Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som skal på Inferno festivalen i påsken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp, selvfølgelig!

Skrevet
Jupp' date=' selvfølgelig![/quote']

Alle dagene eller?..

Jeg har ikke kjøpt meg billett enda.. vet ikke helt hvilke dager jeg skal..

Men jeg skal definitivt få med meg My dying bride og Mayhem

Skrevet

Tipper det blir alle dagene. Har blinket meg ut samme band som deg, lenge siden sist jeg så Mayhem. I tillegg tenkte jeg å få med meg Khold, Enslaved og Disiplin i allefall.

Skrevet

burde vel vært litt patriot og fått med meg alle de norske banda.. men de fleste har jeg jo sett før og man blir så forbanna sliten av røykfylte lokaler og Ringnes i plastkrus at jeg vet ikke om jeg holder ut tre dager i strekk..

Jeg gleder meg litt til å kødde med alle de utenlandske blackmetall folka som leiker seg TRUE NORWEGIAN VIKINGSATANIST! RAAAH!.. hahaha latterlige folk.. Var noen på et engelsk BM-forum som mente at Elm street var en gate i Oslo hvor det bare var blackmetal shopper og pubber og alle husene var svarte.. hehehe

Skrevet

Hehe, oppfattelsen av Norge og norsk metall i utlandet er ganske vittig til tider. For noen år tilbake var jeg på besøk hos venner i USA som var store fans av Mayhem og du vil ikke tro hvilken dimensjon mytene rundt det bandet har tatt!

Mange av de norske banda jeg vil se spiller veldig tidlig, så det spørs om jeg ikke velger dem bort for noe man ikke kan se ett par ganger i året, det blir fryktelig lange dager hvis man skal være der fra kl. 18 hver dag...

Skrevet

Rock in har jo gått over til Ringnes nå :kvalm: Vet du om noen andre steder i nærheten av rockefeller som fører AASS?

Skrevet

Hehe, Drammensgutt? Jeg er Oslojente, og holder meg desverre ikke oppdatert på hvor man kan få kjøpt Aas, men jeg skal sjekke med de Drammenserne jeg kjenner i Oslo om de vet noe.

Gjest seroxata
Skrevet
Noen som skal på Inferno festivalen i påsken?

Jeg skulle egentlig, men sparer heller opp til Wacken! Det er nesten verdt å tå over alle kommende konserter framover:)

Skrevet

Inferno? Nei, ikke i år heller... Metal er ikke helt min greie. Men jeg skal på Gotham Nights 10. april.

Skrevet

Jeg har ikke billett til Inferno men jeg selger kroppen om nødvendig for å dra

Skrevet
Bare jeg som har tenkt meg på Sweden Rock Festival?

har tenkt tanken opptil flere ganger.. men siden jeg er en fattig sivilarbeider så tviler jeg på om jeg klarer å skvise det inn i budsjettet..

Tenkte meg på Quart og se My dying bride og Skipknot også og da er det ikke mye penger igjen

Edit: Du kan jo ta meg med :P

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...