langt hår ser penest ut på absolutt alle kvinner. Og svært mange menn, faktisk.

Anonym poster: 6a2d5447a06350da5a2a604a11a70494

• Liker 5
Gjest brutal mann
Skrevet

LANGT! Korteste håret kvinner kan ha er slik at det berøer skuldrene.

• Liker 4
Skrevet

Bob kan være kjempefint, synes jeg. Det er ofte slik at den trenger en del vedlikehold da, utvokst bob er ikke nødvendigvis like fint.

Jeg for min del synes ikke langt hår kler alle best. Disse "kvinner skal ha langt hår uansett hvis ikke er de maskuline"-folka himler jeg med øynene over.

• Liker 6
Gjest brutal mann
Skrevet

Bob kan være kjempefint, synes jeg. Det er ofte slik at den trenger en del vedlikehold da, utvokst bob er ikke nødvendigvis like fint.

Jeg for min del synes ikke langt hår kler alle best. Disse "kvinner skal ha langt hår uansett hvis ikke er de maskuline"-folka himler jeg med øynene over.

Det er fordi du ikke er mann :opplyser:

• Liker 2
Skrevet

Godt at det er noen som er enig med meg :-) syns det er like femenint med jenter med kort hår. Er vertfall ikke noe maskulint med det bilde som jeg la ut, hehe :-)

• Liker 2
Skrevet

LANGT! Korteste håret kvinner kan ha er slik at det berøer skuldrene.

Gutten min mener også at jeg skal ha langt hår, helst mørkt :P

Skrevet (endret)

Det er fordi du ikke er mann :opplyser:

Haha, mulig det, men jeg synes faktisk at mange kler kortere hår bedre,altså. Husker eksen min likte meg best med kortere hår. (Og ja, dette er jeg sikker på at han ikke bare sa for å bevare husfreden.) Langt hår er fint det, for all del, men mange kler i allefall å få det litt mer oppklipt. Det gjør mye for ansiktet, synes jeg. :)

Endret av Søgni
  • Liker 2
Skrevet

Bob kan være STEINTØFT til det rette ansiktet. Har man for eksempel krasse og markante linjer i ansiktet er bob så stilig at jeg ikke vet hva jeg skal si engang, griiisepent. :danse:

Generelt sett så er nok langt hår det jeg synes kler flest av de damene jeg ser, synes det er så fint og elegant med langt, velpleid hår.

Skrevet (endret)

Jeg synes langt hår er finest. Det er mer feminint. Dessuten synes jeg ofte kvinner som klipper seg kort, ofte ser ut som de har gitt opp litt, og klipper håret i en grei og praktisk frisyre så de slipper å stelle håret mer. Ja, jeg er klar over at kort hår krever mer vedlikehold enn langt, men det er bare noe med det generelle inntrykket.

Endret av Tøffeldyret
  • Liker 1
Skrevet

Synes langt hår er finest, kort hår er for gamle damer som ikke klarer å stelle håret sitt lengre og menn.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes langt hår er finest. Det er mer feminint. Dessuten synes jeg ofte kvinner som klipper seg kort, ofte ser ut som de har gitt opp litt, og klipper håret i en grei og praktisk frisyre så de slipper å stelle håret mer. Ja, jeg er klar over at kort hår krever mer vedlikehold enn langt, men det er bare noe med det generelle inntrykket.

Klipper meg ikke fordi jeg har ''gitt'' opp, men fordi jeg tenkte at det ville se sporty ut :) langt eller kort så fikser jeg på det like mye uansett :) er en sånn person som ikke går ut døra før jeg føler meg perfekt, hehe :P

• Liker 1
Gjest Snoken-
Skrevet (endret)

Jeg synes du skal prøve, tiltross for at jeg foretrekker kvinner med langt hår. Det vokser jo ut igjen uansett.

Endret av Snoken-
  • Liker 2
Skrevet

Jeg ser ofte dette argumentet med at kvinner som har kortere hår har "gitt opp". Nå skal jeg ikke krangle på andres inntrykk og oppfatning, men man ser da mange med langt (og ofte slitt) hår som henger rett ned også. Dette gir ikke meg et inntrykk av at man er særlig opptatt av hvordan man ser ut på håret, i allefall.

• Liker 5
Skrevet

Bob kan være STEINTØFT til det rette ansiktet. Har man for eksempel krasse og markante linjer i ansiktet er bob så stilig at jeg ikke vet hva jeg skal si engang, griiisepent. :danse:

Generelt sett så er nok langt hår det jeg synes kler flest av de damene jeg ser, synes det er så fint og elegant med langt, velpleid hår.

Veit ikke helt om jeg har det rette ansikte. Men har litt spiss nese og hake, hehe :P

Gjest SpaceBaby
Skrevet

Finnes allerede ca 1000 sånne tråder på KG fra før av, og konklusjonen i dem alle er at det kun er kvinner som syns kort hår er fint på kvinner.

• Liker 5
Gjest BabyBlue
Skrevet

Langt. Klippen skal være bra passende om jeg skal legge positivt merke til kort hår. Langt kan liksom bare henge der og se bra ut så lenge det er sunt og fin i fargen :vetikke:

Gjest Snoken-
Skrevet

Finnes allerede ca 1000 sånne tråder på KG fra før av, og konklusjonen i dem alle er at det kun er kvinner som syns kort hår er fint på kvinner.

Bob'n er ikke så kort da.
  • Liker 2
Gjest SpaceBaby
Skrevet

Bob'n er ikke så kort da.

Nei da, den der var absolutt ikke det værste jeg har sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...