Gå til innhold

Stemmer dette ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes ikke noe vennskap, ingen kjærlighet, som den en mor har til sitt barn.

Anonym poster: 8c0ee20808bf3084e5fbb3828f5e6f06

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Hvorfor er du uenig ?

Gjest brutal mann
Skrevet

Det finnes ikke noe vennskap, ingen kjærlighet, som den en mor har til sitt barn.

Jo, den far har til sine barn.

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville som brutal mann og sier erstattet mor med forelder.

• Liker 3
Skrevet

Jo, den far har til sine barn.

Om du tror det er du veldig naiv

Skrevet (endret)

Nei, mange som ikke elsker barna sine. Og man kan alltids elske noen mer enn hva sin egen mor elsket en selv.

Endret av SubHuman
  • Liker 1
Gjest annemor30
Skrevet

Den kjærligheten jeg har til mine barn kan ikke sammenlignes med den kjærligheten jeg har og gi til en mann.

• Liker 4
Skrevet

Den kjærligheten jeg har til mine barn kan ikke sammenlignes med den kjærligheten jeg har og gi til en mann.

Så du elsker din mann mer en dine barn ?

Skrevet

Så du elsker din mann mer en dine barn ?

Er vel ikke så rart det..

• Liker 1
Skrevet

Tror hun mente det omvendt.............

Anonym poster: 04ddf655ce6343efea2573a544a49f29

• Liker 3
Skrevet

Tror hun mente det omvendt.............

Anonym poster: 04ddf655ce6343efea2573a544a49f29

Du tror det ja, vi får vente til Anne Mor kommer og bekrefter eller avkrefter det da :P

Gjest Yellow Taxi
Skrevet (endret)

Å ha sterkere følelser for sitt barn enn sin ektefelle er en risikofaktor for et usunt foreldre-barn forhold. En ektefelle skal man bli gammel med, man skal alltid være sammen, man skal dele alt. Et barn trenger ubetinget kjærlighet, men det skal lære å være selvstendig, lære og til slutt klare seg fint uten foreldrene sine slik at de kan dra ut i verden på egenhånd. Om man omdefinerer livets mening til å kun omhandle sitt barn gjør man det en bjørnetjeneste. Enten føler de seg når de kommer i en viss alder fullstendig kvalt og må bryte unna og skape avstand, eller så blir de lite selstendige med stadig behov for bekreftelse og veiledning langt opp i voksen alder. Sistnevnte er sikkert koselig for den engasjerte forelder, men det er ikke det beste for barnet.

Endret av Yellow Taxi
  • Liker 3
Skrevet

Tror vel egentlig at hun mente det er helt to forskjellige typer kjærlighet...

Gjest brutal mann
Skrevet

Å ha sterkere følelser for sitt barn enn sin ektefelle er en risikofaktor for et usunt foreldre-barn forhold. En ektefelle skal man bli gammel med, man skal alltid være sammen, man skal dele alt. Et barn trenger ubetinget kjærlighet, men det skal lære å være selvstendig, lære og til slutt klare seg fint uten foreldrene sine slik at de kan dra ut i verden på egenhånd. Om man omdefinerer livets mening til å kun omhandle sitt barn gjør man det en bjørnetjeneste. Enten føler de seg når de kommer i en viss alder fullstendig kvalt og må bryte unna og skape avstand, eller så blir de lite selstendige med stadig behov for bekreftelse og veiledning langt opp i voksen alder. Sistnevnte er sikkert koselig for den engasjerte forelder, men det er ikke det beste for barnet.

Du blander kjærlighet og eietrang. To forskjellige ting som ikke har noe med hverandre å gjøre.

• Liker 1
Gjest Yellow Taxi
Skrevet (endret)

Du blander kjærlighet og eietrang. To forskjellige ting som ikke har noe med hverandre å gjøre.

Det henger veldig ofte sammen. De aller fleste av oss (selvom det finnes klare unntak. Cuckold fortsatt her inne? ) ville ikke gitt personen vi elsker muligheten til å få en enda bedre orgasme med en annen seksuell partner, eller adoptert bort ungene våre til folk som har mer å tilby dem enn oss.

Endret av Yellow Taxi
Gjest Nikki09
Skrevet

Jeg elsker min datter på en helt annen måte enn jeg elsker min mann. Jeg hadde gått i døden for min datter uten å blunke, den kjærligheten jeg føler for henne kan ikke sammenlignes med noe! Vi har et bånd og en tilknytning som jeg aldri har hatt eller kommer til å få med noen andre!

Jeg elsker min mann også, kanskje litt ekstra høyt fordi vi har vår datter, men det er ikke på langt nær samme kjærligheten!

• Liker 1
Skrevet

Det henger veldig ofte sammen. De aller fleste av oss (selvom det finnes klare unntak. Cuckold fortsatt her inne? ) ville ikke gitt personen vi elsker muligheten til å få en enda bedre orgasme med en annen seksuell partner, eller adoptert bort ungene våre til folk som har mer å tilby dem enn oss.

Jeg tror ikke noen andre har mer å tilby ungene mine enn meg, båndet forelder-barn er unikt. Men samtidig er det kanskje lett å si det når man sitter på toppen av verden og ikke har noen virkelige problemer. Hvis jeg hadde bodd på en søppelhaug i Brasil og ungenes liv og fremtid var å vase rundt barbeint og plukke søppel inntil de var gamle nok for prostitusjon, så hadde det nok vært anderledes. Og man ser også at der er det mange mødre som adopterer bort barna sine, river ut sitt eget hjerte for å gi barnet en bedre fremtid.

Foreldre-barn forholdet har flere fasetter enn mann-kvinne synes jeg, så det blir forskjellig.

• Liker 1
Gjest annemor30
Skrevet (endret)

Den kjærligheten mellom en mann og barn kan ikke sammenlignes,det ene er kjærligheten til barna,den andre er lidenskapelig kjærlighet til en partner;) Jeg går fra mann pga barn,jeg går ikke fra barn pga en mann;) Skjønte dere*innmedteskje* :fnise: og man eier ikke barn,de er bare til låns... Brutalt men sant.

Endret av annemor30
  • Liker 1
Skrevet

Jeg takker gud hver dag for at det finnes mennesker som har mer kjærlighet for meg, enn den "kjærligheten" min mor hadde for meg.

Anonym poster: 0be7b958d6879536246159c1611cc8a8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...