Gå til innhold

Serum som fornyer huden

Anbefalte innlegg

Gjest tantenipsy
Skrevet

Har slitt med litt acne i en periode, og selv om det ser ut som at det har bedret seg har jeg mange arr i ansiktet. De fleste av dem er flate, men de er røde/mørke, og veldig skjemmende.

Ellers er huden i ansiktet akkurat nå veldig gusten og livløs. Bruker en peeling fra dermalogica 2-3 ganger i uka, og er nøye med rens morgen og kveld.

Har tidligere brukt MD Formulations sine produkter med god effekt, huden ble strålende og ny etter noen uker. Men har blitt mer obs på dette med parabener i kosmetikk, og er ganske irritert og skuffet over at MD som virker som et så seriøst merke ikke har sluttet med parabener enda..

Noen som har andre anbefalinger? Decleor sine produkter tåler jeg ikke, det er noe med de planteoljene som får huden min til å reagere.

Vil gjerne finne et produkt eller en produktserie som ikke er altfor dyr, og som helst er veldig "ren", dvs uten for mye parfyme og annet unødig. Og helst ikke testet på dyr!

Videoannonse
Annonse
Gjest Euforia
Skrevet

Hva med Matis? Eventuelt Ole Henriksen? Pukka? Jeg er fornøyd med alle de merkene. :D

Gjest Euforia
Skrevet

Om huden fornyes noe særlig fortere av serumet vet jeg ikke, for huden fornyes jo av seg selv hele tiden. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...