Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på om dette hadde vært greit for dere: Typen skal på hyttetur for å "oppleve fin natur og komme seg vekk fra bylivet"

Tidligere problemer har det vært som følger: Vill festing som har vart HELE helgen, overnatting i senger med venninner, narkotika... Ble nesten slutt mellom oss for 2 mnd siden.

Jeg slo hardt mot hardt pga dette, og han skjerpet seg kraftig. Han har så vidt rørt alkohol de siste to mnd. Men etter at han fortalte at han skulle på denne hytteturen så har klumpen i magen vokst kraftig.Disse vennene han skal på tur med er partyfolk, dette blir neppe en tørr helg.

Hvordan hadde dere reagert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han burde jo ikke dra siden dere har hatt masse problemer med det samme tidligere.

du maa nok sette enda strengre regler for at han skal forsta

Anonym poster: 578a72f2f423ff40478d51856026e7da

Gjest nobilian
Skrevet

Vel, narkotika er en deal-breaker for meg uansett, men hvis du nå egentlig vet at det ikke er naturen han drar for, og du har et problem med det - da burde du si skikkelig fra.

• Liker 5
Gjest LineaAlba
Skrevet

Hvis han virkelig har kommet seg på den smale sti vet han vel at det ikke går an å dra på tur med de samme vennene som han tidligere har festet og tatt narkotika med. Dette er en unnskyldning til å komme seg unna de som kontrollerer han, bl. a. deg, tenker jeg. Vil han egentlig slutte med det?

• Liker 7
Skrevet

Er du invitert, evnt hvorfor ikke?

Hadde vært skeptisk.

Gjest SpaceBaby
Skrevet (endret)

Tidligere problemer har det vært som følger: Vill festing som har vart HELE helgen

Ser ikke problemet med å feste en hel helg. Du er jo uansett ikke der for å irritere deg over det heller, så da seg jeg ihvertfall ikke problemet.

overnatting i senger med venninner

Akkurat den er litt for drøy, ja, ihvertfall dersom det er snakk om noe mer enn bare plassmangel (hvilket tross alt ikke er uvanlig når man er på hyttetur).

narkotika

Igjen, ser ikke problemet med litt narkotika i ny og ne.

Alt i alt høres det ut som at dere har veldig forskjellige verdier i livet. Må være slitsomt for dere begge. Spesielt for ham, ettersom det ser ut til at det er han som stort sett må jenke seg etter deg:

Jeg slo hardt mot hardt pga dette, og han skjerpet seg kraftig. Han har så vidt rørt alkohol de siste to mnd.

Endret av SpaceBaby
  • Liker 1
Skrevet

Han må få treffe vennene sine.

For å ta narkotika og sove i senga med venninner? Da hadde jeg ikke likt at min kjæreste traff "vennene" sine heller.

Dog tror jeg at denne fyten ikke hadde vært noe for meg.

Anonym poster: 184aa93fdb792cadc735a9954796ac49

• Liker 5
Skrevet

Hele typen hadde ikke vært noe for meg. Rett og slett. Og TS: Husk at du kan ikke endre en person. Det må personen gjøre selv. Og han har bevist at det har han ikke gjort ved nok en gang å reise på rølpetur med samme folkene (oppleve fin natur og komme seg bort fra bylivet, my ass. Da hadde han jo kunnete reise med deg, feks. Men så lenge han reiser på tur med drug-gjengen, så vil den fine naturen bli opplevd gjennom en narkorus).

Anonym poster: 37695d42cfe5e0389605d9e0e1496793

• Liker 4
Skrevet

Ts, kan du ikke bare være med da ? :)

Gjest Sunshine22
Skrevet

Denne typen hadde heller ikke vært noe for meg.

Narkotika er noe som jeg ikke aksepterer uansett!

Og som en bruker sier over: Man kan ikke endre en person, det må vedkommende selv gjøre!

Det virker som dere har ulike verdier og syn på ting, og

du må finne ut om dette er noe du kan akseptere eller ikke!

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Hvordan jeg hadde reagert? Jeg hadde allerede slått opp med han tidligere om min hadde gjort det du har nevnt.

Men når du fortsatt er sammen med han, så hadde jeg enten krevd å få være med på turen (er ikke du blitt spurt?), eller så hadde jeg gjort det slutt der og da. Han virker ikke som en man kan stole på.

Skrevet

Jeg har ikke blitt invitert fordi jeg befinner meg langt vekk (avstandsforhold). Ettersom jeg ble veldig kald på skype i går så ville han trekke seg fra turen. Jeg vil ikke være en kjip kjerring som sier at "nei, du får ikke dra!". Så jeg mobiliserte masse energi og sa at han bør dra. Tror at hovedproblemet er at jeg er drittlei denne avstanden, at han opplever ting uten meg og vise verca, Og at jeg har null planer for denne helgen selv. Det er muligens grunnen til at hjernen min leter etter farer.

Skrevet

Er også i avstandsforhold, men det er "hans feil" satt litt på spissen.

Og siden han ikke vil komme til meg, tar jeg i mot det livet byr på istedetfor å sitte hjemme og savne ham. Han var ikke begeistret da jeg ble påspandert ferietur av en venn av hannkjønn, han er ikke begeistret om jeg drar på fest på andre siden av landet og bor på hotellrom med mannlig venn. Men så lenge jeg holder kontakten via skype/sms selv om jeg er på tur, går det bra.

Jeg er veldig glad i ham, og jeg hadde ikke reist på tur med en kompis dersom vi bodde på samme sted, men nå gjør vi ikke det, så da får han enten stole på meg, eller gjøre det slutt.

Anonym poster: 592451d3b1eb1cbd49a04ea0a201377b

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke sånn at ei dame kan sette opp strenge regler for kjæresten hvis han gjør noe som ikke er bra..

Enten må man droppe fyren, godta han som han er, eller bli enig om noe som funker for begge.

Jeg hadde nok gjort det første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...