Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av mann_86
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å? Det hadde jeg ikke trodd,hvor enn jeg snur meg så er det mannen som går.

Ang dine spørsmål så er lite av det sant, jeg kan svare for meg selv å hvorfor jeg har dumpa en (eneste) gutt. Alt var fint når vi holdt på å i begynnelsen,så ble vi sammen å han tok meg for gitt. Trodde han kunne gjøre hva som helst å tenkte vel at jeg aldri ville gå ifra han når jeg var såpass forelska.

Det at du ble dumpa av en sånn jente, er vel mer din feil som i det hele tatt ble sammen med henne

Skrevet (endret)
På 17.1.2013 den 23.33, blondina90 skrev:

.

Endret av mann_86
Skrevet

Jeg har dumpa nesten alle jeg har vært sammen med. Men mitt inntrykk er mer at menn er for feige. De jeg dumpa starta jo på slutten og oppføre seg veldig dårlig, noen var utro osv. Fikk mer inntrykk av at de gikk lei forholdet, men de ville slippe å gjøre det slutt. Så ble de drittsekker istedenfor, så ble de dumpet, og var fornøyd.

Hvis jeg elsker noen, så kan nok jeg elske den personen, og leve lykkelig resten av livet mitt. Så lenge ikke det mennesket starter å behandle meg veldig dårlig.

• Liker 11
Gjest Katten.
Skrevet

Hvor sies det?

I min omgangskrets er det som regel mannen som står for dumpingen.

Gjest SpaceBaby
Skrevet

Jeg tror nok menn er mer avhengige av kvinner enn det kvinner er av menn. Både emosjonelt, praktisk og juridisk/politisk. Det ser man f.eks. på hvilket kjønn som klarer seg best etter en skillsmisse eller når den ene parten i forholdet dør. Kanskje er det også derfor lettere for kvinner å bryte ut av et forhold.

• Liker 4
Skrevet

Å? Det hadde jeg ikke trodd,hvor enn jeg snur meg så er det mannen som går.

Ang dine spørsmål så er lite av det sant, jeg kan svare for meg selv å hvorfor jeg har dumpa en (eneste) gutt. Alt var fint når vi holdt på å i begynnelsen,så ble vi sammen å han tok meg for gitt. Trodde han kunne gjøre hva som helst å tenkte vel at jeg aldri ville gå ifra han når jeg var såpass forelska.

Det at du ble dumpa av en sånn jente, er vel mer din feil som i det hele tatt ble sammen med henne

Det er kvinns så dumper hele tiden ja! :kjefte: Fordi de bruker den lille snokete nesa si til å sniffe fram feil etter feil å får de stygge snokende og slarvende heksevenninnene sine til å putte illusjoner og fantasier om hvor mye hun fortjener. Gå aldri inn i forhold med bitchesene, pul dem bare. De fortjener ikke annnet.

Anonym poster: 8cd81166e45ff180e09a0beecda3276c

• Liker 4
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Tror det er veldig sant det du sier. Det er faktisk bevist at kvinner tar ut flere skillsmisser kontra menn.

Jeg tenker at disse to punktene er sentrale.

1. Gutten er utro.

2. Gutten slutter å være slik han var i starten (romantisk, oppmerksom, sjarmerende osv.)

• Liker 6
Skrevet

Tror det er veldig sant det du sier. Det er faktisk bevist at kvinner tar ut flere skillsmisser kontra menn.

1. Gutten er utro.

2. Gutten slutter å være slik han var i starten (romantisk, oppmerksom, sjarmerende osv.)

Ja når han blir ærlig og er seg selv, da får pipa en annen lyd ja. samme med bykjekking også. er guttene ærlig om at de bare vil ha sex så går de hjem enslige også. Og likevel sutrer dere om at menn lyver og er utro, men så fort de blir ærlige så er det like galt.

• Liker 3
Gjest brutal mann
Skrevet

Det sies at i 2/3 av alle forhold som tar slutt, så er det jenta som dumper gutten.

Hvorfor er det slik?

Er det fordi jentene ikke finner seg i like mye som gutta? Er det fordi de er så vinglete og usikre og vet ikke hva de vil? Går forelskelsen fortere over for jenter? Er sexen i et forhold viktigere for jenter enn gutter?

Eller er det helt motsatt, at de derimot er så sikre på at "det er ikke dette jeg er ute etter".

Bare lurer, siden jeg selv ble dumpa av en vinglete og usikker jente, som blir forelska annenhver uke.

Fordi kvinner vet de har flere å velge mellom. De vet verden renner over av kuk som vil ha dem.

• Liker 6
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Ja når han blir ærlig og er seg selv, da får pipa en annen lyd ja. samme med bykjekking også. er guttene ærlig om at de bare vil ha sex så går de hjem enslige også. Og likevel sutrer dere om at menn lyver og er utro, men så fort de blir ærlige så er det like galt.

Er jo ikke sant det? Er jo flere jenter som også kun er ute etter noe uforpliktet sex. Selv om vi hater menn som lyver så betyr det ikke at vi liker at de innrømmer utroskap? Vi vil ha ærlige menn som holder seg trofast.

• Liker 1
Gjest SpaceBaby
Skrevet

1. Gutten er utro.

Hehehe. Klassisk kvinnevinkling.

• Liker 7
Skrevet

Opp til jeg kom i 20-årene så dumpet jeg nok kjærester fordi jeg var vinglete og søkte en som passet meg bedre hele tiden. I senere tid har det vært mannen som er feig, og en tenkte at han ikke kunne få noen bedre på utseendeskalaen. Faktisk..

Tror endel menn har lettere for å ta til takke med det dem har, mens endel kvinner ønsker å skaffe seg noe bedre.

Anonym poster: 141849bf53b61126f0c2c192919b64f0

Skrevet

Er jo ikke sant det? Er jo flere jenter som også kun er ute etter noe uforpliktet sex. Selv om vi hater menn som lyver så betyr det ikke at vi liker at de innrømmer utroskap? Vi vil ha ærlige menn som holder seg trofast.

Jo det er så jævlig sant. Det finnes ikke en jævla kjerring der ute som BARE er ute etter sex. Hun skal først vartes opp med drinker, latter og smiger. Hun må like han litt også. Så blir det sex hvis hun får alt det førstnevnte. Sex er på en måte bare desserten eller i værste fall oppvasken til middagen som var alt det andre.

Nei, tro meg, du vil ikke ha ærlige menn. Du vil ha menn som du tror er ærlig.

• Liker 2
Gjest navnelapp
Skrevet

Eg trur det varierer med alderen. Voksne relasjonar går ofte i oppløysing fordi rollene mellom mann og kvinne går i baklås, slik at kvinna blir "den ansvarlege" og mannen blir "den unnvikande". På den måten stansar kommunikasjonen ganske effektivt opp, og sidan mannen som regel nektar å få noko slags profesjonell hjelp (ref uendeleg mange diskusjonar her på KG) så endar det med at kvinna marsjerer ut med brask og bram etter nokre år.

Ein annan faktor som ein heller ikkje skal undervurdere er at mannen har lett for å slå seg til ro, og å vere nokolunde fornøgd. Kvinna har lettare for å syns at no skjer det for lite, no bidreg han for lite, og blir hissig og/eller irritert alt etter temperament. Kvinna krev meir av mannen, og går til slutt, mannen løyser ofte ei slik problemstilling med å bruke all tid på vennar, pc-en eller bilen, eller ganske enkelt ha sex med andre damer. Når kvinna står i døra med bagasjen pakka er dei like overraska kvar gong.

• Liker 8
Gjest Katten.
Skrevet

Jo det er så jævlig sant. Det finnes ikke en jævla kjerring der ute som BARE er ute etter sex. Hun skal først vartes opp med drinker, latter og smiger. Hun må like han litt også. Så blir det sex hvis hun får alt det førstnevnte. Sex er på en måte bare desserten eller i værste fall oppvasken til middagen som var alt det andre.

Du har tapt i ludo.

• Liker 2
Gjest LineaAlba
Skrevet

Jeg tror begge kjønn er utro, lyver og sviker partneren sin like ofte. Skal en lete etter forskjeller, så syns jeg Spacebaby er inne på noe, iom. at det er kvinnen i forholdet som oftest i størst grad holder det sosiale nettverket til paret (og seg selv) ved like, særlig når en kommer godt opp i åra.

Hvis dette med 2/3 stemmer, kan jeg gjette at noe av det også skyldes at gjennomsnittet av menn har mer realistiske holdninger til samlivet, mens gjennomsnittet av kvinner kanskje drømmer litt for mye.

• Liker 2
Skrevet (endret)
På 18.1.2013 den 0.35, Rubies_ skrev:

Kilder?

.

Endret av mann_86
Skrevet

Det er kvinns så dumper hele tiden ja! :kjefte: Fordi de bruker den lille snokete nesa si til å sniffe fram feil etter feil å får de stygge snokende og slarvende heksevenninnene sine til å putte illusjoner og fantasier om hvor mye hun fortjener. Gå aldri inn i forhold med bitchesene, pul dem bare. De fortjener ikke annnet.

Noen ganger tenker jeg det er enkelte menns holdninger til kvinner generelt som gjør at de blir dumpet.

Eller hva, AB? :kyss2:

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...